Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дачия Дъстър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ...........(грешка)
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • Ще използвам темата ,за да споделя моите впечатления от Дъстара .След като минах през няколко различни джипки и ен на брой ремонти ,реших да купя кола от магазина и се спрях на Дъстара като най достъпен финансово.Модификацията е най висока степен на оборудване ,двигател 1.5 110 коня ,година 2018.Карам го вече три години и половина и 650000 км.За извън пътя в кал с гуми за шосе се справя повече от прилично ,не е за тежък офроуд определено,но и аз не съм го мъчил повече от това което навремето правих с Фронтерата.На пътя ми харесва динамиката при изпреварване и е комфортно до към 130км в час .След тази скорост е по нестабилен и лаком.Като разход на гориво при моя стил на шофиране по борд компютър 4,8 л ,но според мен лъже с около 300-400 гр.За тези км само обслужване и сменен ключ за степените на парното по гаранция ,казаха в сервиза че често се случва.Като цяло съм доволен и на този етап мисля че е добър избор.

      пп Бих се радвал ако има вече и раздел за Дачия
      Jeep Гранд Чероки 3.1

      Коментар


      • kbot
        kbot коментира
        Редактиране на коментар
        Да не си турил некоя нула повече на километрите?

      • novatech
        novatech коментира
        Редактиране на коментар
        Да сравняваш дъстър с фронтера е меко казано смешно.

    • 65 000км или 650 000км си имал на пред вид?И 4х4 ли е?
      Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
      ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

      Коментар


      • Да май една нула повече съм сложил Да 4x4 е .Само не разбрах кое му е смешното макар ,че никъде не го сравнявам с Фронтера ,а просто написах че това което съм правил извън пътя с Фронтерата съм пробвал и Дъстара ,а именно кални байри и горски пътища.Разликата на пътя е изцяло в полза на Дъстара
        Последно редактирано от maystora6; 11-02-22, 13:51.
        Jeep Гранд Чероки 3.1

        Коментар


        • novatech
          novatech коментира
          Редактиране на коментар
          Ми смешно е.В Дъстъра все едно ме търкалят във варел а във фронтерата е пълна тишина. Фронтерата и при 160 км/ч си е стабилна.
          Нищо де , вярвай си...

        • kbot
          kbot коментира
          Редактиране на коментар
          А не е смешно. Аз преди имах ЛР диско и с него си го сравнявам. С дъстъра ми е много по-добре - и по черен път и на магистралата.

      • Хаха ,явно не си карал Дъстър ,говоря за модела след 2017 за предният съм съгласен за шума ,а що се отнася за Фронтерата 160 само по отвес надоло можеш да се движиш и не не е стабилна особенно в завой
        Jeep Гранд Чероки 3.1

        Коментар


        • novatech
          novatech коментира
          Редактиране на коментар
          Точно Дъстър 2018 съм карал и онемях , беше на 600 км. А няма да си правя изводи що за фронтера си имал.

        • kbot
          kbot коментира
          Редактиране на коментар
          Къде ли ги карат със 160 тия фронтери? Още нито една не ме е задминавала, ама "в пълната тишина", може и да не съм я забелязал ...

        • novatech
          novatech коментира
          Редактиране на коментар
          Де да знам , аз по принцип по Тракия...

      • Моят Дъстър подмина 10 години на 86 006 км. По този случай смених маслото на скоростите
        Колата никога не е влизала в гараж и е видяла доста черен път.
        Определено е по-добра от колите, които съм купувал втора употреба на 10 години и подобни "реални" километри.
        Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

        Коментар


        • Самодържец
          Самодържец коментира
          Редактиране на коментар
          Случайно да знаеш за предписание от производителя за смяна на маслото на скорости, диф и т.н.? "Официалните" не знаят.

          И защо не я караш таз кола?

