Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Имат ли разлики LADA от кореком??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Имат ли разлики LADA от кореком??

    Красота колега.
    А джантите са бегай-мани. Аз лично не съм чувал от някои имал жигули или лада преди перестроиката, да се оплаква. Да ли са носталгии по миналото или обективна истина не мога да преценя.
    Сигурен съм обаче, че тръгнат ли да ги произвеждат отново ще избият пазара. Първият които си вземе съм аз, 2104 но с 1600 двигател. Ама с кеф.
    Пийте червено вино! Дава здраве.
    А то ни трябва за да пием ракия!

    Коментар


    • #17
      До: Имат ли разлики LADA от кореком??

      Спомени, спомени...
      Научих се да карам на семейната 2104, хайванчето съм го качвал и по баирите /от къде тогава джипки/, изтрая почти 20 години с едно дозакърпване. През 1998 г. си купих 1600, 1982 г., корекомска... карана от цигани, след това като сервизна. Качвам и се аз и какво мислите... самолет, спрямо 1300 куб. см. на 2104, ужас, но беше малко изгнила, както се изрази приятелче ми аз няма къде да хвана ламарината за изкърпване , както и да е кара ме година и половина, колко зор видя само тя си знае. Верно е, че не беше претенциозна, другото не ми пука.
      Та качва се жена ми от нашата кола на баща ми, онази беше пазена и казва, мале, ми то нашата е толкова раздрънкана.
      След нея си купих Голф II, научи се жената да го кара, качва се от Гоуфа на ладата на баща ми и казва, мале, каква е тази кошница...
      Та в общи линии така стоят нещата зависи кой с какво сравнява.
      Когато сравняваш ладите с москвич... е ясно, но гоуф... друга работа.
      Просто на ладите им е минало времетео, все пак оригиналът им е направен в Италия някъде през 60-те години на миналия век.

      Другото което ми е интересно е за горивните системи на съвремнните автонубили... то са някакви инжекции, накакви многоточкови впръсквания, някакви безумни електроники, които накрая ти докарван невероятния разход от 6/100, а ладата каквато беше непретенциозна 7/100, в най-лошият беше 10/100.Първите се ремонтират задължително с чомпиутер, а ладичките като ги отвориш на пътя и всичко ти е ясно със ЗИПа в багажника си правиш диагнистика и ремоонт...
      Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

      Коментар


      • #18
        До: Имат ли разлики LADA от кореком??

        Подобрения Танасе, не са правени на Корекомските, ама не знам как са внасяни. Ако са купувани партиди правени за бели държави то става друго.
        По това време-80-82ра работех във Винпрома в София. Имаше на няколко месеца веднъж някаква поръчка 'за износ на запад'. Такъв качествен контрол като за тая поръчка нямаше никъде по света. Цялата администрация слизаше в цеха да помага и да внимава да става като хората. Беше си нормален социализъм. Ако и при Ладите е бил социализъм ... то сигурно е имало разлика м/у Корекомските и другите.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #19
          До: Имат ли разлики LADA от кореком??

          За въпроса дали западният клиент на Лада е повтарял - повтаряха като луди, до Самара-та. На запад седмицата беше много читава кола за цената си. За нивата да не говорим, тя си има клиенти винаги. Но самарата закопа всичко. При нея не знам някой да е повторил. Това нещо беше някакъв кошмар, все пак бяха вече 90те години. Имаше едни, виках им "арлекинки", бяха шарени като Арлекино. Гледаш ги червени уж, но няма един панел да е на една боя с другия. Единия калник керемиден, другия доматеночервен, капака бордо, абе пълна скръб. А беше оригиналната боя от завода. Просто остаряла различно, различните елементи боядисвани в завода в различни дни, от различни хора, с различен мерак и може би с различна боя. Като нова - цвета един. Като я понапече слънцето едно лято - безкраен празник.
          Последно редактирано от Goblin; 18-05-09, 19:19.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #20
            До: Имат ли разлики LADA от кореком??

            Според мене няма никаква разлика.
            С.Колев-Kawasaki KX 250

            Коментар


            • #21
              До: Имат ли разлики LADA от кореком??

