Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на V8-к

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Тунинг на V8-к

    Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
    Малко късно видях темата.Та питането ми ще е малко със "задна дата".
    При изчисляването на степента на сгъстяване взе ли се под внимание дебелината на гарнитурата,а и обема който остава от ГМТ на буталото до горния ръб на цилиндъра?Извинете за въпроса,все пак не искам да останете с впечатление ,че подценявам работата ви!


    Значи на тоя двигател буталата нямат недоход.

    А относно въпроса с гарнитурата-отговора е малко сложен. Попринцип измерванията не смятам и гарантирам,че бяха изключително точни.Явно метода със спринцофката дава някаква грешка. Общо взето някой неща се доближаваха до реалността-демек излизаха смятките. Обаче имаше едни нещя дто не ми излизаха както го бях сметнал и така след доста измервания и дълги колебания взех решението да е 3 мм което се базираше в някаква степен от това че на уаз-ките се реже с 4мм. В крайна грешка се оказа,че тука максимума е 4 мм но това го разбрах след като бях направил мойте. Донякъде съжалявах ама и донякъде не съжалявам щото щях да имма много проблеми със смукателния колектор.Не че сега ги намаше ама бяха доста по малко и съм почти убеден че няма да протече водата.

    Е времето ще покаже.Остава още малко работа и ще го паля така че ще видим тогава какъв съм сътворил.
    Луд умора нема,само се поти!!!

    Коментар


    • #77
      До: Тунинг на V8-к

      Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
      Малко не ми допада този вариант, защото по-този начин намаляш количеството масло в системата.Засече ли с колко по-малко поема сега, и мислил ли си как да компенсираш ?

      Нито съм мислил нито съм засичал.Мисля,че разликата ще е към кило-две ама то такава е разликата някъде която е м/у минимума и максимума. Така че смятам,че с по често и редовно проверяване на маслото няма да има проблеми.
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #78
        До: Тунинг на V8-к

        Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
        Тоя картер защо ми прилича на картер на ЗМЗ?


        Ми защото е от мотор ЗМЗ
        Луд умора нема,само се поти!!!

        Коментар


        • #79
          До: Тунинг на V8-к

          Не се притеснявай.Метода със спринцовката е най-точния за мерене обема на горивна камера.Поне аз не знам по-точен.Ти ползва ли пробито стъкло или плексиглас за да похлупиш камерата като мериш?От какво естесво бяха грешките които се получиха?За 1 кубик не бива да се тревожиш.Каква е сега степента на сгъстяване по твоите изчисления?
          Един от лимитиращите фактори при отнемане на материал от главата се явява и изтъняването на стената на челото и'.
          Другото е че колектора ще трябва да се напасва наново към главите.Трябва да се внимава да не останат стъпаловидни ръбове в смукателните канали при контакта с главите.

          Коментар


          • #80
            До: Тунинг на 8-к

            ''......ключовете да са като емблемата на мерцедес но да не съвпадат с биелния болт и да не съвпадат със страната на напор на буталото (там къде се трие най силно)че ше се счупят......''

            Колеги,имам един въпрос относно това правило за събирането на двигателя,(ако мога така да го кажа),а тои е-коя точно е "страната на напор на буталото" и има ли значение как се разполагат ключовете на маслените пръстени при тяхното поставяне спрямо компресионните пръстени?...Мерси предварително
            Последно редактирано от L_Dormishev; 27-03-09, 20:44.

            Коментар


            • #81
              До: Тунинг на V8-к

              Да но има и друга теория
              А тя е,че сегментите се въртят по време на работа.
              Обяснява се с винтовата линия от следите на хонинга.
              Така че си остава правилото ключовете на сегментите да са на 120 градуса,но за другото не знам.До сега не съм имал проблем поради тази причина.
              При двутактовите е друга работа и там сегмента се фиксира в буталото.

