До: за какво служи шнорхела
	
		
			
			
				
	
При мен пък, опитните резултати се съгласуваха с теорията. Получиха се стабилни настройки в целия диапазон от чисти и много задръстени въздушни филтри, въздухозаборници и въздушни термостати, които преди това ми късаха нервите.
Това, което на изпарителя му трябва, е референтно налягане около плочката. Атмосферното е близо до него, докато не се задръсти филтърът за въздух. Или пък докато не заработи турбината. Тогава настройките отиват на майната си. Аналогия - поплавъковата камера на карбуратора, която е свързана пак там и пак е регулатор на налягане (хидростатично, но това няма значение в случая).
Сега, ако имаше кой да ми оправи и метановите редуктори на двете коли по този начин...
					
					Първоначално публикуван от Scrapheap
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Това, което на изпарителя му трябва, е референтно налягане около плочката. Атмосферното е близо до него, докато не се задръсти филтърът за въздух. Или пък докато не заработи турбината. Тогава настройките отиват на майната си. Аналогия - поплавъковата камера на карбуратора, която е свързана пак там и пак е регулатор на налягане (хидростатично, но това няма значение в случая).
Сега, ако имаше кой да ми оправи и метановите редуктори на двете коли по този начин...

 Карам с газ на турбодвигател на леката ми кола (ланча) и знам как се слага
 Карам с газ на турбодвигател на леката ми кола (ланча) и знам как се слага




 
							
						


 
							
						

Коментар