              Разлики винаги е имало и има не само при руските автомобили мой братовчет има Нива произведена през 1993 година с изцяло поцинковано купе климатик и хидравлика на волана почти няма виене от раздатката и диферинциалите също няма и следа от ръжда а се кара без подкалници докарана е от Германия и вече десет години се кара тук. Мойта е 2000 година производство купена от тук и вече цяла седмица с флекса чегъртам ръжди заварявам дупки и мажа с грунд и боди. Мой познат върл фен на Ситроен преди години работеше в Германия и от там си купи чисто нов С 5 2.2 HDI след около година се прибра в България и за да не се карат с жена му купи от тук абсолютно същия модел на С 5 единствената разлика беше цвета. Германския Ситроен вече пет години влиза в сервиз само за смяна на консумативи а купения от тук все нещо се чупи или тропа и все си е по сервизите на АМК .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #22
                До: Имат ли разлики LADA от кореком??

                Демак ние сме си втора ръка хора!
                Един комшия(лека му пръст) беше докарал 1500S от Германия,нямаше грам ръжда,беше закачил калника и бе паднала боята,но мястото не ръждяса.Това е,ние сме си каръци.
                При нас има ръководства как да си я дообработим за да ни служи по-дълго време.Един колега на баща ми имаше 7-ца на 107хиляди,но не и личаха,беше корекомска,но не беше карана никога в сняг.Продаде я преди две години и баща ми не я взе.Много ме е яд за нея.Беше 90-та,1500см2,с четиристепенна скоростна кутия,но не беше правено нищо по нея.
                Поздрави!

                Коментар


                • #23
                  До: Имат ли разлики LADA от кореком??

                  Дори и в рамките на социалистическия лагер имаше голяма разлика в качеството.Първата кола която си купих беше Москвич с купе на 408 и двигател на 412 правен за ГДР (табелката при двигателя беше на немски) не знам по къква причина е дошъл тук но на 15 години и над 200 000 километра двигателя не харчеше грам масло нямаше и следа от ръждда беше с оригиналната боя имаше шумоизолация на двигателния отсек и вървеше страшно много. След москвича купих Волга ГАЗ 24 купена от кореком през 1971 (една от първите внесени в България) започна леко да ръждясва тук там след като чукна 25 години като я продадох беше на 520 000 километра без основен ремонт на двигателя.
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #24
                    До: Имат ли разлики LADA от кореком??

                    Карал съм немска ВАЗ 21051-1200сс,43кВт. Въпреки 6-год.гаранция за корозия,или точно заради нея,на 8-та година беше изгнила яко отдолу. Разлики-лагери,кабели,инерционни колани,дреболии по салона,хидравличен регулатор на фаровете,карбуратор ОЗОН.Направих 250 000км пробег с нормалните ремонти по предница-шарнири,носачи,втулки,тампони.Двигател-с компресия 85%,без разход на масло.Сега е селскостопански инвентар,служи всеотдайно.
                    Животът е харизан кон според мен...

                    Теди

                    Коментар


                    • #25
                      До: Имат ли разлики LADA от кореком??

                      Има разлика, не е като да няма. И тя е в това, че предназначените за чуждите от СИВ страни автомобили са сглобени човешки и навреме. Най-вече купетата. Изработени и подготвени, разни части от бъдещото цяло купе се складират. Съхраняват се в едни сдания, имащи много общо с нашите мазета/изби, въпреки внушителния си размер. Въпреки и транспортния си грунд (онова черното покритие на нов калник от магазин например), влага, застояване, сбутване и повреждане има, колкото си искаш. А и сами по себе си, един с един еднакви няма. Въпреки усилията от страна на ръководството да опазва/съхранява складовите наличности по-добре, уви, винаги се намира едно въпреки, което пречи нещата да бъдат идеални. Особено, когато става въпрос за такъв ред в завод, намиращ се в държава с велико масово потребление на различни по вкус и химичен състав опиати. Грунда, както споменах, той не е вечен. С течение на времето, корозията безупречно полазва голата из под грунда ламарина и....ръждясва още преди да бъде сглобен. Случва се, партида панели, произведени през 1987 да бъдат сглобени с купе, произвеждащо се през 1998 година. Невъзможно ще кажете - друг път. Като има отпаднали елементи и липса на такива по някое време - трябват веднага заместители. Изтършува се, каквото има по стилажите и от къде ли още не. И както го има. И веднага се бута към пулшвайца.