              Коментар


              • #82
                До: Тунинг на V8-к

                Днес го запалих най накрая. Утре продължават донастройките и отстраняването на дефектите и разработката
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #83
                  До: Тунинг на V8-к

                  Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                  Днес го запалих най накрая. Утре продължават донастройките и отстраняването на дефектите и разработката
                  Снимай видео да му се порадваме
                  DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                  Skype: pach_bs

                  Коментар


                  • #84
                    До: Тунинг на V8-к

                    Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
                    Снимай видео да му се порадваме

                    Много не съм по тая част. Ще се опитам обаче нещо да измисля
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • #85
                      До: Тунинг на V8-к

                      Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                      Много не съм по тая част. Ще се опитам обаче нещо да измисля
                      Не се измъквай, ако трябва намери си мома репортер даваш и апарата и да снима клип
                      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                      Skype: pach_bs

                      Коментар


                      • #86
                        До: Тунинг на V8-к

                        Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                        Всеки пуска тема и показва какво, що и как е направил.Реших и аз да пусна тема която още е в зародиша си но е започнато да се работи по нея въпреки минусувите температури.

                        Тъй като успях да потроша на джипа двигателя взех решение същия да бъде свален,отремонтиран и после най важното е да бъде разработен правлно за да няма повече ядове.

                        Двигатела до последно работеше,но от едно извесно време почна да пуши страшно много и да харчи доста масло-има няма 1-2л. на 100 км.Разхода ми се вижда твърде висок и то при положение,че вози само едно купе и всичко това няма даже и 2-тона и също така и мощността нещо не е кой знае колко голяма,поне очакванията ми бяха други.

                        В действителност преди да монтирам двигателя на джипа му смених само сегментите-ей така за всеки случай и от там стана най-голямата грешка. ЗАпалвайки джипа и след 10 мин работа тръгна с пълна сила и газ към дълбоката и мазна кал на месец май Двигатела се държеше все в червеното както се вика понеже спрямо оригинален двигател много вървше и му е кеф на човек и си го кара така.И от там неулегналите сегменти явно се износиха прекомерно или се получи нещо друго и с времето намаля вървежа и се увеличи разхода както на масло,така и на гориво.

                        Сега съм предвидил следните неща.

                        -смяна на ризи,бутала,сегменти
                        -смяна на лагерите
                        -шлайване на главите за бензин 95 и ето тук е най големия проблем защото тъй като конструкцията на V-образния двигател има специфики и смукателния колектор седи по определн начин сигурно ще се наложи и шлайване на смукателния колектор за да пасне и уплътни всичко правилно и добре после.Е те тука ще пада голямо мерене.
                        -по разни тунинг сайтове чета и смяна на карбуратора със ЗИЛ-ов за по добро дишане на двигателя,но това ще е накрая.

                        За сега толкова.КАто има нещо ще казвам и ще споделям и питам при нещо неясно.
                        колега,можеш ли да ми оставиш някакъв телефон на колегата цветан дето е слагал двигател от gaz53 на уаза.спешно ми трябват.благодаря ти предварително.драган

                        Коментар


                        • #87
                          До: Тунинг на V8-к

                          Що ти е? Да не го биеш

                          Са само не разбрах защо цитираш мене пък говориш все едно друг ще ти го оставя

                          Телефона ми е 0887397659
                          Луд умора нема,само се поти!!!

                          Коментар


                          • #88
                            До: Тунинг на V8-к

                            Какво става подкарахте ли вече машината какви са впечатленията от подобренията.Можеш ли да ми кажеш каква е височината оригиналната на главите на газковият мотор който е с квадратните колектори

                            Коментар


                            • #89
                              До: Тунинг на V8-к

                              Немога. Мойта беше с облите колектори ама дори и нейната забравих да премеря. То и там е малко "криво" Плоскостта към буталата не е успоредна с тази на клапаните както е при Уаз-овете.
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар


                              • #90
                                До: Тунинг на V8-к

                                До колегата Цветан!Мислех да ти се обадя по телефона но реших да питам тук;много ли преправки трябва да се направят на УАЗа за да може да се "насади"мотор от ГАЗ53-v8.Никога не съм виждал такова нещо.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X