Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка на Хънтър за Лазарово

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Подготовка на Хънтър за Лазарово

    Каква е цената на бедлоковете ? Старите джанти продаваш ли ги обърнатите ?
    Газ 69 2.4i
    Густо майна, пътят свърши !!!
    GSM: О895 7О6О59

    Коментар


    • От: Подготовка на Хънтър за Лазарово

      Бедлоковете са втора употреба и ги купих от ebay за 250 долара комплекта без доставката, като към комплеката има 8 вътрешни гуми, четри от тях малко ползвани.
      Гумите и джантите ги дадох на Жоро, а той продава неговите пак обърнати, заедно или отделно с чисто нови тракторки. Има ги в Продава. Неговите джанти обаче са с разширени дупки заради вътрешната гума.

      Коментар


      • От: Подготовка на Хънтър за Лазарово

        Първоначално публикуван от g_gosho Преглед на мнение
        Бедлоковете са втора употреба и ги купих от ebay за 250 долара комплекта без доставката, като към комплеката има 8 вътрешни гуми, четри от тях малко ползвани.
        Гумите и джантите ги дадох на Жоро, а той продава неговите пак обърнати, заедно или отделно с чисто нови тракторки. Има ги в Продава. Неговите джанти обаче са с разширени дупки заради вътрешната гума.
        Мерси, за отговорът. Ще идвате ли на Пловдив и Приятели 5 с уаз-а ?
        Газ 69 2.4i
        Густо майна, пътят свърши !!!
        GSM: О895 7О6О59

        Коментар


        • От: Подготовка на Хънтър за Лазарово

          Той е много разглобен в момента, незнам дали ще сме го направили, защото много бавно става всичко поради липса на време. Ако го направим ще дойдем с него иначе аз се каня да докарам Тойотата, но може и газката на Жоро или 469-ката ми, ще видим като наближи. Но че ще дойдем, ще дойдем

          Коментар


          • От: Подготовка на Хънтър за Лазарово

            Днес имам малко време да понапиша малко за Хънтъра

            Направих няколко снимки на монтажа на вътрешната лебедка, самият Хънтър е доста мръсен и снимките не изглеждат много в търговски вид, но с това разполагам за момента

            Предната дюза:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0461.jpg
Прегледи:1
Размер:161.7 КБ
ID:5427585 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0460.jpg
Прегледи:1
Размер:186.6 КБ
ID:5427586 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0462.jpg
Прегледи:1
Размер:211.1 КБ
ID:5427584Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0463.jpg
Прегледи:1
Размер:164.9 КБ
ID:5427583

            Задна дюза и вход на тръбата в купето:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0443.jpg
Прегледи:1
Размер:169.8 КБ
ID:5427597 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0442.jpg
Прегледи:1
Размер:194.3 КБ
ID:5427598

            Плочата за лебедката и захват за шасито:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0446.jpg
Прегледи:1
Размер:187.1 КБ
ID:5427594 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0447.jpg
Прегледи:1
Размер:206.8 КБ
ID:5427593

            Захват от дясно:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0448.jpg
Прегледи:1
Размер:131.7 КБ
ID:5427592 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0450.jpg
Прегледи:1
Размер:150.0 КБ
ID:5427591 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0451.jpg
Прегледи:1
Размер:166.5 КБ
ID:5427590

            Захват от ляво
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0453.jpg
Прегледи:1
Размер:198.4 КБ
ID:5427589 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0454.jpg
Прегледи:1
Размер:151.8 КБ
ID:5427588 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0455.jpg
Прегледи:1
Размер:161.0 КБ
ID:5427587

            Материалът, от който направихме плочата - двойно Т,между другото от него направихме и стойките за амортисьорите.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0464.jpg
Прегледи:1
Размер:160.9 КБ
ID:5427582


            Няколко снимки и на КОМ-а за механичната лебедка:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0444.jpg
Прегледи:1
Размер:176.8 КБ
ID:5427596 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0445.jpg
Прегледи:1
Размер:192.5 КБ
ID:5427595 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0457.jpg
Прегледи:1
Размер:177.6 КБ
ID:5427599