        • kbot
          kbot коментира
          Редактиране на коментар
          За маслото - нищо не знам. И по моята документация не пише.
          Но то от Рено много глупости пишат. Примерно карах едно служебно - получих го на 500 км от София и трябваше да се прибера с него. Докара го една колежка с видимо мека гума та се усъмних как е поддържано и взех та прочетох документацията. От Рено, за антифриза бяха написали буквално "не се проверява и не се долива". Е проверих го и събра почти 5 литра до минимума.
          Та затова си смених маслото в скоростите - за първи и единствен път на тая кола.

          А за карането - първите години правех по 15к на година, после идиотите в града станаха много и почнах да се прибирам след работа със сърцебиене, та си купих карта за градския транспорт.
          Накрая дойде ковида и хептен намаляха километрите. Но напоследък наваксвам

      • В какво се изразяват гаранционните поддръжки на Дъстъра, на какви интервали и какви пари са според поредността.
        Има ли някакво ръководство кое, как и на какъв интервал се прави?

        подходящ ли е модела за "евридейка": 75% извънградко
        Публикувайте отговор

        Коментар


        • u_bo
          u_bo коментира
          Редактиране на коментар
          p-pleven Мой съсед след два последователни нови Дъстър-а - взети лично от него от магазина , заяви че повече Дачия не иска да види.
          Мина на ML-ки , над 12-годишни , дизел автоматици и това след 7 години каране на нови Дъстър-и. 
          Не е имал повреди, но след катастрофа на магистралата - удариха го, каза че живота му е ценен и комфорта на пътуване е много по-голям за по-малко пари.

        • kbot
          kbot коментира
          Редактиране на коментар
          Поддръжката е като на всяка кола. В сервиза правят каквото кажеш, нищо насила
          Ако не искаш, сменяй си маслото сам, въпреки че цените са нормални.
          Ръководство има. Зависи какъв е двигателя.
          За 10 години с 1.5 dci обслужване:
          - тия дни, за втори път спирачна течност. Следвашия път след 4-5 години;
          - тия дни, масло в скоростната кутия за първи път и повече няма да се сменя.
          - веднъж ангренаж, следващия след 2 години, щото оригиналния го карах повече от предписаното;
          - масли и филтър на мотора - почти всяка година (понякога ги удължавам с 3-4 месеца, че не карам много);
          - веднъж горивен филтър. Следващия след 2 години;
          - два пъти профилактика на климатика, не че му имаше нещо;
          - веднъж предни накладки. Следващите след 40000км;
          - въздушните филтри си ги сменям когато преценя.
          Ремонти:
          - сменен термостат;
          - двата задни амортисьора на около 70000км;
          - датчик за положението на волана на около 70000км;
          - маслена помпа (дефектна серия на рено).
          Сменени по гаранция:
          - акумулатор сменен на 2-рата година с рено-хай-лайф. 8-години още съм с него и свети зелено;
          - предната емблема, направи балонче на покритието.
          Аз съм си оправял:
          - бутона за клаксона, прекъсната жичка, понеже лошо я измислил инженера;
          - жилото на задните спирачки се откача от една пластмасова скоба и увисва, но затова си има причини. Често я окантарвам на черен път.
          - на 3-тата година настройвах механизма на задните спирачки. Изглежда беше лошо сглобен. От тогава не съм го отварял. Скоро трябва да погледна какво е останало от накладките.
          - тия дни сменях скъсано маркуче за въздух - на стойност 1лв., обаче светна чека та ме стресира;
          - и две изгорели крушки на късите светлини
          И се замислям за следващия дъстър, но за сега нямам причина да махам сегашния

        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Koмшия кара Дъстър 4х2 бензин с газ като лично-служебна евридейка - няма оплаквания. Поне един път седмично е с дестинация Хасково/Димитровград. Обаче, той за офроуд е гледал само по телевизията )))))) По принцип неговата е от последните с атмосферен двигател 1.6 бензин. След това пуснаха миксерите ))

      • Вчера отворих барабаните на задните спирачки. Излзоха с много зор.
        На 3-тата година ги отварях, че явно още в завода бяха сглобени лошо механизмите за обтягане и започнаха да се разминават спирачните усилия при ръчна - установено на прегледа.
        От тогава, 7 години не са отваряни.
        Миналата година питах в сервиза и ми казаха, че няма нужда. Прави са били.
        Колата наближава 90 хиляди. Накладки има още, ръчната държи.
        Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

