Потърсих във форума, но не открих систематизирана и изчерпателна тема по въпроса. А състоянието на спрачките според мен не бива да се пренебрегва. Всички имаме интерес от това.
Поводът за повдигането на тази тема е годишният технически преглед и не особено доброто представяне на спирачките. А си мислех, че при тях всичко е наред, понеже УАЗ-ът си спираше нормално. УАЗ-ът е 31519, барабанни спирачки с вакуумен усилител и регулатор на налягането. Схемата на спирачната система се вижда на снимката по-долу.
Ето защо реших да направя една профилактика и да отстраня евентуалните неизправности. Не съм извършвал това досега, но предполагам, че проверката трябва да включва отваряне на барабаните, проверка на барабаните, цилиндрите и челюстите, почистване, източване на старата спирачна течност, промиване (?), наливане на нова течност, обезвъздушаване, регулиране с ексцентричните болтове.
Ще ми се в тази тема по-опитните уазоводи да помогнат за изчистването на алгоритъма на тази дейност и осветляване на особеностите в спирачната система на УАЗ-а.
Моля, имате думата.
Поводът за повдигането на тази тема е годишният технически преглед и не особено доброто представяне на спирачките. А си мислех, че при тях всичко е наред, понеже УАЗ-ът си спираше нормално. УАЗ-ът е 31519, барабанни спирачки с вакуумен усилител и регулатор на налягането. Схемата на спирачната система се вижда на снимката по-долу.
Ето защо реших да направя една профилактика и да отстраня евентуалните неизправности. Не съм извършвал това досега, но предполагам, че проверката трябва да включва отваряне на барабаните, проверка на барабаните, цилиндрите и челюстите, почистване, източване на старата спирачна течност, промиване (?), наливане на нова течност, обезвъздушаване, регулиране с ексцентричните болтове.
Ще ми се в тази тема по-опитните уазоводи да помогнат за изчистването на алгоритъма на тази дейност и осветляване на особеностите в спирачната система на УАЗ-а.
Моля, имате думата.

Коментар