            И накрая още няколко дребни неща:
            Новите 35-ци до старите 33-ки
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0483.jpg
Прегледи:1
Размер:135.1 КБ
ID:5427600 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0480.jpg
Прегледи:1
Размер:143.5 КБ
ID:5427602

            За съжаление в момента Уаз-а изглежда така, но пък се виждат двете алуминиеви шайби с по-малък диаметър от оригиналните. Целта ни беше да подобрим охлаждането на и без това прекалено топлия двигател. Промените по охлаждането включат в хронологичен ред:

            1. по малки шайби, първо на водната помпа, после и на перката - намалихме диаметъра грубо с 15%
            2. допълнителен ел. вентилатор от мерцедес - с това се решиха напълно проблемите с прегряването, но си харчи ток
            3. хриле на предния капак - с това решение ел. вентилатор вече изобщо не се налага да се включва
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0481.jpg
Прегледи:1
Размер:157.8 КБ
ID:5427601

            Коментар


            • От: Подготовка на Хънтър за Лазарово

              Изглежда още по обещаващо

              35" си е гума и на почти всеки джип седи като за него, ама след време ще малеят и те сигурно/ чупенето не го коментирам/ макар че си имат и предимства. При мен с тех усещам че в гората му е по лесно от колкото с 9ки, но с твоя грайфер можеби няма да има такава разлика.

              Ударете една водоструйка че като замръзне ще е доста по-трудно

              И снимай по често ! Успех.
              Случайни хора УАЗ не карат

              Коментар


              • От: Подготовка на Хънтър за Лазарово

                От доста време не съм качвал нищо за УАЗ-а. Ники, с миенето е малко трудно, защото нямаме вода в халето и трябва да го бутаме надалеч, това е причината да не е толко чист, но с това разполагаме.

                Та докъде стигнахме:

                Извадихме двигателя и оправихме скъсаните болтове на лапите - смених и тампоните за всеки случай, въпреки че изглеждаха в много добро състояние, но са вече на 9 години. Увихме и изпускателните колектори с термолента. Дооправихме изгорелите кабели и вече всичко е готово за монтаж.


                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1271.jpg
Прегледи:1
Размер:107.6 КБ
ID:5453631 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1275.jpg
Прегледи:1
Размер:139.8 КБ
ID:5453629 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1276.jpg
Прегледи:1
Размер:114.1 КБ
ID:5453616

                Започнахме монтажа на механичната лебедка - монтирахме дюзата отпред и тръба през рамата. Лебедката ще се монтира отзад и ще минава през тръба в рамата.

                Леглото за предната дюза, тя въщност е същата както за ел. лебедка, навремето си направих 2 и сега ги ползвам.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1272.jpg
Прегледи:1
Размер:112.0 КБ
ID:5453630 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1291.jpg
Прегледи:1
Размер:103.6 КБ
ID:5453619 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1289.jpg
Прегледи:1
Размер:106.8 КБ
ID:5453620

                Ето ги дюзите за отпред и отзад. Сложихме и една кука отпред за всеки случай.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1284.jpg
Прегледи:1
Размер:125.9 КБ
ID:5453623 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1288.jpg
Прегледи:1
Размер:114.4 КБ
ID:5453621

                Ето така минава тръбата, през рамата, а последната снимка е новата ел. лебедка. Warn Tabor 12000 - дано да е по икономична на ток и издържи по дълго от T-Мax-a, от който не съм никак очарован.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1278.jpg
Прегледи:1
Размер:153.5 КБ
ID:5453628 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1279.jpg
Прегледи:1
Размер:167.2 КБ
ID:5453627 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1280.jpg
Прегледи:1
Размер:134.0 КБ
ID:5453626

                Няколко снимки и на лебедката
                Лебедката е от БРДМ, доста обемиста и тежичка. Намалихме диаметъра на макарата, поне да намалим габаритите, сега диамеръра е равен на габарита на редуктора.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1286.jpg
Прегледи:1
Размер:124.8 КБ
ID:5453622

