До: Ремонт на двигател М21
При мене даже и цилиндъра успя да пукне.При водачите не е кой знае колко трудна смяната,обаче се наложи да ги райберовам защото клапаните се оказаха по дебели с малко (абе уж трябва да са правени по едни и същи цифри ама напрактика другояче излиза ).А за смяната на легло на клапан съм съгласен,след като си скъсах нервите в няколко опита за подмяна направо смених главата.
).А за смяната на легло на клапан съм съгласен,след като си скъсах нервите в няколко опита за подмяна направо смених главата.
							
						
					При мене даже и цилиндъра успя да пукне.При водачите не е кой знае колко трудна смяната,обаче се наложи да ги райберовам защото клапаните се оказаха по дебели с малко (абе уж трябва да са правени по едни и същи цифри ама напрактика другояче излиза
 ).А за смяната на легло на клапан съм съгласен,след като си скъсах нервите в няколко опита за подмяна направо смених главата.
).А за смяната на легло на клапан съм съгласен,след като си скъсах нервите в няколко опита за подмяна направо смених главата.
							
						





 -старите стоят на клапана,а пък новите трябва да се набият в леглото на клапана.Та въпроса ми е да слагам ли на всички клапани гумички и от кои вид са по добри за двигателя?
-старите стоят на клапана,а пък новите трябва да се набият в леглото на клапана.Та въпроса ми е да слагам ли на всички клапани гумички и от кои вид са по добри за двигателя? .За сега мисля да сложа само на всмукателните клапани както си е оригинално.Поздрави!
.За сега мисля да сложа само на всмукателните клапани както си е оригинално.Поздрави!
		



Коментар