Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

    Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
    Щото гледах в темата за разхода някой беше казал за мл 270 цди, та ми стана интересно за рекстъна с мотор и скорости деривати какво е положението.
    Ами Рекстъна е с горивна система Делфи и, както се оказа, 2.7 е по-скоро като ОМ602, което аз по-скоро го намирам като +, и май дава по-добър разход от МЛ-а и заради парт-тайма.
    Просто, като се взима Рекстън, първо се прави бърза профилактика на горивната система и проверка състоянието на дюзите, и после поне 150К само каране, щото за друг сериозен и масов проблем не съм чул.

    P.S. Обслужването с маслата смятам, че е ясно.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #77
      От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
      Просто, като се взима Рекстън, първо се прави бърза профилактика на горивната система и проверка състоянието на дюзите, и после поне 150К само каране, щото за друг сериозен и масов проблем не съм чул.

      P.S. Обслужването с маслата смятам, че е ясно.
      За профилактиката и/или ремонта на горивната система си много прав, убедих се лично, в темата е описано :-). За другото дано да си прав.

      Коментар


      • #78
        От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

        Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение
        За профилактиката и/или ремонта на горивната система си много прав, убедих се лично, в темата е описано :-). За другото дано да си прав.
        Не си спомням за твойто обслужване до момента, ама и без тва се лъжем за кафето, та ако имаме време може да го направим през идващата седмица.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #79
          От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
          Ами Рекстъна е с горивна система Делфи и, както се оказа, 2.7 е по-скоро като ОМ602, което аз по-скоро го намирам като +, и май дава по-добър разход от МЛ-а и заради парт-тайма.
          Просто, като се взима Рекстън, първо се прави бърза профилактика на горивната система и проверка състоянието на дюзите, и после поне 150К само каране, щото за друг сериозен и масов проблем не съм чул.

          P.S. Обслужването с маслата смятам, че е ясно.
          А как стои въпроса с по-силния мотор, мисля 186к.с. ?
          Всеки трети е шести

          Коментар


          • #80
            От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

            Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение
            Какво дават за МЛ 270? Рекса знаеш е с друго 4х4, друго тегло, друга форма, абе като цяло е различен .
            Ами това е дал колегата -

            Първоначално публикуван от dragon_hifi Преглед на мнение
            1.Мерцедес МЛ270 CDI- 10l/100km магистрала, 12/100 градско, 16 и повече/100 дълбок сняг, кал, леко извън пътя
            което си е горе-долу си е пак там някъде, напълно съпоставимо. Средния разход ще излезе приблизително еднакъв.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • #81
              От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

              Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
              Не си спомням за твойто обслужване до момента, ама и без тва се лъжем за кафето, та ако имаме време може да го направим през идващата седмица.
              Рециклиране на всичките дюзи, след това оправяне на изпокъсаните резби, смяна на дифтунги, раибероване, смяна на крушата гумената че пускаше нафтата обратно, смяна на обтегач на ангренажната верига, беше заминал, сменил съм всичко течно, дори и на хидравличната система. Накладки, дискове и на двете оси, ръчна нова, жила накладки, два кормилни накрайника, всички маншони, предни биалетки, амортисьори на предния капак на двигателя, всички крушки вътре бяха изгорели, смених ги с диодни. Не се сещам за друго :-)
              Кафето го правим. Може и да покараме ако искаш заедно с кафето, Люлин планина да речем :-)
              Последно редактирано от redex; 04-02-18, 13:37.

              Коментар


              • #82
                От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                В Люлин влизам само ако е пекло слънце поне 30 дни без капка дъжд !
                В момента карането ми за кеф трябва да е с крайна цел - скара, а сега не е много подходящо за мен.
                А за обслужването, имах предвид маслата, които повечето хора, не знам защо, но пропускат ?!

                ... иначе, не е лошо с диодни крушки, но според мен е по-важно какво е маслото в трансмисията и мотора.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • #83
                  От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                  И на колко км се сменя, спрямо приложението на МПС-то
                  Люлин не е толкова страшно. Малко е кално и лепкаво но си е ок. Аз след малко отивам да видя как е. Ще го измислим къде. важното е да покараме.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                    Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение
                    ...
                    Люлин не е толкова страшно. Малко е кално и лепкаво но си е ок.
                    ...
                    Да бе, малко !
                    След всяка разходка там с мотора съм се прибирал с бонус 20-30 кила гадна глина по мотора и ботушите. Докато стигна до близка до нас автомивка с паростуйка глината така се одървя, че всеки път я чистя и с ръце, щото истинска пароструйка не може да се справи.

                    Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение
                    И на колко км се сменя, спрямо приложението на МПС-то
                    ...
                    То за страшно, не е страшно, зависи кви цифри те страхуват.

                    Когато се взима "ново" МПС, първото нещо което се сменява са всички течности и термостат, без значение какви ти ги разправя предишният собственик, освен ако лично не си видял кога и какво е сложено.
                    Дори и да не е имало нужда, в пъти е по-евтино от това да Апнеш нЕкое дЪрво от предоверяване, или да мръзнеш зимата.

                    ... но има и теми бол по въпроса, в които на всички се препоръчва, включително и от мен, едни 300-500лв. само за тия работи, + пари за гуми, които са половината от възможностите на джипа, особено ако ще се ползва като такъв.
                    Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 04-02-18, 15:21.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #85
                      Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение
                      От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                      Добавката едва ли ще има ефект. Още повече че дюзите при ремонта ги чистиха с ултразвук....
                      Колега колко струва ремонтът и каде ще бъда благодарен

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X