Обява

Свий
Няма добавени обяви.

предно каре

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • предно каре

    Днес се оказа , че съм счупил предно ляво каре ( по посока на движ. )
    То двете са еднакви , ясно е.
    Та - ако някой е сменял каре или полуоска - дали пази повреденото ( старото) каре?
    За цената ще се разберем .

  • #2
    До: предно каре

    А колата каква е?
    диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg

    Коментар


    • #3
      До: предно каре

      Първоначално публикуван от ArSey Преглед на мнение
      А колата каква е?
      Лада Нива .....1.6 , 4х4 постоянно включено , с две врати , с бързи и бавни скорости с блокаж на междинния диф. ,зелена

      Коментар


      • #4
        До: предно каре

        Първоначално публикуван от ArSey Преглед на мнение
        А колата каква е?
        ЛАДА трябва да е.щом е в таз тема.

        Коментар


        • #5
          До: предно каре

          Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
          Днес се оказа , че съм счупил предно ляво каре ( по посока на движ. )
          То двете са еднакви , ясно е.
          Та - ако някой е сменял каре или полуоска - дали пази повреденото ( старото) каре?
          За цената ще се разберем .
          Защо търсиш старо.Ново слагай.

          Коментар


          • #6
            До: предно каре

            Колега ще погледна дали имам от старите полуоски които махнах и ако имам и е в добро състояние ще ти го изпратя но по добре сменяи и слагаи ново ,тук в хасково е 70лв.

            Коментар


            • #7
              До: предно каре

              Благодаря на всички колеги отзовали се в темата !
              Надявах се някой колега от Пловдив да се отзове за да съм в движение след половин час ремонт , но не се получи .
              Беше почивен ден - за това търсех старо .
              Днес вече е отворен магазина и всичко е готово с ново .
              Немско (така пише), 60 лв с маншона, смазка, двете скоби и гайката за главината.
              Още веднъж благодаря !
              Темата моля да бъде заключена !

              Коментар


              • #8
                До: предно каре

                Да зная ги тия "Немските"-на фирмата Мастър спорт са.И аз съм с такива и като цяло за цената си са добри-освен това дейсвително се продават с маншона,тубичка грес и скоби.Тук в Ямбол са по 55лв.,но за Немски-в никакъв случай не са такива,въпреки че така пише-мисля,че завода беше в Унгария.

                Коментар


                • #9
                  До: предно каре

                  Първоначално публикуван от niva men Преглед на мнение
                  Да зная ги тия "Немските"-на фирмата Мастър спорт са.И аз съм с такива и като цяло за цената си са добри-освен това дейсвително се продават с маншона,тубичка грес и скоби.Тук в Ямбол са по 55лв.,но за Немски-в никакъв случай не са такива,въпреки че така пише-мисля,че завода беше в Унгария.
                  Номера е , че чупиш нещо и след два часа си отново в играта .
                  Беше почивен ден и за това се отложи ремонта , но общо взето това във всеки магазин да има части е голям плюс .
                  За да не оспавам друга тема ще кажа :
                  За 22 000 км пробег на СТАРА , ръждясала и очукана Нива , непазена въобще съм повече от доволен .
                  Ето ремонтите :
                  - счупена раздатка - 250 лв - по моя вина
                  - смяна на щангите , надлъжните които държат моста ( само една се скъса , но аз смених всички) - 60 лв
                  - счупена пружина - смених и двете - 54 лв
                  - предни лагери ( виеха още от купуването) - 2 компл. - 60 лв
                  Другото е поддръжка - масло, филтри ... не се брои .
                  От тези 22 хил. км - над 6 ооо са черни пътища .
                  Какво да искаш повече от една Нива . Аз не знам .
                  Не я хваля , а просто констатирам .
                  Върши си работата идеално за стара барака . Това е !
                  Поздрави на всички колеги с Нива !

                  Коментар


                  • #10
                    До: предно каре

                    Еми да-и аз като цяло съм доволен от моята-да не говорим,че и направих лифта отпред за около 30лв.Това с купуването на здрави втулки,струговането им и направата на по-дълги и корави болтове. И вече е с клиренс 30см.А чета тук из форума някои колеги броят луди пари за пружини,втулки,болтове само и само да докарат предницата до клиренс 25-26см. и после още един куп пари за гуми 30-31 инча за още 2-3 см. отгоре.И най-накрая се усещат,че на малолитражния мотор 1.6-1.7 започва да не му стига сила,заради гумите.И следва смяна на главното предаване с такова с по-голямо предавателно число,само и само да останем със същите колелета и така...нататък.А през това време Нивата си е достатъчно висока,даже и с гуми 28 инча и лек лифт +4см.Просто западните машини от ниския клас като Фероза,Витара,К.Спортидж са стандартно с малък просвет-около 20см. и е нужно доста преправяне и средства за да достигнат добър просвет-имам най-вече предвид по-сериозни пружини,амортисьори и боди-лифт с цел поставяне на по-големи гуми.А при Нива тази "заигравка" я няма-отпред просто слагаш втулки,поокастряш горния ограничителен тампон,едни гуми 28 инча и си на 29-30см. от земята.Отзад е още по-лесно повдигането-най-много да се наложи след това удължаване на напречната щанга и това е в общи линий-лесно и евтино.
                    Последно редактирано от Янко Желязков; 04-03-10, 20:37.

                    Коментар


                    • #11
                      До: предно каре

                      Първоначално публикуван от niva men Преглед на мнение
                      Еми да-и аз като цяло съм доволен от моята-да не говорим,че и направих лифта отпред за около 30лв.Това с купуването на здрави втулки,струговането им и направата на по-дълги и корави болтове. И вече е с клиренс 30см.А чета тук из форума някои колеги броят луди пари за пружини,втулки,болтове само и само да докарат предницата до клиренс 25-26см. и после още един куп пари за гуми 30-31 инча за още 2-3 см. отгоре.И най-накрая се усещат,че на малолитражния мотор 1.6-1.7 започва да не му стига сила,заради гумите.И следва смяна на главното предаване с такова с по-голямо предавателно число,само и само да останем със същите колелета и така...нататък.А през това време Нивата си е достатъчно висока,даже и с гуми 28 инча и лек лифт +4см.Просто западните машини от ниския клас като Фероза,Витара,К.Спортидж са стандартно с малък просвет-около 20см. и е нужно доста преправяне и средства за да достигнат добър просвет-имам най-вече предвид по-сериозни пружини,амортисьори и боди-лифт с цел поставяне на по-големи гуми.А при Нива тази "заигравка" я няма-отпред просто слагаш втулки,поокастряш горния ограничителен тампон,едни гуми 28 инча и си на 29-30см. от земята.Отзад е още по-лесно повдигането-най-много да се наложи след това удължаване на напречната щанга и това е в общи линий-лесно и евтино.
                      клиренса несе променя с вдигането на купето бре.

                      Коментар


                      • #12
                        До: предно каре

                        Естествено,че само с вдигане на купето клиренса не се променя-главната цел на повдигането на купето е поставянето на по-големи гуми,а оттам вече се вдига клиренса.Това искам да кажа-разбираш ли?

                        Коментар


                        • #13
                          До: предно каре

                          Ами то май доста се поотклонихме от темата-ако Модераторите решат нека преместят последните постове в темата "Самоделен лифт на Нива",че и без това тя е нещо доста изостанала.Пък си е полезна и интересна и има какво да се пише по нея.

                          Коментар


                          • #14
                            До: предно каре

                            Първоначално публикуван от niva men Преглед на мнение
                            Естествено,че само с вдигане на купето клиренса не се променя-главната цел на повдигането на купето е поставянето на по-големи гуми,а оттам вече се вдига клиренса.Това искам да кажа-разбираш ли?
                            разбирам.ама по високи гуми от стандартните 16ки на 80 височина незнам да има.

                            Коментар


                            • #15
                              До: предно каре

                              Има.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X