До: ремонт на нива - скоростна кутия
Ами от последния ремонт е минала 10 - 15 хиляди и няма кой-знае каква промяна - все си изключва 4-тата. Днес обаче забелязах, че капе малко масло от нея, което не е никак добре.
1 литър на сто. Ами аз на ден карам по 600км и всеки месец градско в София около 450 междуградско - това са си 10-15 литра отгоре всеки месец... Иначе за 5-тата дали е нужна - според мене е нужна, просто изпълнението е калпаво. Изпреварването не винаги се прави с включване на по ниска предавка, освен ако не отиваш към морето и не си мислиш, че можеш да изпревариш всички коли от колоната, изпреварва се с мисъл за следващите 7-800 метра и се ускорява предварително. Все пак ако ми се строиши пак посред зима може и да се примиря с 5-степенна.
Ами от последния ремонт е минала 10 - 15 хиляди и няма кой-знае каква промяна - все си изключва 4-тата. Днес обаче забелязах, че капе малко масло от нея, което не е никак добре.
1 литър на сто. Ами аз на ден карам по 600км и всеки месец градско в София около 450 междуградско - това са си 10-15 литра отгоре всеки месец... Иначе за 5-тата дали е нужна - според мене е нужна, просто изпълнението е калпаво. Изпреварването не винаги се прави с включване на по ниска предавка, освен ако не отиваш към морето и не си мислиш, че можеш да изпревариш всички коли от колоната, изпреварва се с мисъл за следващите 7-800 метра и се ускорява предварително. Все пак ако ми се строиши пак посред зима може и да се примиря с 5-степенна.
Но, това само при положение, че агрегатът работи с някой от фабричните задвижващи го агрегати 1200-1700 и винаги има масло в норма. И друго. Със 4-ст. кутиите, колегата ще има избор на предавателни числа. Разбира се само за 1,2 и 3-та предавка. Които са различни за видовете такива кутии, които пък са няколко.
600 за един ден съм ги минавал с нивата от Варна до София (с почивка разбира се), но накрая си е малко изморително.

Коментар