Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За шнорхела и газовото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За шнорхела и газовото

    интересуваме какво представлява и дали някои е правил на 452 буханка
    Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

  • #2
    До: за какво служи шнорхела

    Доколкото ми е известно е удължение на входа към въздушния филтър и представлява елемент от подготовката на автомобила за преминаване на водни препятствия.

    Но нека по-знаещите да кажат...
    БИО пчелен мед и пчелни продукти
    0888 66 59 73

    Коментар


    • #3
      До: за какво служи шнорхела

      Точно за Това е предназначениетоДа предотврати засмукването на вода когато джипа навлезе във вода и също така когато е по на високо изваден шнорхела не засмуква много прашинки и боклуци
      Ето снимки когато аз бях във такова положение без шнорхел и за малко не засмука двигатела вода След това приключение веднага беше поставен такъв
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #4
        До: за какво служи шнорхела

        Правилно отговарят колегите за предназначението на шнорхела.Аз също ползвам буханка и се замислих как може да и се направи такъв.Чист въздух може да се взема от високата част на кабината или кабината или товарния отсек.Там въздухът е с по малко прах,а и капки няма как да да пръскат.За джипа ще се направи по лесно шнорхел,но за буханката ще е много трудно заради ниското разположение на масления въздушен филтър.Тук ми идва една идея.Навремето имах Москвич 408,чийто филтър е като на буханката.Прерязах с ножовка въздухопровода от филтърното тяло към частта му над карбуратора.Остана само тази част от него която ляга на карбуратора и 12 см.дълъг въздухопровод/сплесканата му част/.На образувалия се отвор поставих тройно хартиено платно от пахосмукачка и го пристегнах с гумен пръстен.Фактически направих въздушен филтър.Карах колата така четири пет години и я продадох.Следващия собственик я кара така до сега.Платното се сменя на 5-6000 км.след като видимо се набиеше с прашинки.Този въздушен "филтър" мое производство не оказа влияние на разхода и на работата на двигателя. По същия начин ако се пререже на това място филтъра на буханката и се наниже някакъв гофриран маркуч същия може да се изведе на по високо място в купето и шнорхела е готов.Във високата част ще се направи самия филтър като се пригоди такъв от друг модел автомобил.Струва ми се,че на буханката не е необходимо да се извежда шнорхел над тавана и извън ламарините.Ако Жоро-ж направи някакъв модел да сподели.Успех!

        Коментар


        • #5
          До: за какво служи шнорхела

          Професионалистите освен филтъра извеждат във шнорхела отдушниците на мостовете,скоростната и раздатъчната кутия.Имаше такава тема преди време.
          П.С.
          Обезвъздушителите беше думата.

          Коментар


          • #6
            До: за какво служи шнорхела

            Тък като стана въпрос за извеждане на отдушниците искам да спомена нещо.

            Значи след едно потъване във водата и престоя на джипа около 3 часа до изваждането му реших да проверя какво се е случило по трансмисията.

            ЗА моя най голяма радост в диференциалите нямаша никава вода,но за мое разочарование в единия редуктор имаше извесно количество вода,а в конструкцията на мостовете на редукторите няма отдушници.

            Друг случай е престоя пак на джипа за около 40-50 мин. пак в вода.Скоростите и раздатката бяха пълни и докато разбера,че това се е случило замръзнаха и неможах да изкарам джипа от гаража
            Мисълта ми е следната-лесно може да се закачи даден маркуч за отдушник на скоростите обачееее-от към първичния вал няма семеринг от тука следва,че нищо не може да предотврати нахлуването на вода в скоростите и от там и последващото и влизане в раздатката.

            От тук идва въпроса-Необходимо ли е всичко това с тази паяжина от мъркучи или при изправно работещи отдушници,семеринги и нетечаши гарнитури един мост е достатъчмо защитен от водата..

            Моето мнене базирано на проби,експерименти и потъвания в вода е за за мене правенето на такива работи е излишно.

            Другото за което мисля е дадения шнорхел.Със стария двигател джипа ми газеше в 1 метър вода без проблем.Това обаче без механична перка и без никава друга подготовка,само въздушния филтър беше насочен към купето и по този начин неможеше да засмука вълната.

            С този новия незнам точно колко защото като влезне във вода нещо маховика ми прави мизерии(създава се някаква голямо съпротивление което пречи двигатела да работи и намалява оборотите,губи мощност и изгасва) и още не е отстранен проблема.

            Мисълта ми е такава-дори и да искараме да смучеме от покрива дали ще може да се гази в много повече вода.Как би се държало делкото при потъването му под вода и дали неподгтовен двигател няма да се наплни с вода много бързо и той.