                      Нормалните Лади са сглобени в определени срокове. Тяхните ламарини са многократно проверени, предварително подготвени за сдружаване с останалите елементи на бъдещото купе. След това, биват предварително подготвени преди боядисване. Боядисването става с малко по-хубави (ама доста по-качествени) покрития. Всичките тези неща се следят зорко от съответните ръководни органи. Бих казал, че не се изпускат, нито за минута без надзор на ,,горни" ОТК. Такава Лада, произведена преди 1982 година, никога няма да ти създаде проблеми с ръжда, каквито иначе имат останалите, пробутвани на тъмни Балкански субекти. Освен, ако не се лашка вечно през зима и не я измиеш никога.

                      Като цяло, няма толкова значение това, дали една Лада е правена за експорт или не. При наличие на проветрив гараж, грижи съответстващи с описаните от завода и навременна борба с ръждата (ако се появи), ще ти върши работа дълги години и стотици хиляди км. Баща ми имаше Лада 1600, 1979 набор, бежава на цвят с тъмно син плюшен салон. Беше с фабричен дефект в двигателя. Блока беше със частично запушена маслена магистрала към коляновия вал. Мотора й стопи биелни/основни лагери на 4000 км. След това, отново на 2000 км. Последва, отказване от гаранцията (както винаги, в стил на татко) и подмяната на целия агрегат с чисто нов (а, имаше как, майка ми работеше в Мототехника, баща ми чат-пат из Толияти). След това, никога не е спирала. За 420 000 км. има един ремонт на двигател и 2 пъти е кърпена. Първи път само дъна предни, втория калници и прагове. Това са най-сериозните неща, които са правени. Беше много вярна, Класически оригинална, красива и безпроблемно служеща кола. Така съм я запомнил, когато беше в най-добрите си години. Вече не съществува, като автомобил, но така или иначе, беше взела-дала своето. Баща ми, едва ли някога повече ще се качи на Лада, но никак не съжалява за избора, който е направил някога по отношение на марката и най-вече на модела, 1600.
                      Последно редактирано от Тодор Живков; 26-06-09, 02:02.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Имат ли разлики LADA от кореком??

                        Здравейте!
                        Преди години виждах много добра Лада,като бях разбрал,че е от Германия.Нямаше никъде ражда,хем че в Гермения са много силни солите през зимата.
                        Ние българите сме си били втора класа винаги,независимо от постиженията ни.Това всичкото го правят дебелите ни управници,които гледат сметката от управлението,а не народа.
                        Двигателите на всички Лади са еднакви, и на тези,който са да износ и на предназначените за българско.
                        Всичко зависи от това как се поддържа един автомобил.На единия ми дядо Москвича на 70 000км е прогорил масло,въпреки,че Москвичите се славят с много здрави двигатели.Причината била в самия него-прегрял го!!!
                        Сега автомобила е на 280 000км,но все едно е минал 500 000.
                        На другия ми дядо е на 108 000км в много добро състояние.Пази го дядо ми като очите си.Москвича в тенжерата на въздушния филтър няма капка масло.Кара се от 10 000км на газ и няма никакви проблеми с горенето на масло.От смяна до смяна разлика 200 милилитра.

                        Ладите са друга работа,двигателите са им по-нежни,заради това не се славят с името "Руски танк".
                        Не съм чул за Москвич внесен от някоя западна държава или просто не е имало такова нещо.
                        Поздрави!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Имат ли разлики LADA от кореком??

                          Имало е, в Белгия са се продавали, включително и в дизелов вариант. Просто по времето когато са ги пратили по моргите все още в България не се е внасяло нищо отвън. А тези които са можели да внасят - не са внасяли москвичи.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #28
                            До: Имат ли разлики LADA от кореком??

