A как вървеше! На тебе ти е в кръвта да разтураш нещо се
Имал съм честта да го карам, когато не беше съвсем в силата си, но няма място за сравнение с обикновения Уаз, като се качиш и подкараш имаш всяко друго чувство но не и че караш Уазка а Газка, ма не 69 и 63, само като забръмчи...
Единствено приликата мога да я оприлича като с Умз 417 по 2 (3)пъти, силата в ниски е уникална
Остава и скоростите да смениш после
Да, иначе знам че 511 е за 53ка, а 513 си е витнамковия... Но незнаех разликите, защото и аз като ги чета на хартия са с еднакви характеристики.
Преди години имахме 53ка и тя беше с центробежен филтър, но беше и с бавния диференциал и в гората се справяше осезаемо по-добре от новите, с по-новия мотор, но и с бързия диференциал... Обаче на шосето беше обратното
За ПАЗовия знам, че е 4,7литра и около 130кс, и 310 нютона въртящ момент още при 2000 оборота
На кой викаш бавен 41 на7 зъба е оригиналния бензинов.Като тръгна едно време дизелизацията на тия с Перкинсите туряха в АРЗто 41 на 6зъба.Те това беха бързите дифове за дизелиците.На мойта газка с Перкинс двигател дифа е от бавните не дига висока скорост но в калта е като танк.И да добавя преди десетина години купих един ПАЗ но мислех че двигателя е като на ГАЗ53 един приятел го счупи и отиде на вторичните сега ме е яд ама
К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
На кой викаш бавен 41 на7 зъба е оригиналния бензинов.Като тръгна едно време дизелизацията на тия с Перкинсите туряха в АРЗто 41 на 6зъба.Те това беха бързите дифове за дизелиците.На мойта газка с Перкинс двигател дифа е от бавните не дига висока скорост но в калта е като танк.И да добавя преди десетина години купих един ПАЗ но мислех че двигателя е като на ГАЗ53 един приятел го счупи и отиде на вторичните сега ме е яд ама
Кви глупости съм писалбензиновия е 41 на 6 зъба това са си нормалните а тези къде им викат бързи са41 на 7зъба.Къде ми е бил акълът снощиИзлагация
К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Това със шлайването им ми се вижда ебати приключението. Силно ме съмнява,че се намалява 4мм и нищо друго не се пипа.
Проблема ми се вижда доста гаден щото от една страна ще трябва да се намалят главите,от друга мисля,че плоскостта от към главите на смукателните колектори и после и блока под смукателните колектори.
АКо е така ми се вижда твърде сложно и ненадежно от гледна точка че незнам кой може да го направи без да протече и смеси водата и маслото.
Като изпразня блока напълно ще меряя по обстойно.Сега говоря по пръв поглед.
Кви глупости съм писалбензиновия е 41 на 6 зъба това са си нормалните а тези къде им викат бързи са41 на 7зъба.Къде ми е бил акълът снощиИзлагация
Именно - 41/6 за в гората е много добра комбинация...
а 41/7 си е бегачка за шосето, а и в гората по-бързо съсипва съединителя... Има такива и на бензинови, дали са оригинално или са сменявани нямам представа
После по едно време стана голяма мода при нас да слагат на 53 заден диференциал от Виетнамка, но двойната гума си оставаше...
Много драскаше тая 53ка с него, направо друг камион ставаше...
Проблема ми се вижда доста гаден щото от една страна ще трябва да се намалят главите,от друга мисля,че плоскостта от към главите на смукателните колектори и после и блока под смукателните колектори.
Цецо, а неможе ли да се шлайфат колекторите отдолу вместо блока?
Че иначе става прекалена заигравка...
Коментар