От доста отдавна се глася да пускам снимки на тази джипка и най накрая успях да ги подредя в последователен ред, какво и как сме правили през годините по нея. И ако някой реши да прави подобно нещо да не допуска наще грешки 
Уазката е добре позната на доста хора, собственика е Любо / luubo /
Ползва се за леки разходки и лов, и чат пат за работа.
Ще пускам снимки и обяснения колкото мога и се сещам
Първи снимки

Сега








2009г.
В това състояние беше някога, 21 двигател или добре познитя УМЗ 451 с буква Ю /която незнам какво означава/ около 76ти набор шаси, купе купено от военните и сменено около 2005г, то е от 90те, 31512, окомплектовано с инсталации, помпи и т.н, мостове- беше с бавни посел с бърз и бавен, и след слагането на хидраликата ги смениха да са и двата от бързите 4.625, след време преправено на пикап, поради ловджийски причини
)
Първите "тунинзи" от мене - слагане хидравлика на волана, смяна на карбуратора и разпробиване за газ, преправяне педала за газта на такъв с жило... и текущи уазкови ремонти ... >







Снимки от поставянето на кутията









Смяна на карбуратора и преправяне от щанги на жило педала на газта






По късно през годината за начало на ловния сезон - нова боя, оргинален цвят - боята на Боди излиза цят ХАКИ 303






След няколко стотин километра имаше проблеми с помпата на хидравликата, тогава я свалихме за рециклиране, а през това време и други ремонти...семеринг на вала, нова водна помпа...



>>>

Уазката е добре позната на доста хора, собственика е Любо / luubo /
Ползва се за леки разходки и лов, и чат пат за работа.
Ще пускам снимки и обяснения колкото мога и се сещам

Първи снимки

Сега








2009г.
В това състояние беше някога, 21 двигател или добре познитя УМЗ 451 с буква Ю /която незнам какво означава/ около 76ти набор шаси, купе купено от военните и сменено около 2005г, то е от 90те, 31512, окомплектовано с инсталации, помпи и т.н, мостове- беше с бавни посел с бърз и бавен, и след слагането на хидраликата ги смениха да са и двата от бързите 4.625, след време преправено на пикап, поради ловджийски причини

Първите "тунинзи" от мене - слагане хидравлика на волана, смяна на карбуратора и разпробиване за газ, преправяне педала за газта на такъв с жило... и текущи уазкови ремонти ... >







Снимки от поставянето на кутията








Смяна на карбуратора и преправяне от щанги на жило педала на газта






По късно през годината за начало на ловния сезон - нова боя, оргинален цвят - боята на Боди излиза цят ХАКИ 303






След няколко стотин километра имаше проблеми с помпата на хидравликата, тогава я свалихме за рециклиране, а през това време и други ремонти...семеринг на вала, нова водна помпа...



>>>
Коментар