Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хайде и аз да се похваля

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Хайде и аз да се похваля

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Точно уплътнено не трябва да е. Вода все ще влезе, важото е да има откъде да излезе.

    Подкалникът няма задачата да запечата плътно калника отдолу, а само да до предпази от бързо движещите се частици вода, пясък и сол. А че трябва да е измито - трябва.
    Такъв "подкалник" съм виждал (но на друга кола) сложен и плътно изолиран със силикон. Като го свалиха оригиналният калник не беше мръднал.

    Коментар


    • #47
      До: Хайде и аз да се похваля

      Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
      Такъв "подкалник" съм виждал (но на друга кола) сложен и плътно изолиран със силикон. Като го свалиха оригиналният калник не беше мръднал.
      Значи е имал откъде да се изтича.

      Коментар


      • #48
        До: Хайде и аз да се похваля

        Може... Най-логично звучи да е отворен отдолу (ако има нещо да си изтече), а запечатан отстрани и отгоре. Но пак - ако влезе вода, то е по-добре да си без подкалник.

        Коментар


        • #49
          До: Хайде и аз да се похваля

          пак не. Подкалникът пречи на твърдите частички да рушат повърхността на боята и метала. И да има там вода, тя не е голяма беда. Беда става или като се задържи дълго, или като пясъкът и помага.

          Коментар


          • #50
            До: Хайде и аз да се похваля

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            пак не. Подкалникът пречи на твърдите частички да рушат повърхността на боята и метала. И да има там вода, тя не е голяма беда. Беда става или като се задържи дълго, или като пясъкът и помага.
            Именно - имах в предвид "задържи дълго". Освен това виждам смисъл от слагането им под нов калник. При стар и очукан вече май няма смисъл. Все едно да защитиш ръжда с боди

            Коментар


            • #51
              До: Хайде и аз да се похваля

              Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
              Именно - имах в предвид "задържи дълго". Освен това виждам смисъл от слагането им под нов калник. При стар и очукан вече май няма смисъл. Все едно да защитиш ръжда с боди
              Практиката е показала, че и на стар калник много помага.

              Коментар


              • #52
                До: Хайде и аз да се похваля

                Днеска си купих - High Jack - Trail Master - Супер съм доволен - доста добро качество - няма нищо общо с китайските ама и цената му е хубава...но си заслужава!





                Коментар


                • #53
                  дай повече инфо за джака

                  на ладата къде ще го слагаш!
                  Яската беше писал че предната броня може само близо до тръбите
                  а странично как се вдига с това лада нива?

                  Няма да се разсърдим ако кажеш и цена и откъде го взе!

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  пак не. Подкалникът пречи на твърдите частички да рушат повърхността на боята и метала. И да има там вода, тя не е голяма беда. Беда става или като се задържи дълго, или като пясъкът и помага.
                  какъв ти е съвета за монтиране на подкалникниците??
                  Последно редактирано от Ясен; 16-12-09, 23:29.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Хайде и аз да се похваля

                    Да се сложат!

                    По възможност, да се обработи под тях.

                    В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ не се опитвай да ги скриеш в сгъвката на веждите, образуват се джобове и оставаш без вежди бързо-бързо. Нека си се виждат - лошо няма.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Хайде и аз да се похваля

                      Бе, не разбирам, какво толкова ги мислите тия пластмаси. Щом си намерил - слагай веднага. Толкова голяма одисея покрай това изтичане на водата. Искам само да видя, как и къде ще се задържи. Защото, самия подкалник има всякакви места от където да се изтече водата. Ако евентуално изобщо попадне между подкалника и калника.

                      Ладата ми е дърта. Има два ,,тръгнали" калника. Преди да сложа пластмасите, просто измих калниците. Втора зима ще изкарат вече. След първата - от любопитство свалих един от подкалниците. Както го бях затворил - така го заварих. Имаше нищожно количество прах по измитата повърхност на калника.

                      Пластмасите пазят най-поразяваните места по купетата на всяка Лада - предната маска, ъглите на калниците около фаровете, зад предните гуми ъгъла на пода/калника+кутииките и кухините между торпедната стена и самия калник. Там влезе ли нещо - не излиза. Освен с водоструйка. И 1 седмица, лятно време съхнене. Отзад вардят дъната на багажника, задната част на праговете и какво ли още не.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Хайде и аз да се похваля

                        Първоначално публикуван от Тодор Живков Преглед на мнение
                        Бе, не разбирам, какво толкова ги мислите тия пластмаси. Щом си намерил - слагай веднага. Толкова голяма одисея покрай това изтичане на водата. Искам само да видя, как и къде ще се задържи. Защото, самия подкалник има всякакви места от където да се изтече водата. Ако евентуално изобщо попадне между подкалника и калника.

                        Ладата ми е дърта. Има два ,,тръгнали" калника. Преди да сложа пластмасите, просто измих калниците. Втора зима ще изкарат вече. След първата - от любопитство свалих един от подкалниците. Както го бях затворил - така го заварих. Имаше нищожно количество прах по измитата повърхност на калника.

