Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кога да ползваме бавни скорости

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Кога да ползваме бавни скорости

    Мотор, който не се гаси никога, (почти и се кара на смени) на практика ще те погребе. За това такситата, навъртат 3-4-5 стотици хиляди, без никакви капитални ремонти и преразходи. Лишен е от вредните студени стартове и работа до достигане на оптимална температура. Но, това е конкретен случай, зависещ от много други неща.

    Това, че ти се е сгряла водата, ма изобщо не е най-важния критерии.
    Защото, водата може да ти се е сгряла до тия градуси, но пък вътре в мотора, не всички части достигат своята работна температура. Не и на не и на ниски честоти на въртене, дори на ход.

    Ладовите двигатели не са лоши, просто им трябва оптимизиране на някои от съставните им части или замяната им с друг мотор. Второто е най-удачно.

    А, тези хора, да са ти казвали, колко долнопробни са 5-ст предавателни кутии? А, че първите кутии от този тип се скапват за нула време, точно поради каране със 70-80 на 5-та скорост? Че нямат добро мазане точно на наказаната двойка 5-ти зъби. Вторите са подобрени в тази си част от към притока и оттичане на маслото. Но в никакъв случай НЕ СА по-добри от старите 4-степенни.

    Коментар


    • #47
      До: Кога да ползваме бавни скорости

      По въпроса за скоростните режими на автомобил ВАЗ 21013 съответно-1ва-до 38км/ч,2ра-до 65км/ч,3та-до 100км/ч,4та-до 145км/ч.Това разбира се са максимално-допустимите стойности за разработен мотор.Някой да не си помисли,че винаги трябва да кара Жигулито си така-макар,че на мен лично ми е кеф да гледам стрелката на оборотомера в жълтата зона,а и не смятам че за един бензинов двигател с 5 опорен колянов вал 5500об/мин са прекалено много.А между другото да попитам колегата LUDAU как го изтърпяват останалите участници в движението-на 4предавка 3000об/мин са 70км/ч с диф 4.3.Смятам,че извън града това е опасна скорост на движение при положение,че основния поток се движи със 100 и нагоре.И освен това мога да му кажа още,че на малолитражния мотор 2500об/мин не са му най-подходящите.Специално за 1200 кубика мотор ВАЗ мисля,че под 3500об/мин не трябва да се сваля-просто макс.върт.момент му е около тези обороти и под тях той не тегли,а се мъчи особено на баир.Друг е въпроса вече,ако говорим за по-големите мотори на ВАЗ.
      Последно редактирано от Янко Желязков; 11-06-09, 17:34.

      Коментар


      • #48
        До: Кога да ползваме бавни скорости

        Я пак за диференциалите, при блокиран междуосов див и на бавни кое се товари повече?
        Споменавате за коли на който може да се кара на бавни и само на задния див и той бил оразмерен за това, как?
        При включен преден мост и блокиран междуосов див, диференциалите се товарят много повече отколкото да се кара само на един мост.
        Ако се отвият тресчотките, включат се бавните и се кара само на задния, ще се товари всичко друго но не и дифа.
        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

        Коментар


        • #49
          До: Кога да ползваме бавни скорости

          Мисля,че карането на малолитражни мотори на ниски обороти-под 3000 си е чисто пенсионерска работа и не води толкова до икономий,колкото до претоварване.Извинявам се за отклонението от заглавието на темата,но няма как да не отговоря на колегата LUDAU,защото съм оборил доста хора,че ниските обороти не са за малките кубатури двг.

          Коментар


          • #50
            До: Кога да ползваме бавни скорости

            Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
            Я пак за диференциалите, при блокиран междуосов див и на бавни кое се товари повече?
            Споменавате за коли на който може да се кара на бавни и само на задния див и той бил оразмерен за това, как?
            При включен преден мост и блокиран междуосов див, диференциалите се товарят много повече отколкото да се кара само на един мост.
            Ако се отвият тресчотките, включат се бавните и се кара само на задния, ще се товари всичко друго но не и дифа.


            Ние за Нивата ли все още говорим, или как?

            А това с червеното ще ти помоля да ми го обясниш като на индианците..... Кои дифференциали се товарят повече? И по какъв начин.....
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #51
              До: Кога да ползваме бавни скорости

              Избягвах да ги пускам, през целият ми опит съм ги включвал, когато е имало нужда да се преодолее препятствие и след това съм ги спирал /в дзверо сила бол/.
              При една разходка, обаче не ги спрях... поразителен ефект. Колата се укроти /заключи се средния диф /, престана да боксува, има ограничения в оборотите на колелата, много прецизно се работи със скоростите, абе приказка за черно. От тогава слезна ли от асфалта и съм на бавните.
              Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

              Коментар


              • #52
                До: Кога да ползваме бавни скорости

                Колеги ако може и аз да се включа , не че сам голям капацитет . Карам Лада Нива една година . Че в експотационата книжка е записано и наблегнато да се обърне внимание, бавни и блокаж на преден мост да се включват само ако има нужда , с цел да се удължи живота на раздатачната кутия. Смятам че хората коити произвеждат тези автомобили знаят как се експоатира автомобила.

