Обява
Свий
Няма добавени обяви.
предно каре
Свий
X
-
До: предно каре
Хайде сега помисли пак-като си променят ъгъла носачите разстоянието от земята до центъра на предния мост се увеличава-елементарно и очевидно.От снимките се вижда много добре,че просвета отпред е увеличен.Колега тези работи дето ти ги пиша са открити и доказани доста отдавна и на теория, и на практика.Има доста илюстрована техническа литература-поразгледай я,че ще вземат да ни се смеят вече за какво спорим.Последно редактирано от Янко Желязков; 06-03-10, 20:48.
Коментар
-
До: предно каре
клиренса не е ли най ниската точка на автомобила до земята.колкото и да вдигаш предницата това не променя клиренса.защото задния диф остава на същото разтояние от земята.Първоначално публикуван от niva men Преглед на мнениеХайде сега помисли пак-като си променят ъгъла носачите разстоянието от земята до центъра на предния мост се увеличава-елементарно и очевидно.От снимките се вижда много добре,че просвета отпред е увеличен.Колега тези работи дето ти ги пиша са открити и доказани доста отдавна и на теория, и на практика.Има доста илюстрована техническа литература-поразгледай я,че ще вземат да ни се смеят вече за какво спорим.
Коментар
-
До: предно каре
Специално за Нива отпред в коловоз или дълбока кал има голямо значение дали е повдигана.Когато е повдигана и под носачите има достатъчен просвет те не опират и не набират кал-колата върви,буквално влачейки задния диф.На него не му пречи чак до такава степен,че е на ниско тъй като няма как да набере кал,колкото биха набрали носачите,ако са на неговата височина.Който е карал в гората той в момента отлично разбира за какво говоря.
Коментар
-
До: предно каре
Виждал съм много пъти как джипове на два цели моста влачат дифовете си по коловоза,но не спират,а Нивата отпред набере ли по носачите кал и до там.....затова отпред трябва да е повдигана.В дълбока кал тя никога не закъсва заради задния мост-винаги проблема е отпред с нискоразположените носачи.Пиша тия работи от опит.
Коментар
-
До: предно каре
ако се движеш по каменист колувоз заклинваш. задния диф щете спре.Който е карал....Първоначално публикуван от niva men Преглед на мнениеСпециално за Нива отпред в коловоз или дълбока кал има голямо значение дали е повдигана.Когато е повдигана и под носачите има достатъчен просвет те не опират и не набират кал-колата върви,буквално влачейки задния диф.На него не му пречи чак до такава степен,че е на ниско тъй като няма как да набере кал,колкото биха набрали носачите,ако са на неговата височина.Който е карал в гората той в момента отлично разбира за какво говоря.
Коментар
-
До: предно каре
Естествено-ако е твърд коловоз най-малкото опиране и до там...но ако е размекнат терена,даже и да е дълбока калта отзад няма какво да те спре,докато отпред не е така-носачите стават като гребла и спираш на момента.Затова,както писах има голямо значение отпред колко е висок джипа с независимо окачване.
Коментар
-
До: предно каре
То и аз преди си мислех,че като видиш с Нивата яка кал влизаш и няма проблеми-ДА ама НЕ.Това не е УАЗ.И какво мислиш става-мръднеш 1 метър напред,носачите ти наберат кал и край.А през това време УАЗ-а си върви напред и хич не му пука щот дифовете му са с такава форма,че не могат и грам кал да съберат отпред.А що се отнася до повдигането отпред на Нива колкото е по-висока,толкова по-голяма вероятност има да продължиш напред поне до някъде-защото,ако е наистина сериозна калта,снега носачите пак ще наберат-абе паркетна му работа,кво да правиш...
Коментар
-
До: предно каре
то и ако ботев беше с каска .....неможем да избираме по какъв терен да караме в гората.пресечена местност.камънаци реки калПървоначално публикуван от niva men Преглед на мнениеЕстествено-ако е твърд коловоз най-малкото опиране и до там...но ако е размекнат терена,даже и да е дълбока калта отзад няма какво да те спре,докато отпред не е така-носачите стават като гребла и спираш на момента.Затова,както писах има голямо значение отпред колко е висок джипа с независимо окачване.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар