Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ Хънтър проблем , прекъсва

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: УАЗ Хънтър проблем , прекъсва

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Отдушниците по принцип така трябва да работят, както си описал.

    Твоята беда изглежда да е недостатъчен дебит на бензина. Нефелна помпа, проблеми с регулатора на налягане, задръстен филтър някъде.

    Освен това:
    От регулатора на налягане на бензина, до колекторните тръби, има едно маркуче. То, дали си е на мястото, дали е плътно или има пропуск?

    Още: загинал МАП-сензор? Или маркуча от колекторните тръби до него?

    ---
    Всъщност, как е устроена/работи системата с двата резервоара? Колко помпи има? Ако разкажеш, ще ми дойдат още идеи.
    След дълга телефонна консултация с Иван Алексиев ( големи благодарности ) засега проблема е локализиран във филтъра на едри частици , който е част от бензиновата помпа. Беше промит и почистен заедно с цялата система и утре го чака сериозна проба по деретата.
    Системата с два резервора е следната:
    1. Потопяема и управляема от електрониката бензинова помпа
    2. След нея е филтъра за финно о§истване
    3. след това е магистралата до двигателя, заедно с регулатора за налягане
    и тук почва интересното
    4. излишното гориво се връща в основния резервоар, преминавайки през една " струйна" помпа, която засмуква бензин от левия бак и го мести в основния.
    Ако основния се препълни от така получената струя, излишъка се оттича обратно в левия, по допълнителна тръба.
    В резултат на цялата тази система, винаги горивото се черпи от десния ( основен ) резервоар, но се изпразва първо левия.
    Дано съм го обяснил разбираемо.
    Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
    NULLA TENACI INVIA EST VIA

    Коментар


    • #47
      До: УАЗ Хънтър проблем , прекъсва

      Загрях. Благодаря за обяснението.

      Можеш ли да разкажеш с какво беше замърсен филтърът?

      Коментар


      • #48
        До: УАЗ Хънтър проблем , прекъсва

        Ами, не знам. Предполагам, че някакви смоли и/или парафини. Не са някакви твърди примеси.
        Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
        NULLA TENACI INVIA EST VIA

        Коментар


        • #49
          До: УАЗ Хънтър проблем , прекъсва

          И аз го имах същия проблем с подаването на гориво. Системата наистина е хитроумна, но твърде сложна.

          След почистване на филтрите се оправи.

          Струйната помпа е много весела, духаш (например с компресор) в напречното рамо, потока минава през изхода на помпата, променя налягането и увлича/засмуква въздух от входа. Така прави и с бензина, когато е монтирана

          При мен обаче интересно е, че докато работи колата прехвърля от втория в основния резервоар, а когато е изключена и има бензин във втория прехвърля обратно. Своеволна работа, какво да го правиш.

          Коментар


          • #50
            До: УАЗ Хънтър проблем , прекъсва

            Нали знаеш, че УАЗа е с характер
            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

            Коментар


            • #51
              До: УАЗ Хънтър проблем , прекъсва

              Продължение на историята....
              След почистване, промиване, разглобяване и сглобяване и т.н. Уаза тръгна. И аз от радост го окотих в едно дере пред многобройна публика. След лек опит за обръщане, колата започна да прекъсва ужасно и да няма мощност. Едвам се прибрах, като последните 20 метра се бутахме с Уазката.
              Когато повдигнах капака се оказа, че след силното " лашкане " на колата кабелите на свещите са се лепнали на колекторните тръби и са се заварили за тях и бобините са чаткали...
              Смених кабелите- почти никаква промяна. Поне запали. И в пристъп на бяс, отидох до магазина за уазки и напазарувах какво се сетих по високото напрежение: свещи, лули,кабели и бобини.
              И започнах да сменям едно по едно и да пробвам. След всеки сменен детайл звука на двигателя се оправяше и накрая завършихме деня с Уаза в калта. Оказа се , че еднта лула е спукана, едната свещ е избила, единия кабел пробит. Но трите неща не бяха на един и същи цилиндър. Т.е. колата е работила на произволен брой цилиндри в зависимост от кефа на повредените детайли.
              С две думи засега проблема е локализиран и отстранен. Другата събота пак в калта.

              Забравих да добавя, че за по-голямо объркване бяха заминали и релетата на бензиновата помпа и компютъра ( за тези с Хънтъри, това са релетата закрепени отпред на щита на двигателя )
              Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
              NULLA TENACI INVIA EST VIA

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X