Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кори под капака

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Кори под капака

    Корите са си фабрични и определено имат ефект да изолират шума от двигателя.

    Коментар


    • #17
      До: Кори под капака

      Погледнах си капака - същия е. Тези дни ще разкроявам и рапортувам за неволите (при мен винаги има)

      Коментар


      • #18
        До: Кори под капака

        Разкрой и за мене.

        Този материал си върви с лепило за него си, като ходиш в Гомапласт, вземи и лепилото.
        Правилната (и достатъчна) дебелина е между 1 и 2 см, тия с фабричното малко са се увлякли. Покриването на корите под двигателя е почто толкова важно за шума. Друго ключово място е капакът на клапаните - той просто си реве за такова калпаче. Това ще намали шума и ще ликвидира "майонезата" по капачката за маслото.

        Коментар


        • #19
          До: Кори под капака

          Сложих от този материал "Файърекс" - доста е добър и много лесно се работи с него. Нямаше нужда и от шаблон даже - реже се на място с макетно ножче. Взех с дебелина 2см. Два квадратни метра стигат точно. Може да се мине и с по-малко "артък", но в общи линии няма смисъл (а и не вярвам да продават на сантиметър). Залепих с Хелметекс.

          Резултат: ефектът е много добър и на пръв поглед странен, а именно - отвън не се усеща въобще (колата си трещи както преди), но вътре в купето разликата е значителна. На втори поглед това е нормално - все пак ушите ни вътре в купето са над нивото на капака, а именно там е заглушен шума. Както казах обаче - отвън ефекта е незадоволителен. Най-вероятно трябва да се облепи от всички страни, за да се получи шумоизолация и за съседите в блока. На мен такава засега не ми трябва

          Недостатък на моето изпълнение: най-вероятно ще трябва допълнително да залепя алуминиево фолио. Предполагам този порест материал ще има афинитет към попиване на мърсотията от маслени и бензинови пари. Засега ще го карам така, пък след няколко дена ще видим

          Една прикачена, а след малко ще има и още снимки...
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #20
            До: Кори под капака

            Ето и обещаните снимки "как го сделахме" с бащата: шумоизолация под капака на Лада Нива

            Коментар


            • #21
              До: Кори под капака

              Повярвай, ефектът е значителен и отвън. Можеш да продължиш с предпазните кори под двигателя - ще постигнеш почти още толкова.

              Коментар


              • #22
                До: Кори под капака

                Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                100 % са слагани допълнително защото и аз си сложих само че по тънки.Това е подобно на дунапрен със ал.фолио който е намазан с лепило.Продава се в Багира-Стара Загора различни дебелини.Отлепва се едно полиетиленово фолио е се лепва на предварително почистена повърхност.Аз направих предварителни шаблони от картон за изрежа по точно парчетата.След време започна да се отлепва и взех че му тряснах допълнително едни копчета като дюбели-направих така и двете си коли.Впрочем цената 9лв/кв.м.
                200% са фабрични!Отвори капака на нова нива и ще се убедиш

                Коментар


                • #23
                  До: Кори под капака

                  Днес разгледах шумоизолацията на Нивата по-внимателно. Направена е от дунапренов лист 25 мм, покрит със сребристо пластмасово фолио. На първо опъване е доста здраво. Но залепеното отдолу, върху по-тънката ламарина под мотора, почти го няма вече, сигурно е някъде по ловните полета.
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар


                  • #24
                    До: Кори под капака

                    Корите са заводски слагат ги на 1.7i
                    Land Rover Discovery II 3,9 V8
                    Лада Нива 21214 1,7i

                    Коментар


                    • #25
                      До: Кори под капака

                      И аз си сложих още пролетта Файрекс. Моя е 1 см дебел и е напълно достатъчен. Освен шумоизолацията, е устойчив на масло и бензин, така че няма нужда от фолио върху него. Освен това си сложих Файрекс и върху тунела. Направо не е за вярване колко спадна шума. Даже и воят на раздатката е поносим

                      Коментар


                      • #26
                        До: Кори под капака

                        Обърнете внимание на стената между двигателя и купето. На истинските коли има изолация и от двете страни, на Нивата няма от към двигателя. Слагането на изолация и там, допълнително намалява шума, към купето и когата сте отвънка. Може да се сложи и по калниците, за да има възможно най-голямо поглъщане на шума.
                        А за слагане на алуминиево фолио, не е много добра идея, защото няма да има такова голямо поглъщане от изолацията.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Кори под капака

                          Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                          Ето и обещаните снимки "как го сделахме" с бащата: шумоизолация под капака на Лада Нива
                          Много добре е станало но мисля че трябва да има и ал.фолио,защото то има няколко функции:ще екранира топлината идваща от мотора(иначе този дунапрен ще се опече),по лесно ще се хигиенизира и не на последно място е по-естетично ,по приятно за окото.
                          МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Кори под капака

                            Файърекса го дават трудно горим и точно за места с по-висока температура. Това алуминиево фолио няма свърши никаква работа. На другата ми кола БМВ 525Д, кората под капака е само изолация, няма фолио и като затворя капака шума се заглушава доста. Целта на изолациите е да поглъщат шума, алуминиевото фолио няма как да го погълне.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Кори под капака

                              Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                              - въпросът е тези кори, които са сложени на снимката фабрични ли идват с Ладата или са слагани отделно?
                              Фабрични са...
                              Only after the last tree has been cut down,
                              Only after the last river has been poisoned,
                              Only after the last fish has been caught,
                              Only then will you find that money cannot be eaten.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Кори под капака

                                Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                                Много добре е станало но мисля че трябва да има и ал.фолио,защото то има няколко функции:ще екранира топлината идваща от мотора(иначе този дунапрен ще се опече),по лесно ще се хигиенизира и не на последно място е по-естетично ,по приятно за окото.
                                По-естетичното - "въпрос на вкус". Иначе материала е негорим - пробвах със запалка и не се пали. Топлината не е проблем.

                                Първоначално публикуван от toni188 Преглед на мнение
                                Файърекса го дават трудно горим и точно за места с по-висока температура. Това алуминиево фолио няма свърши никаква работа. На другата ми кола БМВ 525Д, кората под капака е само изолация, няма фолио и като затворя капака шума се заглушава доста. Целта на изолациите е да поглъщат шума, алуминиевото фолио няма как да го погълне.
                                Слагането на фолио върху файърекса не нарушава шумоизолацията му въобще. Звуковите вълни ще си се поглъщат също толкова добре.

                                Проблемът без алуминиево фолио е единствено, че материала файърекс е шуплест. Бензиновите и маслени пари ще се поглъщат много лесно и рано или късно материала ще се напои с гняс на петна. Алуминиевото фолио се бърше и чисти лесно. Файърекса няма чистене - хвърля се и се сменя. Въпросът от тук насетне е доколко желаете хигиена под капака.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X