Обява

Свий
Няма добавени обяви.

предно каре

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: предно каре

    Първоначално публикуван от niva men Преглед на мнение
    Има.
    Дай размери.

    Коментар


    • #17
      До: предно каре

      6.00-16. 6.50-16. 7.50-16. 9.00-16-май това са.Ласата ОК-144 е 6.00-16 и също е по-висока от руските 175-80.

      Коментар


      • #18
        До: предно каре

        напротив, клиранса се променя. нивата не е с цял мост отпред и като повдигнем купето се увеличава и клиранса. на задния мост само с по високи гуми може да се увеличи клиранса.

        Коментар


        • #19
          До: предно каре

          Точно така-и аз това се опитвам да обясня,защото някои хора май не правят разлика между зависимо и независимо окачване.

          Коментар


          • #20
            До: предно каре

            двамата се бъркате.предния мост не се вдига.местят се само носачите.

            Коментар


            • #21
              До: предно каре

              Хайде сега помисли пак-като си променят ъгъла носачите разстоянието от земята до центъра на предния мост се увеличава-елементарно и очевидно.От снимките се вижда много добре,че просвета отпред е увеличен.Колега тези работи дето ти ги пиша са открити и доказани доста отдавна и на теория, и на практика.Има доста илюстрована техническа литература-поразгледай я,че ще вземат да ни се смеят вече за какво спорим.
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от Янко Желязков; 06-03-10, 20:48.

              Коментар


              • #22
                До: предно каре

                Първоначално публикуван от niva men Преглед на мнение
                Хайде сега помисли пак-като си променят ъгъла носачите разстоянието от земята до центъра на предния мост се увеличава-елементарно и очевидно.От снимките се вижда много добре,че просвета отпред е увеличен.Колега тези работи дето ти ги пиша са открити и доказани доста отдавна и на теория, и на практика.Има доста илюстрована техническа литература-поразгледай я,че ще вземат да ни се смеят вече за какво спорим.
                клиренса не е ли най ниската точка на автомобила до земята.колкото и да вдигаш предницата това не променя клиренса.защото задния диф остава на същото разтояние от земята.

                Коментар


                • #23
                  До: предно каре

                  Да прав си-по принцип е точно така,но в случая нали обсъждаме какво може да се направи по предницата.Иначе действително при Нива задния диф. е най-наниско-22см. с гуми 175-80 16цола.

                  Коментар


                  • #24
                    До: предно каре

                    каквото и да правим с предницата задния диф ще опре.за това отпред несе вдига много не че каретата щесе счупят те работят под всякакъв наклон а заради задния диф

                    Коментар


                    • #25
                      До: предно каре

                      Специално за Нива отпред в коловоз или дълбока кал има голямо значение дали е повдигана.Когато е повдигана и под носачите има достатъчен просвет те не опират и не набират кал-колата върви,буквално влачейки задния диф.На него не му пречи чак до такава степен,че е на ниско тъй като няма как да набере кал,колкото биха набрали носачите,ако са на неговата височина.Който е карал в гората той в момента отлично разбира за какво говоря.

                      Коментар


                      • #26
                        До: предно каре

                        Виждал съм много пъти как джипове на два цели моста влачат дифовете си по коловоза,но не спират,а Нивата отпред набере ли по носачите кал и до там.....затова отпред трябва да е повдигана.В дълбока кал тя никога не закъсва заради задния мост-винаги проблема е отпред с нискоразположените носачи.Пиша тия работи от опит.

                        Коментар


                        • #27
                          До: предно каре

                          Първоначално публикуван от niva men Преглед на мнение
                          Специално за Нива отпред в коловоз или дълбока кал има голямо значение дали е повдигана.Когато е повдигана и под носачите има достатъчен просвет те не опират и не набират кал-колата върви,буквално влачейки задния диф.На него не му пречи чак до такава степен,че е на ниско тъй като няма как да набере кал,колкото биха набрали носачите,ако са на неговата височина.Който е карал в гората той в момента отлично разбира за какво говоря.
                          ако се движеш по каменист колувоз заклинваш. задния диф щете спре.Който е карал....

                          Коментар


                          • #28
                            До: предно каре

                            Естествено-ако е твърд коловоз най-малкото опиране и до там...но ако е размекнат терена,даже и да е дълбока калта отзад няма какво да те спре,докато отпред не е така-носачите стават като гребла и спираш на момента.Затова,както писах има голямо значение отпред колко е висок джипа с независимо окачване.

                            Коментар


                            • #29
                              До: предно каре

                              То и аз преди си мислех,че като видиш с Нивата яка кал влизаш и няма проблеми-ДА ама НЕ.Това не е УАЗ.И какво мислиш става-мръднеш 1 метър напред,носачите ти наберат кал и край.А през това време УАЗ-а си върви напред и хич не му пука щот дифовете му са с такава форма,че не могат и грам кал да съберат отпред.А що се отнася до повдигането отпред на Нива колкото е по-висока,толкова по-голяма вероятност има да продължиш напред поне до някъде-защото,ако е наистина сериозна калта,снега носачите пак ще наберат-абе паркетна му работа,кво да правиш...

                              Коментар


                              • #30
                                До: предно каре

                                Първоначално публикуван от niva men Преглед на мнение
                                Естествено-ако е твърд коловоз най-малкото опиране и до там...но ако е размекнат терена,даже и да е дълбока калта отзад няма какво да те спре,докато отпред не е така-носачите стават като гребла и спираш на момента.Затова,както писах има голямо значение отпред колко е висок джипа с независимо окачване.
                                то и ако ботев беше с каска .....неможем да избираме по какъв терен да караме в гората.пресечена местност.камънаци реки кал

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X