                Коментар


                • #53
                  До: Кога да ползваме бавни скорости

                  Първоначално публикуван от niva men Преглед на мнение
                  Мисля,че карането на малолитражни мотори на ниски обороти-под 3000 си е чисто пенсионерска работа и не води толкова до икономий,колкото до претоварване.Извинявам се за отклонението от заглавието на темата,но няма как да не отговоря на колегата LUDAU,защото съм оборил доста хора,че ниските обороти не са за малките кубатури двг.
                  Виж сега,колега!
                  Баща ми я кара доста,но не я е тумбил.Защо по книгите им дават скорост от 70км/ч.Като ми говориш за тези 3500 оборота ,чувал ли си как му у на мотора при тези обороти?
                  Виж сега-аз съм калал Ладата на втора скорост с 100км/ч заедно с един голф 3,и този с голфа се отказа .гонката беше само до втора скорост.Аз хем го дръпнах,хем го бих.Голфа беше 1,8-90к.с.Обяснете ми този вълвеж,а който не вярва да приготви стотачка и да дойде да де нагледа на вървеж.Когато тръгна на път си я закрепвам с 80-90 и тя си пее.
                  Поздрави!

                  Коментар


                  • #54
                    До: Кога да ползваме бавни скорости

                    Първоначално публикуван от stnenkov Преглед на мнение
                    блокаж на преден мост

                    В ТАЗИ кола такова нещо НЯМА.

                    Учите мат.част. И престанете да пишете глупости.....

                    ПС. Отнася се за всички, не само за цитирания от мен колега
                    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                    Коментар


                    • #55
                      До: Кога да ползваме бавни скорости

                      Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                      Ние за Нивата ли все още говорим, или как?

                      А това с червеното ще ти помоля да ми го обясниш като на индианците..... Кои дифференциали се товарят повече? И по какъв начин.....
                      Малко излязохме извън нивите.

                      Давам пример за УАЗ, всички познати който са чупили диференциал са го чупили при включен преден мост /УАЗ-няма междуосов само с два е,/
                      Никога няма идеални условия, винаги една гума е по-мека винаги има някое завойче и между двата диференциала се получава разлика в оборотите, малка но има и единия мост бута другия който се върти по-бавно, вследствие на което той се товари повече отколкота ако е исключен единия /ако го няма по-бавния/.
                      Затова има табелка да не се пуска предното на твърди настилки където няма възможност за пребуксуване на гума.

                      Голямо обяснение падна дано сте разбрали какво искам да кажа.


                      Написаното не се отнася за нива, но понеже се засегна въпроса за натоварване на самите мостове....................
                      "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                      Коментар


                      • #56
                        До: Кога да ползваме бавни скорости

                        Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                        .... всички познати който са чупили диференциал са го чупили при включен преден мост .....
                        Това не му харесвах на Уазикът и големият разход. За една година хвърлихме 18 диф-а, много слаби в 3/4 от случаите бяха на шосе.
                        Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

                        Коментар


                        • #57
                          До: Кога да ползваме бавни скорости

                          Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                          Малко излязохме извън нивите.

                          Давам пример за УАЗ, всички познати който са чупили диференциал са го чупили при включен преден мост /УАЗ-няма междуосов само с два е,/
                          Никога няма идеални условия, винаги една гума е по-мека винаги има някое завойче и между двата диференциала се получава разлика в оборотите, малка но има и единия мост бута другия който се върти по-бавно, вследствие на което той се товари повече отколкота ако е исключен единия /ако го няма по-бавния/.

                          Голямо обяснение падна дано сте разбрали какво искам да кажа.


                          Написаното не се отнася за нива, но понеже се засегна въпроса за натоварване на самите мостове....................
                          Разбрах какво искаш да кажеш Циркулиране на паразитните мощности. Обаче имам гадно усещане, че приятелите не знаят кога да ползват 4х4....., или правете неправилни изводи от тези факти с коите разполагате. Представи си картинка: включваш 4х4, което 50/50 преден/заден мост..... Демек въртящия момент от 100% на заден мост станал 50% на заден, и 50% на преден.... Или бъркам?
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • #58
                            До: Кога да ползваме бавни скорости

                            Първоначално публикуван от Танасе Преглед на мнение
                            много слаби в 3/4 от случаите бяха на шосе.

                            Което няма нищо общо с 4х4, нали
                            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                            Коментар


                            • #59
                              До: Кога да ползваме бавни скорости

                              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                              Което няма нищо общо с 4х4, нали
                              Да, обикновено там не ти трябва!

                              Не говоря за идиотите....
                              Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

                              Коментар


                              • #60
                                До: Кога да ползваме бавни скорости

                                Разпределя се 50/50мощноста но само в идеални случаи, при разлика в гумите или завой какво става с тези 50/50, по-бавния освен, че движи автомобила напред преодолява и спирачното усилие което създава по-бавния.
                                Точно и затова се чупат на асвалт, ако има по-голяма разлика в гумите на асвалт ясно се вижда как в един момент по малките гуми се влачат по асвалта.
                                "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X