                        Пластмасите пазят най-поразяваните места по купетата на всяка Лада - предната маска, ъглите на калниците около фаровете, зад предните гуми ъгъла на пода/калника+кутииките и кухините между торпедната стена и самия калник. Там влезе ли нещо - не излиза. Освен с водоструйка. И 1 седмица, лятно време съхнене. Отзад вардят дъната на багажника, задната част на праговете и какво ли още не.
                        Дано да носиш на майтап

                        На времето 79-80г. съм пял (в буквалния смисъл) на Тодор Живков в балабановата къща в Пловдив и баща ми бог да го прости ми каза, че това може да е единствения път когато се здрависвам и си говоря с Тодор Живков. Съжалявм че не е жив за да му кажа че си пиша във форума с Тодор Живков

                        Сега сериозно
                        и аз си мися, че само ще помогне - няма да навреди и затова ги купих.
                        Комплекта е 32лв в Пловдив - колкото изкарат толкова!

                        Коментар


                        • #57
                          До: Хайде и аз да се похваля

                          От пластмасовите подкалници има само голяма полза. Всичко писано до тук е правилно. Измива се добре и се закрепват със самонарязващи винтчета. Много пъти със се чудил, защо все още руснаците не ги монтират още в завода. Също така и за огледалата. Тия малките са си гавра. Моите още на излизане от магазина с колата на първото трапче на пътя кльопнаха и до като намерих големи ги бях залепил в областа на ябълката с лепило. Така, че който ги има пластмасите да ги монтира и да не му мисли.
                          Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                          Коментар


                          • #58
                            До: Хайде и аз да се похваля

                            Първоначално публикуван от fireman160 Преглед на мнение
                            От пластмасовите подкалници има само голяма полза. Всичко писано до тук е правилно. Измива се добре и се закрепват със самонарязващи винтчета. Много пъти със се чудил, защо все още руснаците не ги монтират още в завода. Също така и за огледалата. Тия малките са си гавра. Моите още на излизане от магазина с колата на първото трапче на пътя кльопнаха и до като намерих големи ги бях залепил в областа на ябълката с лепило. Така, че който ги има пластмасите да ги монтира и да не му мисли.
                            Новите модели от следващата година ще се правят с големи огледала.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Хайде и аз да се похваля

                              Първоначално публикуван от nylon Преглед на мнение
                              Сериозно казано, изправна нива 1.7 развива и над 140 км/ч., което е глупаво да се прави нали, ама... като сме се хванали с тая тема. И другото сериозно е, че при соц рали-състезания от миналия век едва ли са карали с нещо по-добро от ЕП90 в диференциалите си. Никъде по "За рулем" не съм срещнал статия, за разрушен диференциал или друга зъбна предавка от голяма скорост с ЕП масло. Хубаво е човек, да е табйетлия с маслата, ама да не вдигаш пък над 100 км/ч. ми се вижда малко пресилено.
                              Най-голямото предимство според мен, в това да си собственик на Лада Нива, е възможността и способността да го ремонтираш сам. Естеството е в това, че частите са евтини, но труда в сервизите е скъп. И тази тенденция ще продължава - именно цената на труда в България да поскъпва. Известно е, че ладата е автомобил, на който доста често трябва да му се обръща внимание, за да е в приемлива изправност. Я, да регулираш клапани, я някое спирачно цилиндърче протече, я кормилен накрайник да се смени и т.н. Затова е налице следния сценарий: Цена спирачно цилиндърче- 12 лв. , а труд в сервиз (да го сменят) -50лв., Цена на корм. накрайник -20 лв., труд - 50, че и нагоре. Могат да се дадат и други примери разбира се.
                              Скъпото ще дойде от честото влизане в сервиза. Не че на тойотите и сузукитата не им се налага да сменят тези части, но съгласете се, че при тях частите са далеч по-качествени и ремонтите интервали са доста по- на рядко.
                              Евтиното при ладата идва от това, че не слагаме труда, иначе става скъпо.


                              Разбира се, за хора с неограничен бюджет, всичко казано по-горе не е от съществено значение.
                              Честито. Купили сте надежден модел.
                              На магистрала този модел Нива 1,7i поддържа без проблеми 130 км/ч с 4 човека и фабричните консумативи. Нищо не блокира и не се разваля. При всякакви атмосферни условия можете да напуснете шосето и без никаква подготовка да карате извън пътя.
                              При ремонти много от разходите за труд можете да си ги спестите.
                              Смяната на горните шарнири и на спирачните цилиндри (предполагам, че в случая става дума за задни) е лесна работа (след ремонта не забравяйте да обезвъздушите спир. с-ма). Всеки средно сръчен човек може да го направи и сам, а с помпането на крачната спирачка ще се справи и дете.
                              За друго - питайте. Поне ще ви пиша кое можете сам и кое е за сервиз.
                              ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                              Коментар


                              • #60
                                До: Хайде и аз да се похваля

                                Преди месец на магистрала Хемус карах с 140км. и една Нива 1.7 ме надмина бързо бързо.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X