До: предно каре
Хайде стига - тук дискусията тръгна към заяждане. Ясно е, че ако предницата е по-високо, и това не пречи на нищо друго, то ще е по-добре. Дори да е само в една определена и рядка ситуация - пак ще е по-добре.
Първоначално публикуван от токарев
Преглед на мнение
.Провал съм нивата в почти всякаква ситуация от кал,сняг,пресечени местности,баири и каменисти терени.Имаш ли приличен просвет/клиренс за мен това е около 30+ см отпред,не мисля че е нужно повече начините за постигане на това са описани много добре.Тука искам да кажа за едно моя случка,тук в Добринище-ситуацията е следната,аз с моята нива минах там където мицубиши паджеро с регенерат гуми на БФГ/АТ,супер селект и принудителен блокаж на задния диференциял отказа,ето така просто неможа дасе справи с наклона на икачване....и си полегна за една дълга почивка по корем.Нивата от първия път без засилка просто от място...е да е имало около 40-50см засилка.Паджерото с 4 опита едвам изкачи,но това стана след около 20-30минутна борба с "междата" и въпросната "межда",не беше толкова стръмна след като всъдехода се окопа 4 пъти и направо я направи като праясно орана нива.Тогава за мен нивата се доказа за пореден път,и най вече се доказа по-високата предница.Не искма да обиждам никой,но просто такава беше моята ситуация-аз минах с нивата а паджерто не-не искам да обиждам никой,както казах това бе просто една от многото случки.Поздрави на всички и както един колега беше постнал някъде из форума.Карайте си нивичките,нали това е нашата малка гордост-един от малкото любители на марката.
Коментар