            В никакъв случай не оплювам шнорхела,но просто може да помислите за някой,неща и дори и да го сложите и направите да не си помислите че вече сте риби

            И също така внимавайте с подводното каране,някой път е много коварно,особено в зимно време.........
            Луд умора нема,само се поти!!!

            Коментар


            • #7
              До: за какво служи шнорхела

              Mалко практика и от мен,при едно давене на машината,след като го изкарах ме,запали на дърпане с голям зор и тогава видях че от отдушника на двигателя хвърля вода като от водна помпа.За пресеченото масло е излишно да говоря.Когато водата залее двигатела или по-голямата част от него,перката която загребва вода така го товари щото освен на 1-бавна на друга няма сила да се движи/така докато загасне/

              Коментар


              • #8
                До: за какво служи шнорхела

                На повечето западни джипове одушниците са на принципа като клапана на херметическа тенджера когато от вътре се съсзаде някакво налягане клапана се отваря и изпуска налягането Тоест от вънка на вътре не допуска да влиза нищо

                Коментар


                • #9
                  До: за какво служи шнорхела

                  Първоначално публикуван от joro-g Преглед на мнение
                  На повечето западни джипове одушниците са на принципа като клапана на херметическа тенджера когато от вътре се съсзаде някакво налягане клапана се отваря и изпуска налягането Тоест от вънка на вътре не допуска да влиза нищо
                  Ами то май и на руските е така. Каква изненада а?
                  Моите мостове са с такива отдушници.
                  Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                  NULLA TENACI INVIA EST VIA

                  Коментар


                  • #10
                    До: за какво служи шнорхела

                    Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                    .Когато водата залее двигатела или по-голямата част от него,перката която загребва вода така го товари щото освен на 1-бавна на друга няма сила да се движи/така докато загасне/
                    Точно за това съм я махнал,обаче сега притискателния диск ми прави същия проблем и незнам точно как да го реша

                    Освен и него да махна
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • #11
                      До: за какво служи шнорхела

                      Първоначално публикуван от joro-g Преглед на мнение
                      На повечето западни джипове одушниците са на принципа като клапана на херметическа тенджера когато от вътре се съсзаде някакво налягане клапана се отваря и изпуска налягането Тоест от вънка на вътре не допуска да влиза нищо
                      На всички коли са така и е въпрос на много малък воден стълб, за да допусне. Все пак, на този клапан основната му задача е да пази семерингите от налягания, без да губи много от маслото.

                      Коментар


                      • #12
                        До: за какво служи шнорхела

                        Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                        Точно за това съм я махнал,обаче сега притискателния диск ми прави същия проблем и незнам точно как да го реша

                        Освен и него да махна
                        Oтдолу,нямаш ли капак както на Уаза?Маховика едва ли ти прави номера,просто ти буксува съединитела от водата и нямаш мощност.

                        Коментар


                        • #13
                          До: за какво служи шнорхела

                          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                          Oтдолу,нямаш ли капак както на Уаза?Маховика едва ли ти прави номера,просто ти буксува съединитела от водата и нямаш мощност.
                          апък ако е влезнал малко пясък и вода става сложно
                          Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                          Коментар


                          • #14
                            До: за какво служи шнорхела

                            Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                            Oтдолу,нямаш ли капак както на Уаза?Маховика едва ли ти прави номера,просто ти буксува съединитела от водата и нямаш мощност.
                            Нямам.По принцип не ги слагам тия капачета.

                            Иначе със сигурност не е буксувал съединителя,а просто двигателя глъхнеше и гаснеше.

                            Ще пробвам и с капаче когато намеря ама малко ме съмнява ефекта.
                            Луд умора нема,само се поти!!!

                            Коментар


                            • #15
                              До: за какво служи шнорхела

                              Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                              Нямам.По принцип не ги слагам тия капачета.

                              Иначе със сигурност не е буксувал съединителя,а просто двигателя глъхнеше и гаснеше.

                              Ще пробвам и с капаче когато намеря ама малко ме съмнява ефекта.
                              Както казва Маркан,е те такова животно нема!Немога да си обясня защо гасне.На Иван стария джип е 54к.с. дв,от мултикар,но и той вървеше на първа бавна,целия във вода.Наистина перката го така товареше че го дърпаше непрекъснато по посоката на въртене на перката.Ти нямаш такава перка,и двигатела ти е много по-силен,не мога да си го обясня.Но както е лафа ,така не може да се каже -трябва да се проба.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X