                            На женами бащаи имаше 12-так. Син, абе като слънце. Та тоя човек е цял живот шофьор има няма 40г. "Скапаният" москвич се гледаше като дете. Като се има в предвид, че грам не пипа по коли. В час е, но не пипа. На 30г. кола абе няма за какво да се закачиш. Беше на
                            76 х.кмкато почна да ми го дава да го карам. Та масло не харчеше, смених му аспуха, че беше изгнил. Дедото си имаше резервен и спирачния заден маркуч беше изгнил. Това е.
                            Кое беше интересното, понеже преглеждах документите и намерих тетрадка в която педантично си беше записвал всичко което е пипано по колата. Ми какво да Ви кажа масло, свещи, две три крушки и те това е Сложих му газ и си харчеше 12-14л. градско. Щото си го карах по София, атракция. Каква е те тая кола а кажете- 30г. са си това. То верно малко километри ама...нали за руските се умножава по две пробега
                            В краина сметка почна да ми мрънка, че не съм го чистил достатъчно и така нататък. Нали съм заврян зет ( най-голямата ми грешка), ядосах се и спрях да го карам. Даде го на друг, таа пияница, старчок като него и оня за два месеца му блокира двигателя. Какво го е правил незнам. Но е, 4г. минаха още ме яд за колата. Щеше да ни надживее. Пияндурник.
                            Пийте червено вино! Дава здраве.
                            А то ни трябва за да пием ракия!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Имат ли разлики LADA от кореком??

                              Първоначално публикуван от ludau Преглед на мнение
                              Здравейте!
                              Преди години виждах много добра Лада,като бях разбрал,че е от Германия.Нямаше никъде ражда,хем че в Гермения са много силни солите през зимата.
                              Ние българите сме си били втора класа винаги,независимо от постиженията ни.Това всичкото го правят дебелите ни управници,които гледат сметката от управлението,а не народа.
                              Двигателите на всички Лади са еднакви, и на тези,който са да износ и на предназначените за българско.
                              Всичко зависи от това как се поддържа един автомобил.На единия ми дядо Москвича на 70 000км е прогорил масло,въпреки,че Москвичите се славят с много здрави двигатели.Причината била в самия него-прегрял го!!!
                              Сега автомобила е на 280 000км,но все едно е минал 500 000.
                              На другия ми дядо е на 108 000км в много добро състояние.Пази го дядо ми като очите си.Москвича в тенжерата на въздушния филтър няма капка масло.Кара се от 10 000км на газ и няма никакви проблеми с горенето на масло.От смяна до смяна разлика 200 милилитра.

                              Ладите са друга работа,двигателите са им по-нежни,заради това не се славят с името "Руски танк".
                              Не съм чул за Москвич внесен от някоя западна държава или просто не е имало такова нещо.
                              Поздрави!
                              1. Тук във Франция Нивите сигурно са повече от Паджеро, просто е заринато с Нива.
                              2. На тукашните Лади часовниците по таблото са на латиница.
                              3. Ако се върнем да речем 25 години назад от 100 възможни избора м/у Лада и Москвич 101 пъти ще избера Москвича, превъзхожда Ладата ОТВСЯКЪДЕ, освен в пъргавината и максималната скорост, ама какво от това?
                              - Москвича е в пъти по-здрав.
                              - Москвича има по-плавни и меки волан, педали и скоростти.
                              - Москвича потегля много по-плавно и спокойно.
                              - Москвича има много по-голям ъгъл на завиване, несравнимо по-маневрен от Ладата.
                              - Москвича има много по-висока проходимост в сняг, кал и пясък, в сравнение с Ладата, личен опит, а и не само.
                              - Ако да речем по Тошово време ти се падне Москвич 12-так, от онези с ветреупрното стъкло на който надписите по таблото са на латиница, а на бензиномера пише TANK - друга кола не ти трябва /пак личен опит/.
                              - Москвича е несравнимо по-послушен от Ладата по отношение на управлението и поведението на пътя.
                              - Гоблин, сега от тебе научавам, че за автомобилите във Франция се плаща данък .
                              Последно редактирано от мишоци; 16-04-10, 01:01. Причина: правопис
                              Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                              Само DIESEL !!!

                              Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Имат ли разлики LADA от кореком??

                                Категорично имал съм възможгност да сравнавам жигули 1500 и 2107
                                За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                                0878 79 20 61 Борис

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на Вчера.

                                Зареждам...
                                X