Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на V8-к

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Тунинг на V8-к

    Почна се сглобяането
    Прикачени файлове
    Луд умора нема,само се поти!!!

    Коментар


    • #62
      До: Тунинг на V8-к

      Прикачени файлове
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #63
        До: Тунинг на V8-к

        Очакваме в най скоро време да му чуеме гласеца, дали не се е попроменил
        Браво!
        Случайни хора УАЗ не карат

        Коментар


        • #64
          До: Тунинг на V8-к

          Гаранция
          Луд умора нема,само се поти!!!

          Коментар


          • #65
            До: Тунинг на V8-к

            Цецко, сега какво е положението с това което се вижда на снимката?
            Това луфт ли е или гарнитура?
            Трябва ли да се доработва нещо по жабата?

            Коментар


            • #66
              До: Тунинг на V8-к

              Току що чета за хлабините на клапаните на руските камиони И виж какво открихГАЗ53 хлабини на всмукателните и изпускателни клапани 0.25--0.30 и отдолу забележка..За всмукателните клапани на първи и осми цилиндър и изпускателните на четвърти и пети цилиндър се допуска хлабина 0.15---0.20мм.Книгата е Неизправности на товарни автомобили с карбураторни двигатели издателство Техника 1984г.цена 56 стотинкиПоздрави
              К мирной жизни не пригоден.
              Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
              ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

              Коментар


              • #67
                До: Тунинг на V8-к

                Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
                Току що чета за хлабините на клапаните на руските камиони И виж какво открихГАЗ53 хлабини на всмукателните и изпускателни клапани 0.25--0.30 и отдолу забележка..За всмукателните клапани на първи и осми цилиндър и изпускателните на четвърти и пети цилиндър се допуска хлабина 0.15---0.20мм.Книгата е Неизправности на товарни автомобили с карбураторни двигатели издателство Техника 1984г.цена 56 стотинкиПоздрави

                Мерси. Знам го тоя момент с разликата в хлабината ама май не се занимавам да го правя щото предпочитам да са хлаваби отколкото стегнати.

                М/у другото и за уаз-а го има това нещо- разлика в хлабините на крайните цилиндри.

                Предполагам,че това е щото там температурата би била малко по ниска отколкото в средата.
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #68
                  До: Тунинг на V8-к

                  Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                  Цецко, сега какво е положението с това което се вижда на снимката?
                  Това луфт ли е или гарнитура?
                  Трябва ли да се доработва нещо по жабата?

                  Положението е прекрасно Това беше без гарнитура на главата и само на едната глава.Сега като сложих 2-те глави и като налузих жабата се получи хлабина 0.9 мм а самата гарнитура е 2.5 мм. Долните гарнитурки под жабата ги махам и ще остане само на силикон. Смятам,че ще стане.
                  Луд умора нема,само се поти!!!

                  Коментар


                  • #69
                    До: Тунинг на V8-к

                    Ето малко преработки по картера и смукатела на маслото. преди моста удряше в него.Мисля,че реших проблема
                    Прикачени файлове
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • #70
                      До: Тунинг на V8-к

                      Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                      Ето малко преработки по картера и смукатела на маслото. преди моста удряше в него.Мисля,че реших проблема
                      Малко не ми допада този вариант, защото по-този начин намаляш количеството масло в системата.Засече ли с колко по-малко поема сега, и мислил ли си как да компенсираш ?
                      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                      Skype: pach_bs

                      Коментар


                      • #71
                        До: Тунинг на V8-к

                        Да, много е.
                        Маслен радиатор, ама не съм сигурен че ще е достатъчен.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Тунинг на V8-к

                          Малко късно видях темата.Та питането ми ще е малко със "задна дата".
                          При изчисляването на степента на сгъстяване взе ли се под внимание дебелината на гарнитурата,а и обема който остава от ГМТ на буталото до горния ръб на цилиндъра?Извинете за въпроса,все пак не искам да останете с впечатление ,че подценявам работата ви!

                          Коментар


                          • #73
                            До: Тунинг на V8-к

                            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                            Да, много е.
                            Маслен радиатор, ама не съм сигурен че ще е достатъчен.
                            ГАЗ53 оригинално си има маслен радиатор отпред пред радиатора
                            К мирной жизни не пригоден.
                            Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                            ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                            Коментар


                            • #74
                              До: Тунинг на V8-к

                              Защо по-малко?
                              Ако си остане същото количество масло мислите ли, че ще има проблем?
                              Според мен едва ли.
                              Не вярвам Цецо да го е окастрил с голямата секира.

                              Коментар


                              • #75
                                До: Тунинг на V8-к

                                Тоя картер защо ми прилича на картер на ЗМЗ?
                                БИО пчелен мед и пчелни продукти
                                0888 66 59 73

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X