Обява

Свий
Няма добавени обяви.

21213 - втори вентилатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: 21213 - втори вентилатор

    Първоначално публикуван от bob4oo Преглед на мнение
    Колега "Купни" си една перка като на старите ниви захвани я за водната помпа и като си катериш няма да ти марда стрелката от 90 градуса нашата е с такава и мога да ти кажа ,че над 90 градуса само 1 път сам я виждал и тогава нямаше много вода и капачката на радятора към разширителния съд се беше развалила.Пък и ако сложиш и допълнителните перки и една перка отпред или отзад на радиотора са ти предостатъчни И да ти е мир на душата няма копчета няма ништо като запалиш колата знаеш ,че е включена
    Колега нещо "сме" много назад във времето-постоянно зацепените перки вече са отживелица по напълно обясними причини.
    Последно редактирано от Янко Желязков; 30-03-10, 23:01.

    Коментар


    • #47
      До: 21213 - втори вентилатор

      Чукча не читател. Човекът си има перка на водната помпа.

      А сега, да систематизирам недостатъците на перката на водната помпа:
      1. Лятно време в софийски задръствания и при продължителни изкачвания на стръмни наклони (1-2 ниски) е недостатъчна и температурата тръгва нагоре. Теоретично доказано и практически проверено. Тя просто е оразмерявана с компромис.

      2. Зимно време излишно обдухва двигателя и парното загрява като министър-председател за антикризисни мерки. От продължителната работа на недозагрят двигател имаме преразход на гориво.

      3. Вие при високи обороти. Този вой струва 2-3 коня и тяхната зоб (още преразход, да).

      4. Товари лагерите на водната помпа.

      5. При нагазване в брод задира в радиатора и полива делкото с вода.

      Единствено предимство - много трудно обледява така, че да се счупи. Електрическите понякога горят бушони, като залепнат с лед.

      Коментар


      • #48
        До: 21213 - втори вентилатор

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Чукча не читател. Човекът си има перка на водната помпа.

        А сега, да систематизирам недостатъците на перката на водната помпа:
        1. Лятно време в софийски задръствания и при продължителни изкачвания на стръмни наклони (1-2 ниски) е недостатъчна и температурата тръгва нагоре. Теоретично доказано и практически проверено. Тя просто е оразмерявана с компромис.

        2. Зимно време излишно обдухва двигателя и парното загрява като министър-председател за антикризисни мерки. От продължителната работа на недозагрят двигател имаме преразход на гориво.

        3. Вие при високи обороти. Този вой струва 2-3 коня и тяхната зоб (още преразход, да).

        4. Товари лагерите на водната помпа.

        5. При нагазване в брод задира в радиатора и полива делкото с вода.

        Единствено предимство - много трудно обледява така, че да се счупи. Електрическите понякога горят бушони, като залепнат с лед.
        Колега парното загрява сравнително бързо поне при нас вдигне ли 90 градоса е баня За виенето не сам я чул до сега много да вие.По нашия краи няма много светофари(все пак сме в провинцията и ...)За конските сили ако не ви сига мошноста прасни си бавните за по гората 2-3 коня не са от кои знае колко голямо значение но всеки с впечатленията и аз мисля да сложа още една Ел перка или да преправа тая да варти още една ще се мисли.Сори за спама
        За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
        Honda Dominator 650
        088ЧЧ93979-->Борис
        0878956Ч38-->Борис

        Коментар


        • #49
          До: 21213 - втори вентилатор

          Не е зле да поработиш и над правописа, че си много зле. Не знам дали забелязваш, колко си различен от останалите.

          Коментар


          • #50
            До: 21213 - втори вентилатор

            Стигам го издов,че трябда дасе ръснат 230лв или втория вариант да търся нива на части,което е доста рядко явление.Аз лично мислех даси ползвам перката от водната помпа и двойните с ЦК ключе,само когато потрябват,без датчици и разни подобни-един вид допълнително само при нужда

            Коментар


            • #51
              До: 21213 - втори вентилатор

              Ако сложиш двойните перки, трябва да махнеш дефлектора на оригиналната. Това, заедно със засенчването от самите перки, прави оригиналната безсмислена. Просто я махни.

              Коментар


              • #52
                До: 21213 - втори вентилатор

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Ако сложиш двойните перки, трябва да махнеш дефлектора на оригиналната. Това, заедно със засенчването от самите перки, прави оригиналната безсмислена. Просто я махни.
                Да Ясен е напълно прав но тогава задължително ще ти е нужен датчик, които ти така упорито одказваш да монтираш не знам по какви причини.
                Land Rover Discovery II 3,9 V8
                Лада Нива 21214 1,7i

                Коментар


                • #53
                  До: 21213 - втори вентилатор

                  Първоначално публикуван от mkenzie Преглед на мнение
                  Да Ясен е напълно прав но тогава задължително ще ти е нужен датчик, които ти така упорито одказваш да монтираш не знам по какви причини.
                  Слагането на датчик в Нива не е тривиално - маркучът, на който датчикът трябва да се постави е възкъсичък, а на радиатора място няма.

                  Че става - става, но е досада.

                  Коментар


                  • #54
                    До: 21213 - втори вентилатор

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Слагането на датчик в Нива не е тривиално - маркучът, на който датчикът трябва да се постави е възкъсичък, а на радиатора място няма.

                    Че става - става, но е досада.
                    Дори и така да е, ако махне перката на помпата ще трябва да го мъчи тоя датчик някакси.
                    Land Rover Discovery II 3,9 V8
                    Лада Нива 21214 1,7i

                    Коментар


                    • #55
                      До: 21213 - втори вентилатор

                      моя датчик така го сложих
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от токарев; 05-04-10, 11:39. Причина: грешка

                      Коментар


                      • #56
                        До: 21213 - втори вентилатор

                        Нищо не се разбира от тая снимка.

                        Коментар


                        • #57
                          До: 21213 - втори вентилатор

                          увеличавам
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #58
                            До: 21213 - втори вентилатор

                            Това изглежда да е на входящия маркуч на радиатора. На каква температура сработва?

                            Коментар


                            • #59
                              До: 21213 - втори вентилатор

                              Да на входящия маркуч е.При смяната на месинговия радиатор с алуминиев трябваше да удължа маркуча с желязна тръба на него завих и датчика.Влючва по рано някъде около 85 градуса.

                              Коментар


                              • #60
                                До: 21213 - втори вентилатор

                                Е, не работи ли почти непрекъснато?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X