                Лебедката ще лежи в тая дупка
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1281.jpg
Прегледи:2
Размер:135.6 КБ
ID:5453625 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1282.jpg
Прегледи:1
Размер:129.9 КБ
ID:5453624

                Тук вече лебедката е сглобена и следва леглото и.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1292.jpg
Прегледи:1
Размер:138.9 КБ
ID:5453618 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1293.jpg
Прегледи:1
Размер:99.0 КБ
ID:5453617

                Като ми остане време ще направя и кача още снимки.

                Коментар


                • От: Подготовка на Хънтър за Лазарово

                  Браво!
                  Така скрита в шасито според мен се получава много добре, на Любо е по същия принцип но от другата страна, и с същата електрическа.



                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • От: Подготовка на Хънтър за Лазарово

                    Колко килограма е лебедката от БРДМ-а ? Мисля че трябва да е доста по лека от тезина газ 66 и прочие.
                    Газ 69 2.4i
                    Густо майна, пътят свърши !!!
                    GSM: О895 7О6О59

                    Коментар


                    • От: Подготовка на Хънтър за Лазарово

                      Първоначално публикуван от Агоп Серопян (аниматора) Преглед на мнение
                      Колко килограма е лебедката от БРДМ-а ? Мисля че трябва да е доста по лека от тезина газ 66 и прочие.
                      Сам човек трудно я носи, но пък тази от газ 66, двама човека трудно я носят. На лебедката от БРДМ-а само корпуса на редуктора е от алуминий, всичко станало е яко желязо и е много масивно. Не съм я мерил, но според мен тежи към 50 - 60 кг. без въжето. Утре ще я премеря и ще видим.

                      Коментар


                      • От: Подготовка на Хънтър за Лазарово

                        Лебедката е от БТР. Същата ,като на Газ 66( 20:1), но с алуминиев корпус на редуктора. Според мен не става за монтаж на предната броня.
                        БРДМ-ската лебедка е доста по-лека, но трудно се намира. Тя става за монтаж отпред.
                        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                        Коментар


                        • От: Подготовка на Хънтър за Лазарово

                          Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                          Лебедката е от БТР. Същата ,като на Газ 66( 20:1), но с алуминиев корпус на редуктора. Според мен не става за монтаж на предната броня.
                          БРДМ-ската лебедка е доста по-лека, но трудно се намира. Тя става за монтаж отпред.
                          А вярно, Жоро е прав, объркал съм се, нали търсехме лебедка от БРДМ и не намерихме.

                          Коментар


                          • От: Подготовка на Хънтър за Лазарово

                            Това ще бъде най-подготвения Хънтър в България!Поздрави за идеите,които осъществявате и успех в надграждането!
                            Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                            Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                            Враца

                            Коментар


                            • От: Подготовка на Хънтър за Лазарово

                              Браво Господа ! Изчетох темата до тук на един дъх и много ми хареса.Направо е като биография: първи стъпки , първи зъбки, че и обувките му са вече 35 номер.Имам една питанка: какво Ви накара да сложите механичната лебедка назад, а електрическата напред.

                              Коментар


                              • От: Подготовка на Хънтър за Лазарово

                                Първоначално публикуван от georgi_hristov.1961 Преглед на мнение
                                Браво Господа ! Изчетох темата до тук на един дъх и много ми хареса.Направо е като биография: първи стъпки , първи зъбки, че и обувките му са вече 35 номер.Имам една питанка: какво Ви накара да сложите механичната лебедка назад, а електрическата напред.
                                Ако имаш предвид, защо е поставена отзад жоро го е казал много е тежка пък и по-лесно се вади движение там. Убеден,че механичната ще тегли напред, като ще има опция за обръщане на движението назад с ролки.
                                Газ 69 2.4i
                                Густо майна, пътят свърши !!!
                                GSM: О895 7О6О59

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X