Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз вече си имам уаз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз вече си имам уаз

    Честито колега, само че при теб на 452 ще е още по трудно.

    Коментар


    • От: И аз вече си имам уаз

      Този мотор от ГАЗ-ката все още се произвежда. Никъде не се монтира серийно в кола, защото екологичната му категория вероятно е Евро -6, но си се произвежда като сервизен и съвременната му версия е доста подобрена. На такова чудо ако трябва да правя пълен ремонт, по-скоро бих се опитал да го поръчам нов. Разликата в цената няма да е кой знае каква.
      Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

      Коментар


      • От: И аз вече си имам уаз

        Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
        Разликата в цената няма да е кой знае каква.
        Двигател 4178 струва 4000 лв при Сашо в Плевен. Тоя колко да е по-евтин?

        Коментар


        • От: И аз вече си имам уаз

          По-евтин няма да е, ама ще е чисто нов.
          p.s. намерих го-4500 цена в Москва, чисто нов, комплект със съединител.:
          http://www.automotor.ru/ZMZ_511.htm
          Последно редактирано от santaclash; 30-08-18, 13:42.
          Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

          Коментар


          • От: И аз вече си имам уаз

            При положение че така или иначе се стъкмява нещо, каква е обективната полза да е нов? Все едно ресурсът на УАЗ не е ограничен от двигателя.

            Коментар


            • От: И аз вече си имам уаз

              На УАЗ-а не, ама осмаците най-често са били по камиони и след 30 години ресурсът на мотора малко или много си става фактор.
              Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

              Коментар


              • От: И аз вече си имам уаз

                И чисто нов и ремонтиран/качествено/ все толкова км. ще изкарат.
                Каква ще е разликата в цената,не знам?
                .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                Киа спортаж2000тди 98г
                Ауди А3 1.9ТДИ
                Каравана Аdria 390Q

                Коментар


                • От: И аз вече си имам уаз

                  Довърших кормилната система като беше много играчка с кормилния прът. С три карета го чупя за да стане.
                  Махнах стария волан и сложих по- малък "спортен". Помпата на хидравликата се падна от другата страна
                  и трябва тези дни да ходя да ми правят нови маркучи. Сложих алтернатор Бош 90А, като му сложих за всеки
                  случай ново реле Магнети Марели. Също взех чисто ново делко, вилка за съединителя и работен цилиндър
                  за последния. Първо бях взел такъв от ГАЗ 53, но понеже минава на милиметри от шасито се отказах от него
                  и сложих такъв от Уаз. На него планката за захващане е от другата страна и трябва да се направи дебела
                  подложка и става. На оригиналния радиатор му бях приготвил електрическа перка от Ланчия, но установих,
                  че няма никакъв начин тази комбинация да се хване- просто няма място. А искам задължително електрическа
                  перка. Затова взех радиатор от Ауди ТДИ, като чисто като охлаждаща площ е по голям от оригиналния и силно
                  се надявам да не грее, ако пък грее ще се слага друг и така. Сложих му нов датчик за перките 87-82 градуса.
                  Термостата е стария от уаза от Рено в маркуча на 83 градуса.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180901_180942.jpg
Прегледи:1
Размер:562.9 КБ
ID:5797727

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180901_185327.jpg
Прегледи:1
Размер:254.9 КБ
ID:5797728

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180906_093357.jpg
Прегледи:1
Размер:288.2 КБ
ID:5797729

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180906_103357.jpg
Прегледи:1
Размер:579.8 КБ
ID:5797730

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180906_103415.jpg
Прегледи:1
Размер:403.2 КБ
ID:5797731

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180906_104138.jpg
Прегледи:1
Размер:360.9 КБ
ID:5797732

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180907_124129.jpg
Прегледи:1
Размер:438.3 КБ
ID:5797733

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180907_124851.jpg
Прегледи:1
Размер:269.8 КБ
ID:5797734

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180907_165520.jpg
Прегледи:1
Размер:372.5 КБ
ID:5797735

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180907_185347.jpg
Прегледи:1
Размер:353.8 КБ
ID:5797736

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180907_195302.jpg
Прегледи:1
Размер:358.6 КБ
ID:5797737

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180908_170539.jpg
Прегледи:1
Размер:578.4 КБ
ID:5797738

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180908_182129.jpg
Прегледи:1
Размер:762.8 КБ
ID:5797739

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180908_182139.jpg
Прегледи:1
Размер:407.8 КБ
ID:5797740

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180909_172556.jpg
Прегледи:1
Размер:546.8 КБ
ID:5797741

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180909_172607.jpg
Прегледи:1
Размер:641.4 КБ
ID:5797743

                  Коментар


                  • От: И аз вече си имам уаз

                    Датчикът за перките го смени със 75/70 или по-студен. Иначе перките няма да работят в обхвата на термостата.

                    Най-хитро ще е някакъв двоен на който най-горната му температура е под 80 градуса и перките на две скорости. Ама това е за напреднали.

                    Понеже датчикът е отдолу на студения край на радиатора, този 87-82 е за двигател с работна температура над 95 градуса.


                    ---

                    Алтернаторът на какво е закачен?

                    Коментар


                    • От: И аз вече си имам уаз

                      Сигурен съм, че си го изпробвал вече де, но не ли много голям ъгъла на каретата?
                      Ааа и захващането на скоростите и раздатката преправя ли се или си остава на същото място
                      ?
                      Последно редактирано от Borizanov; 09-09-18, 21:25.
                      Don't hunt IF you can't kill
                      първо 0883 после 333 накрая 448

                      LZ1BGD

                      Коментар


                      • От: И аз вече си имам уаз

                        Кормилните карета не са толкова натоварени че да страдат от ъгли. Ако се върти - ще се върти.

                        Коментар


                        • От: И аз вече си имам уаз

                          Алтернатора е закачен на щатното си място само преправих планката.
                          За датчика си прав, но не знам дали ще намеря на по- ниска температура.

                          Първоначално публикуван от Borizanov Преглед на мнение
                          ...Ааа и захващането на скоростите и раздатката преправя ли се или си остава на същото място?
                          Там не се пипа нищо. Всичко си е стандартно.

                          Коментар


                          • От: И аз вече си имам уаз

                            Има такива датчици за старите пежа дизел. Теоретично имам, ако го изровя е твой
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • От: И аз вече си имам уаз

                              https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=65505

                              FAE 37810 е за две степени на перката в този случай

                              Коментар


                              • От: И аз вече си имам уаз

                                Благодаря за информацията. С две степени поне засега няма да го правя затова
                                поръчах датчик от Пежо 505 2.3Д. Той е 82-68.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X