        Коментар


        • Ето го и моето Duster-че 1,5 dci. Боя Raptor и гуми Maxxis 215/75/16. Ползвам го да си ходя на лов.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • Самодържец
            Самодържец коментира
            Редактиране на коментар
            Не е добра идея 😁

          • kbot
            kbot коментира
            Редактиране на коментар
            Еми така е написано: "Ползвам го да си ходя на лов".
            Аз го ползвам за всичко, та имам снимки с ремарке пълно с тухли и редица палми (поотделно)

          • mushupat
            mushupat коментира
            Редактиране на коментар
            Тези гуми (75) влАзат ли без допълнителни машинации и шаманствания?

        • Имам следното запитване:
          Фаровете за Дачия Дъстър модел 2010-2012 дали са същите и съвменстими с модела 2012-2018.предстои ми смяна, доста се захабиха,счупени щипки и тн.
          Техниката в ръцете на дивака е парче желязо.
          Dacia Duster 4WD

          Коментар


          • Някой има ли опит с Дъстър от тия 900 кубика с турбо и фабрична газ, как са имат ли тяга и какъв разход правят, че то вече всички производители минаха на двигатели за "косачки"....

            Коментар


            • бат'Марто
              бат'Марто коментира
              Редактиране на коментар
              На Джогер ли беше, що ли , на газ 10/100 . С прекрасната аеродинамика на Задръстъра сигурно повече...

            • Самодържец
              Самодържец коментира
              Редактиране на коментар
              Сандеро степуей, 100 коня е, колко да фърфи. Иначе около 7 извънградско и около 8-9 градско ... газ. На задръстъра съвсем умалява, нищо че е без двойно предаване и е 200 кила по-лек, някъде към 1200 празен. И както се спомена с аеродинамиката на тухла... абе най-компромисния избор на матор.

          • Здравейте, преди две седмици се срещнах със човек притежаващ такъв автомобил и мнението му беше много позитивно, но бих Ви препоръчал да се качите и усетете колата как се държи, че на чужди мнения могат да Ви подведат

            Коментар


            • Здравейте колеги! Взех Дачия Степуей, 1000 кубика газ/ бензин, нещо ме смущава сервизния инетервал за смяна на масло от 30 000 км., това не е ли много за турбиниран мотор от косачка...... Мисля да го сменявам на 10 000 км., без да питам сервиза....

              Коментар


              • Самодържец
                Самодържец коментира
                Редактиране на коментар
                Трябва да е 20хил, но не повече от една година. Тоест искат си я в сервиза всяка година, независимо дали 2 или 20

              • Самодържец
                Самодържец коментира
                Редактиране на коментар
                А да, не пропускай, че маторя е предвиден да се кара основно на газ. Тоест една идея по-малко му се притеснявай на маслото. Също ще забележиш, че на газ работи осезаемо по-добре, отколкото на бензин, особено сега в студа. Просто си е газов двигател, така е настроен.

            • И много правилно.И пак зависи от начина на каране и вискозитета на маслото.
              Другото е караш докато има гаранция и пращаш косачката там дето и е мястото...за скрап.
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • Първоначално публикуван от v.kostov Преглед на мнение
                Здравейте колеги! Взех Дачия Степуей, 1000 кубика газ/ бензин, нещо ме смущава сервизния инетервал за смяна на масло от 30 000 км., това не е ли много за турбиниран мотор от косачка...... Мисля да го сменявам на 10 000 км., без да питам сервиза....
                Може да го сменяш и всяка втора сряда от месеца, имаш излишни пари сменяй. Относно турбинираните косачки ще си спестя писането.
                Ford Maverick II 2.3 XLT
                Ford Mondeo MK5

                Коментар


                • kbot
                  kbot коментира
                  Редактиране на коментар
                  Честата смяна е вредна за мотора

                • piron45
                  piron45 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ами да, затова е излязла приказката " Греста изяде оста"

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X