От: Неслучайният УАЗ
>>>
2010
Винаги тази джипка седеше като мойта- на една страна се някой ресьор беше виновника - та ще се сменят на пружини - окачването - като на моя 3153, сиреч Хънтарско за обикновен /граждански/ мост.
Частите - нови от Карбон Плевен
И почна да се действа



Някой ако поръчва нови тампони за стабилизираща щанга да знае че има няколко вариянта да гледа номера на старите





Малко и лазерни неща, благодарение на Митко /Samuraj/


И започна да се действа














Само при хънтъра горното захващане на амортесьора е на 90градуса от това и не е на конзолата на пружината а до нея






Ресорен до оргинален амортесьор за пружинно окачване, всичко беше оразмерено за да останат дългите







Профили под прага, вече си има и джек, някаде требва да дига с него



Някакви визуални тунинзи, и оребряващи



Окачването окончателно събрано без демфер на кормилната щанга



>>>
>>>
2010
Винаги тази джипка седеше като мойта- на една страна се някой ресьор беше виновника - та ще се сменят на пружини - окачването - като на моя 3153, сиреч Хънтарско за обикновен /граждански/ мост.
Частите - нови от Карбон Плевен

И почна да се действа
Някой ако поръчва нови тампони за стабилизираща щанга да знае че има няколко вариянта да гледа номера на старите




Малко и лазерни неща, благодарение на Митко /Samuraj/


И започна да се действа









Само при хънтъра горното захващане на амортесьора е на 90градуса от това и не е на конзолата на пружината а до нея







Ресорен до оргинален амортесьор за пружинно окачване, всичко беше оразмерено за да останат дългите







Профили под прага, вече си има и джек, някаде требва да дига с него




Някакви визуални тунинзи, и оребряващи




Окачването окончателно събрано без демфер на кормилната щанга



>>>












































































































































Коментар