Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

    Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
    Аз ползвам тази добавка:

    http://www.marly.com/lang/en-us/store/zenox-sup-sup/zenox-ceramic-engine-oil-additive-375ml.aspx


    Киро нали помниш, че мислехме, че Ярек има сух картер. Оказа се, че и той ползва добавка. Трябва да го питам на коя фирма, че не си направих труда да запомня. На мен Zenox ми харесва, като изключим цената.
    Стояне, я виж пак клипа на Таня от Сърбия Трофи 2012, минута преди да предложиш на Ярек масло за доливане, съвсем ясно се вижда компенсаторният съд на сухият картер, както и на къде водят маркучите от него. Лично говорих с Мирко - старият навигатор на Саша, виж на клипа къде стой при обръщането - точно с-у нас , той каза, че след , като се е обърнал и светнала лампата на маслото, Ярек е натиснал бутон и лампата е угаснала, това го потвърди и един от съдийте.
    Не знам дали не сте се доразбрали или Ярек крие нещо, но сухият картер е факт. Ще го правиме , няма начин.
    А, като пораснеме и се сдобиеме с Патрулски мостове, нищо не ни пречи да монтираме и 2 бр. турбини, поне мотора ги търпи , а и ще видим при Коста кво става с БИ !!!

    Коментар


    • #62
      От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

      Имаме малко напредък по темата :Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0435A.jpg
Прегледи:1
Размер:131.0 КБ
ID:5596321Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0469A.jpg
Прегледи:1
Размер:141.3 КБ
ID:5596332Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0468A.jpg
Прегледи:1
Размер:135.7 КБ
ID:5596331Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0466A.jpg
Прегледи:1
Размер:131.8 КБ
ID:5596330Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0465A.jpg
Прегледи:1
Размер:127.5 КБ
ID:5596329Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0464A.jpg
Прегледи:1
Размер:125.1 КБ
ID:5596328Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0463A.jpg
Прегледи:1
Размер:99.9 КБ
ID:5596327Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0462A.jpg
Прегледи:1
Размер:106.1 КБ
ID:5596326Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0447A.jpg
Прегледи:1
Размер:65.0 КБ
ID:5596325Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0445A.jpg
Прегледи:1
Размер:78.2 КБ
ID:5596324Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0437A.jpg
Прегледи:1
Размер:107.8 КБ
ID:5596323Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0436A.jpg
Прегледи:1
Размер:80.6 КБ
ID:5596322Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0471A.jpg
Прегледи:1
Размер:84.6 КБ
ID:5596333

      Коментар


      • #63
        От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

        Сори за снимките, но са с телефон.
        Няколко неща отпаднаха от първоначалният замисъл, като фулхидрото, защото се допитахме до знаещите и се оказа, че наличното /от фадрома/ не е подходящо за нашите нужди, за това монтирахме сектор от БМВ 7 серия, сухият картер и той отпадна, ще бъде с добавка , повече масло и ел.лебедка при случай на обръщане и връщането на джипа на колела. За целта лебедката ще тегли през тавана зад седалките. Окачването е правено да е максимално близо до стоковото на Диско 1, с тази разлика, че носачите са над моста. Предстой пълно разглобяване и дозаваряване на всичко, защото за сега само е точковано.

        Коментар


        • #64
          От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

          Кире, предния и задния панхард трябва да са успоредни (да не се кръстосват).
          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

          Коментар


          • #65
            От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

            Защо ?

            Коментар


            • #66
              От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

              Защото, като друснеш единият мост ще се отклонява наляво, а другия надясно. Това при скорости над 40км/ч е доста неприятно! Автомобилът става трудно управляем.
              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

              Коментар


              • #67
                От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                Кире,с тези скорости ще станеш трактор.мисля че волговите са по-добри със феродов диск от бус МБ-207.

                Коментар


                • #68
                  От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                  Много кофти снимки колега.Иначе евала малко живец трябва да има развитие.

                  Коментар


                  • #69
                    От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                    Браво Кире,

                    Хайде още снимки и обяснения.

                    Защо се отказахте от сухия картер, място ли няма или други съображения?
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар


                    • #70
                      От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                      Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                      Защото, като друснеш единият мост ще се отклонява наляво, а другия надясно. Това при скорости над 40км/ч е доста неприятно! Автомобилът става трудно управляем.
                      А, като са успоредни, като друсне кво ще стане ?
                      Има стокови Тойоти и Нисани, на който панхардите им са на Х, аз се доверявам на японската инжинерна мисъл.
                      Жоро , виж и на Любо Уаза как е, при него няма проблеми.
                      Румба, не знам кво имаш предвид под трактор, но тази кутия я сложихме Нарочно, първо, че е разчетена за този мотор-относно якост, второ Вкарваш първа и забравяш за бавните - доста време печелиш , все пак я правиме за състезание.
                      От сухият картер не сме се отказали тотално просто за сега ще пробваме без него , но , ако опре ножа до кокала - демек маслото е проблем ще се монтира.

                      Коментар


                      • #71
                        От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                        Кире,Жоро е прав ,но вероятно ще го разбереш при тестовете.Принципно няма особено значение посоката на панхардите,ако са водоравни,а мостовете с малки ходове,но с тези ъгли...ще видиш.Отделно и надлъжните носачи ще работят неправилно...абе може и да я удържаш,ама ще е мъка карането...Колко градуса е кастора при максимално разгъване?
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #72
                          От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                          Първоначално публикуван от kiro_vd Преглед на мнение
                          А, като са успоредни, като друсне кво ще стане ?
                          Джипът ще мърда наляво- надясно, но няма да се суче. Трилинковото окачване има много предимства- просто, здраво, надеждно, ремонтопригодно, може да осигури големи ходове, но.... най-големия му недостатък е това, че панхардът дърпа мостовете напречно на посоката на движение при артикулация на моста.
                          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                          Коментар


                          • #73
                            От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                            А мен също ме притеснява че отгоре няма да го натисне колкото трябва за да смачка пружините и да си дойдат носачите с по малък ъгал. Като е с двигателя колко е по ниско отпред?
                            Успех и снимай с по добър телефон, че само загатваш така
                            Случайни хора УАЗ не карат

                            Коментар


                            • #74
                              От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0601.jpg
Прегледи:1
Размер:132.8 КБ
ID:5596563Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0604.jpg
Прегледи:1
Размер:128.5 КБ
ID:5596564Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0605.jpg
Прегледи:1
Размер:132.1 КБ
ID:5596565Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0606.jpg
Прегледи:1
Размер:94.0 КБ
ID:5596566

                              Коментар


                              • #75
                                От: ГАЗ 69 V8 за ТРОФИ

                                Ники, като я оборудвам на 100% ще се види как са носачите, оставил съм си прозорец за промяна на ъгъла им, но ще видим.
                                Има вариант да сложа и пружините от семейното Диско, който са употребявани, ако малко не стига, но ????????????
                                За снимките вече ще се грижи Вальо, както е видно той, се справя по-добре от мен.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X