До: за какво служи шнорхела
При мен пък, опитните резултати се съгласуваха с теорията. Получиха се стабилни настройки в целия диапазон от чисти и много задръстени въздушни филтри, въздухозаборници и въздушни термостати, които преди това ми късаха нервите.
Това, което на изпарителя му трябва, е референтно налягане около плочката. Атмосферното е близо до него, докато не се задръсти филтърът за въздух. Или пък докато не заработи турбината. Тогава настройките отиват на майната си. Аналогия - поплавъковата камера на карбуратора, която е свързана пак там и пак е регулатор на налягане (хидростатично, но това няма значение в случая).
Сега, ако имаше кой да ми оправи и метановите редуктори на двете коли по този начин...
Първоначално публикуван от Scrapheap
Преглед на мнение
Това, което на изпарителя му трябва, е референтно налягане около плочката. Атмосферното е близо до него, докато не се задръсти филтърът за въздух. Или пък докато не заработи турбината. Тогава настройките отиват на майната си. Аналогия - поплавъковата камера на карбуратора, която е свързана пак там и пак е регулатор на налягане (хидростатично, но това няма значение в случая).
Сега, ако имаше кой да ми оправи и метановите редуктори на двете коли по този начин...
Коментар