Току що чета за хлабините на клапаните на руските камиони И виж какво открихГАЗ53 хлабини на всмукателните и изпускателни клапани 0.25--0.30 и отдолу забележка..За всмукателните клапани на първи и осми цилиндър и изпускателните на четвърти и пети цилиндър се допуска хлабина 0.15---0.20мм.Книгата е Неизправности на товарни автомобили с карбураторни двигатели издателство Техника 1984г.цена 56 стотинкиПоздрави
К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Току що чета за хлабините на клапаните на руските камиони И виж какво открихГАЗ53 хлабини на всмукателните и изпускателни клапани 0.25--0.30 и отдолу забележка..За всмукателните клапани на първи и осми цилиндър и изпускателните на четвърти и пети цилиндър се допуска хлабина 0.15---0.20мм.Книгата е Неизправности на товарни автомобили с карбураторни двигатели издателство Техника 1984г.цена 56 стотинкиПоздрави
Мерси. Знам го тоя момент с разликата в хлабината ама май не се занимавам да го правя щото предпочитам да са хлаваби отколкото стегнати.
М/у другото и за уаз-а го има това нещо- разлика в хлабините на крайните цилиндри.
Предполагам,че това е щото там температурата би била малко по ниска отколкото в средата.
Цецко, сега какво е положението с това което се вижда на снимката?
Това луфт ли е или гарнитура?
Трябва ли да се доработва нещо по жабата?
Положението е прекрасно Това беше без гарнитура на главата и само на едната глава.Сега като сложих 2-те глави и като налузих жабата се получи хлабина 0.9 мм а самата гарнитура е 2.5 мм. Долните гарнитурки под жабата ги махам и ще остане само на силикон. Смятам,че ще стане.
Ето малко преработки по картера и смукатела на маслото. преди моста удряше в него.Мисля,че реших проблема
Малко не ми допада този вариант, защото по-този начин намаляш количеството масло в системата.Засече ли с колко по-малко поема сега, и мислил ли си как да компенсираш ?
DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Малко късно видях темата.Та питането ми ще е малко със "задна дата".
При изчисляването на степента на сгъстяване взе ли се под внимание дебелината на гарнитурата,а и обема който остава от ГМТ на буталото до горния ръб на цилиндъра?Извинете за въпроса,все пак не искам да останете с впечатление ,че подценявам работата ви!
Защо по-малко?
Ако си остане същото количество масло мислите ли, че ще има проблем?
Според мен едва ли.
Не вярвам Цецо да го е окастрил с голямата секира.
Коментар