До: Тунинг на V8-к
Значи на тоя двигател буталата нямат недоход.
А относно въпроса с гарнитурата-отговора е малко сложен. Попринцип измерванията не смятам и гарантирам,че бяха изключително точни.Явно метода със спринцофката дава някаква грешка. Общо взето някой неща се доближаваха до реалността-демек излизаха смятките. Обаче имаше едни нещя дто не ми излизаха както го бях сметнал и така след доста измервания и дълги колебания взех решението да е 3 мм което се базираше в някаква степен от това че на уаз-ките се реже с 4мм. В крайна грешка се оказа,че тука максимума е 4 мм но това го разбрах след като бях направил мойте. Донякъде съжалявах ама и донякъде не съжалявам щото щях да имма много проблеми със смукателния колектор.Не че сега ги намаше ама бяха доста по малко и съм почти убеден че няма да протече водата.
Е времето ще покаже.Остава още малко работа и ще го паля така че ще видим тогава какъв съм сътворил.
Първоначално публикуван от ctef
Преглед на мнение
Значи на тоя двигател буталата нямат недоход.
А относно въпроса с гарнитурата-отговора е малко сложен. Попринцип измерванията не смятам и гарантирам,че бяха изключително точни.Явно метода със спринцофката дава някаква грешка. Общо взето някой неща се доближаваха до реалността-демек излизаха смятките. Обаче имаше едни нещя дто не ми излизаха както го бях сметнал и така след доста измервания и дълги колебания взех решението да е 3 мм което се базираше в някаква степен от това че на уаз-ките се реже с 4мм. В крайна грешка се оказа,че тука максимума е 4 мм но това го разбрах след като бях направил мойте. Донякъде съжалявах ама и донякъде не съжалявам щото щях да имма много проблеми със смукателния колектор.Не че сега ги намаше ама бяха доста по малко и съм почти убеден че няма да протече водата.
Е времето ще покаже.Остава още малко работа и ще го паля така че ще видим тогава какъв съм сътворил.
Коментар