Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

    Спорна работа по проекта и дано бъде успешен, за да пожънете успехи на състезанията. Този сезон ще карате ли?

    Това се вижда, че снимките на конструкцията са в много суров вид, но обмислете добре височината на цялата машина.
    Защо са ти две хидравлични помпи?

    Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
    На снимката не се вижда добре къде е захваната кутията , предполагам към рамата но в такъв случай при сгъване на моста нагоре няма ли да удари кутията ?
    Кутията е на моста.
    Този избор е интересен - решава някои от проблемите, но пък създава други...
    Друго интересно на което да се обърне внимание от Рейнфорест е лебедките прекарани през предния мост.
    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

    Коментар


    • #32
      От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

      Аз също смятам, че патрулски мостове ще му отиват повече. Бих сменил скоростната кутия с тройка от Газ69.
      Кире, при тези дълги пушки и монтаж отгоре на моста помисли за "антискуад-а" т.е. противоклякането. Това е при ускоряване дали задницата ще кляка, стои права или ще се вдига. Най-добре за джип е да е леко положителен, за да те повдига при катерене. Можеш да го сметнеш с 4-линк калкулатора залепен в подфорума за тунинг.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Antisquad.jpg
Прегледи:1
Размер:56.1 КБ
ID:5564746
      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

      Коментар


      • #33
        От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

        Киро, успех с проекта, ще следя с интерес и аз.
        Газ 69 2.4i
        Густо майна, пътят свърши !!!
        GSM: О895 7О6О59

        Коментар


        • #34
          От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

          Браво за проекта и аз ще следя темата с интерес

          Коментар


          • #35
            От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

            Кире, прави каквото си наумил пък да става каквото ще От много идеи покрай мен си седя с почти стандартен джип. Успех!
            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #36
              От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

              Че аз,откога те чакам да скочиш в някой проект,че има едно момче,на което мечтата му е мотор 2.9(да му се чуди човек,не вижда ли колко ремонти му хвърлих на моя.)

              Коментар


              • #37
                От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                Поздравления за ентусиазма Възхищавам ти се че сътворяваш от подръчни женеза машини които печелят състезания Тези мостове на тоя мотор ще държат без проблем... Преди време имаше тема за принудителни блокажи на колега от Монтана... но незнам дали успяха да ги изработят и тестват Успех!!! Ще следя темата с интерес
                Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                Коментар


                • #38
                  От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0178A.jpg
Прегледи:1
Размер:109.1 КБ
ID:5566168Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0175A.jpg
Прегледи:2
Размер:107.8 КБ
ID:5566165Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0063A.jpg
Прегледи:1
Размер:17.3 КБ
ID:5566162Натиснете снимката за да я уголемите

Име:07102013458.jpg
Прегледи:1
Размер:198.9 КБ
ID:5566159Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0176A.jpg
Прегледи:2
Размер:142.5 КБ
ID:5566166Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0173A.jpg
Прегледи:2
Размер:98.7 КБ
ID:5566163Натиснете снимката за да я уголемите

Име:07102013459.jpg
Прегледи:1
Размер:221.7 КБ
ID:5566160Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0177A.jpg
Прегледи:1
Размер:116.9 КБ
ID:5566167Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0174A.jpg
Прегледи:1
Размер:86.7 КБ
ID:5566164Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0062A.jpg
Прегледи:1
Размер:18.8 КБ
ID:5566161Да, знам, че принудителните блокажи са най-добрият вариант, но цените им са доста солени.
                  За тези пари могат да се вземат Патрулски мостове, който за мен са най-подходящи.
                  Още малко снимки на готовите работи:
                  А, тук е и донора на купето или поне това , което ще остане от него - щита за педалите.

                  Коментар


                  • #39
                    От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                    Кире, каква дренажна, маслена помпа смяташ да ползваш за системата със сухия картер?
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • #40
                      От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0507.jpg
Прегледи:1
Размер:121.2 КБ
ID:5566306Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0504.jpg
Прегледи:1
Размер:147.9 КБ
ID:5566307Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0509.jpg
Прегледи:1
Размер:85.0 КБ
ID:5566308Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0510.jpg
Прегледи:1
Размер:81.4 КБ
ID:5566309Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0508.jpg
Прегледи:1
Размер:84.1 КБ
ID:5566310

                      Коментар


                      • #41
                        От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                        Защо избрахте предно окачване с носачи тип вилици ? Така и така ще карате с фул хидро, защо не скроите един 4 линк?
                        RB Patrol Team

                        Коментар


                        • #42
                          От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                          Жоро, отначалото мислехме за още една хидравлична помпа, която посредством кран от рода на редуцил винтил да регулира налягането на маслото, но се оказа, че на някой мотори си имат оригинално външни електвичиски маслени помпи и сега сме в процес на търсене.
                          Избрахме вилиците защото, първо са евтини - две са на цената на един хубав унибал, а и се намират , виж на едно състезание, като се счупи някой уазков мост, как веднага се намират части и се ремонтира и питай Славе, като се счупи за колко време му правят полуоски, нищо лично, много високо оценявам труда му, но , аз лично гледам всичко да е максимално просто , евтино и ремонтопригодно.

                          Коментар


                          • #43
                            От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                            Първоначално публикуван от kiro_vd Преглед на мнение
                            Жоро, отначалото мислехме за още една хидравлична помпа, която посредством кран от рода на редуцил винтил да регулира налягането на маслото, но се оказа, че на някой мотори си имат оригинално външни електвичиски маслени помпи и сега сме в процес на търсене.
                            Нищо не искам да регулира, нито да вдига някакви кой-знае какви налягания- просто да прехвърля маслото от сухия картер в масления резервоар, като дебита и трябва да е малко по-висок от този на основната(нагнетяващата) помпа, за да държи картера "сух". Предпочитам да е електрическа, за да може преди палене да се превключва в маслената магистрала, да нагнети масло и да се избегне т.нар. "сух старт". Сега се сещам за времената в армията и това, че на Т-72 беше точно така направено- сух картер, маслен резервоар и преди запускане на двигателя с електрическата помпа първо вдигаш налягането на маслото и чак тогава палиш.
                            Чух за някакви модели Пежо, чиято хидравлика на волана се захранва от електрическа помпа, която работи постоянно.
                            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                            Коментар


                            • #44
                              От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                              Чух за някакви модели Пежо, чиято хидравлика на волана се захранва от електрическа помпа, която работи постоянно.
                              И Пежо и Рено на по-новите "баничарки", напречно разположения дизел в малкия по обем кош не позволява хидравлика с ремък, и за това е изместена и с ел. двигател .....
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар


                              • #45
                                От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                                Нищо не искам да регулира, нито да вдига някакви кой-знае какви налягания- просто да прехвърля маслото от сухия картер в масления резервоар, като дебита и трябва да е малко по-висок от този на основната(нагнетяващата) помпа, за да държи картера "сух". Предпочитам да е електрическа, за да може преди палене да се превключва в маслената магистрала, да нагнети масло и да се избегне т.нар. "сух старт". Сега се сещам за времената в армията и това, че на Т-72 беше точно така направено- сух картер, маслен резервоар и преди запускане на двигателя с електрическата помпа първо вдигаш налягането на маслото и чак тогава палиш.
                                Чух за някакви модели Пежо, чиято хидравлика на волана се захранва от електрическа помпа, която работи постоянно.
                                Жоро, дали хидравлична помпа няма да се скапе бързо от студеното и гъсто масло сутрин ? Другият вариант е от тези баничарки да се свали и "бойлера", уред в , който влизат 2 или3 кабела и грее водата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X