Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на двигател М21

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на двигател М21

    Двигателя ми е на 5000 км. след ремонт, сменени ризи и бутала, работи добре и нямам проблеми от към работата му, но....
    Антифриза влиза в картера, като му сипя вода работа се подобряжа, маслото не се пресича, но винаги има голям конденз по капачката на маслото.
    Мисля да го отварям да го правя но посъветваите ме как да извадя без да счупя ризите, една от ризите стои малко по високо от другите, явно нещо не ляга добре.
    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

  • #2
    До: Ремонт на двигател М21

    С какво масло е, ако не се покачва нивото на маслото (на пръчката значи е само конденз и не ги смесва). Как разбра че ризата е с голям надскок? Ако е така и не ляга добре, ще духа компресията в охладителната система, защото пък на другите ризи около нея няма да легне главата добре. Странна работа На бензин ли го караш?
    Трябва да си направиш скоба, с нея най лесно се вадят, но щом скоро е правен едва ли ще са мнго запекли...
    Случайни хора УАЗ не карат

    Коментар


    • #3
      До: Ремонт на двигател М21

      Колега,да счупиш ризите,е доста трудно.Свали картера и главата,легни под джипа,и с едно буково дърво с чукане ще искочи ризата.

      Коментар


      • #4
        До: Ремонт на двигател М21

        Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
        С какво масло е, ако не се покачва нивото на маслото (на пръчката значи е само конденз и не ги смесва). Как разбра че ризата е с голям надскок? Ако е така и не ляга добре, ще духа компресията в охладителната система, защото пък на другите ризи около нея няма да легне главата добре. Странна работа На бензин ли го караш?
        Трябва да си направиш скоба, с нея най лесно се вадят, но щом скоро е правен едва ли ще са мнго запекли...
        Маслото е М16, не е конденз, с антифриз става на боза.
        Когато не го карам източвам водата и по-не влиза а ако я оставя и без да го паля с течение на времето влиза в картера.

        Преди две седмици се бе покачило малко и цветът на маслото имаше не много хубав цвят но го покарах около 16 километра в гората и след като загря до 80 градуса /на толкова ми отваря термостата/ маслото се изчисти.

        Ризата разбрах, че е по високо понеже след първия път когато маслото стана на боза свалях главата понеже си мислех, че е гарнитурата, наложих шуплера върху всяка риза и така я видях. Ризата има и малко, наклон, не е по вертикала а е леко полегнала на една страна.
        Карам предимно на газ.
        Каква е тази скоба, и по-интересното е къде се захваща ризата.
        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

        Коментар


        • #5
          До: Ремонт на двигател М21

          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
          Колега,да счупиш ризите,е доста трудно.Свали картера и главата,легни под джипа,и с едно буково дърво с чукане ще искочи ризата.
          Първо да си питам за да не плачкам след това.
          Всичките ризи ли да сваля и да ги сложа на ново с нови гумички или само тази която е по-висока?
          От долу гумичките да ги мажа ли с нещо?
          Предния път когато свалях главата сложих нова гарнитура и от червения силикон, но сега мисля да сложа само нова гарнитура.
          Какво ще ме посъветвате?
          "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

          Коментар


          • #6
            До: Ремонт на двигател М21

            На гарнитурата на главата не се слага силикон
            Луд умора нема,само се поти!!!

            Коментар


            • #7
              До: Ремонт на двигател М21

              Отдолу гумичките ги смажи с малко грес,за да не се прищипят докато набиваш ризите.
              DAIHATSU ФЕРОЗА 1.6 16V 0897968887

              Коментар


              • #8
                До: Ремонт на двигател М21

                Няма нужда да сваляш всички ризи.Свали само тази която е по висока,изчисти хубаво където ляга уплътнението и сложи гарнитурата на главата без да мажеш силикон.Когато се размаже силикона при стягането,може да попадне силикон в маслопровода.

                Коментар


                • #9
                  До: Ремонт на двигател М21

                  Опитай първо да видиш откъде влиза водата,за да си сигурен.Свали първо картера и гледай отдолу откъде ще капе.Аз два пъти свалях глава преди да видя,че ми е пукната ризата и от там водата в картера.При теб се надявам да няма подобен проблем,но знаели се?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ремонт на двигател М21

                    Пробвах и така, дори надувах радиатора с въздух но не показа нищо от долу.
                    Надявам се да не счупена риза, но предния собственик е правил ремонта, така че всичко е възможно.


                    Имаше някъде в уазбука информация за фрезоване на главата и повдигачите, може ли някой да ми даде линк към нея.
                    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                    Коментар


                    • #11
                      До: Ремонт на двигател М21

                      Не се притеснявай риза с бутало и сегменти струва към 35 - 40 лева.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ремонт на двигател М21

                        Колеги на този двигател сменят ли се лагерите на разпределителния вал при ремонт ,понеже търся такива лагери да сменя моите(нали съм малко педант) и във всички магазини ми казват ,че от много отдавна не са имали.Селските майстори също ме учат ,че тези лагери не се сменят!Дайте съвет!
                        ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Ремонт на двигател М21

                          Първоначално публикуван от steev69.bg Преглед на мнение
                          Колеги на този двигател сменят ли се лагерите на разпределителния вал при ремонт ,понеже търся такива лагери да сменя моите(нали съм малко педант) и във всички магазини ми казват ,че от много отдавна не са имали.Селските майстори също ме учат ,че тези лагери не се сменят!Дайте съвет!

                          За лагери ли говориш или за втулки.

                          Не че на втулките предназначението не е същото.
                          only 4 x 4,sim AWD

                          Коментар


                          • #14
                            До: Ремонт на двигател М21

                            Ами за втулки сцепени от едната странаНали и втулките са вид лагерВзех един комплект уж за нормални ,но калаено-оловната смес е по дебела и има нужда от някаква доработка или са ми продали нещо друго?Дайте съвет колеги!
                            ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Ремонт на двигател М21

                              Знам че след смяна на тези втулки блока се кара на престъргване на борщанга (ако се казваше така), за това много рядко се сменят от "майсторите" .
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X