Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем с кранчето за парното

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: проблем с кранчето за парното

    Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
    Аз нещо не схващам. Ей сега ще ида да снимам вътре в Нивата. Според мен кранчето е достъпно откъм купето, не разбирам защо трябва да пипам радиатори и перки. Май съм мнооого бос в тази сфера...
    Говоря ти за радиатора и перката на парното, които са в купето.

    Коментар


    • #17
      До: проблем с кранчето за парното

      Да знам, че за тях става дума. Не разбирам защо трябва да се свалят обаче, но усещам че ще разбера като започна да развинтвам.

      Аз поне видях по два болта може би осмици на всяки от двата края на кранчето и едно жило. Забелязах и някакъв теч откъм входящата тръба и отвън и отвътре. Може би не са ми затегнали добре гумената тръба м/у двигателя и входа за купето, защото е нова и не е напукана.
      Прикачени файлове
      Александър

      Коментар


      • #18
        До: проблем с кранчето за парното

        теоретично можеш да го смениш и както си е на мястото, само с ключ 10. Практически, ...

        Коментар


        • #19
          До: проблем с кранчето за парното

          Десетка значи... Аз с моите кьорави очи го направих на осмица.
          Хехе. Явно аз съм стигнал само до теоретичната част. Ще си заделя един ден, сега без това съм в отпуска. Мерси за съвета. Ще пусна снимки от ремонта Жалко, че се скапа фотоапарата и се налага да снимам с телефона.
          А този теч другия съвсем ме разби. Освен някой да не е затегнал скобичката на гумения маркуч, не знам какво.

          Тъкмо ще сложа и читав антифриз с цялата операция. Че и термостата незнам дали да не го сменя. Сегашния е от ЕМК-33 и по някое време вдига на 95 градуса, което адски ме дразни. Не ми се сменят гарнитури.
          Мали като почна така и всичко ще сменя. Я да си сменя аз кранчето и да досипя някакъв концентрат и да не го мисля толкова.
          Мерси за помощта. Беше крайно полезна и необходима.
          Последно редактирано от axlastro; 17-11-09, 16:34.
          Александър

          Коментар


          • #20
            До: проблем с кранчето за парното

            95 градуса е съвсем нормално. Инжекционната Нива изобщо включва перките чак на 110.

            Коментар


            • #21
              До: проблем с кранчето за парното

              Хмм. Странно. Моята е карбуратор 1.7. Преди си държеше 90 и не мърдаше оттам. Перката на радиатора ми се върти постоянно. Сега като карам из София по задръстванията и се вдига до 95. Преди не го правеше.
              Може и да е от гадната охладителна течност, знам ли. Май излишно се шашкам. Тази събота отивам да се окалям на Бистрица за намаляне на стреса.
              Александър

              Коментар


              • #22
                До: проблем с кранчето за парното

                Първо, ако се съмняваш за течността, замени я с вода, временно. То ще се чуе. Второ, ако наистина си слагал добавки за спиране на течове, може и вече да нямаш радиатор.

                В задръстване е нормално да получиш 95 и даже 100 градуса с тази постоянно зацепена перка. Аз моята я замених с електрически вентилатори.

                Коментар


                • #23
                  До: проблем с кранчето за парното

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Разбира се, че ще протече. Мъдро е да поизточиш антифриза от двигателя.

                  Това кранче да го смениш си е Кама-Сутра със Садо-Мазо елементи. Препоръчвам ти да откачиш маркучите откъм двигателя и да разглобиш барчето. Кожухът на вентилатора е закрепен с едни листови пружинки, които отлитат далеч - да не кажеш, че не съм те предупредил да ги дебнеш. Като махнеш и вентилатора, можеш да свалиш радиатора.
                  ... винаги има и по -лошо ... като например да ти доставят " допълнително удоволствие " кормилна колона и педали ... / Лада -та беше нов внос от Англия / ...
                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили “Титаник”.

                  Коментар


                  • #24
                    До: проблем с кранчето за парното

                    Много странна работа с това мойто кранче. Сега, след като покарах няколко дена със свалено рафтче под жабката и съответно видимо кранче, установих, че теч от кранчето в момента няма. И изобщо теч. Даже забелязах, че има следи от антифриз по входа на тръбичката от двигателя към купето. Това леко ме притесни. Дозатегнах скобичката, която свързва гумената тръба от ДВГ към металната към купето и сега ще видя как се държи. Беше доста хлабаво. Все пак такива неща ме притесняват, и тъй като вече ми е избивала гарнитура веднъж, почнах да се притеснявам да не би тези течове да са от прекалено високо налягане в охладителната система. Оттам - от какво може да се породи такова налягане?
                    Александър

                    Коментар


                    • #25
                      До: проблем с кранчето за парното

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Първо, ако се съмняваш за течността, замени я с вода, временно. То ще се чуе. Второ, ако наистина си слагал добавки за спиране на течове, може и вече да нямаш радиатор.

                      В задръстване е нормално да получиш 95 и даже 100 градуса с тази постоянно зацепена перка. Аз моята я замених с електрически вентилатори.
                      Радиатор имам, днес пробвах при загрята на 90 градуса кола и работещ ДВГ - входящата тръба е топла а изходящата съвсем леко топла (може би не повече от 30-40 градуса). С една дума работи. А и самия радиатор си е топъл. В областта на перката е по-студен, което мисля е нормално.
                      Александър

                      Коментар


                      • #26
                        До: проблем с кранчето за парното

                        За този двигател не е характерно избиване на гарнитура, но всичко е възможно. Налягане там трябва да има, за това се грижи топлинното разширение и пружината на капачката. Ако имаш яд с гарнитура, по време на работа ще получиш много вода в разширителния съд и евентуално мехури в него.

                        Коментар


                        • #27
                          До: проблем с кранчето за парното

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          За този двигател не е характерно избиване на гарнитура, но всичко е възможно. Налягане там трябва да има, за това се грижи топлинното разширение и пружината на капачката. Ако имаш яд с гарнитура, по време на работа ще получиш много вода в разширителния съд и евентуално мехури в него.
                          Ясене, повярвай ми. Гарнитурата ми изби миналата година съвсем характерно. Как стана и аз незнам - май се насъбраха много фактори.
                          1. Протече въпросното парно и аз като незнаещ взех че я дадох в ЕМК-33
                          2. Смениха ми антифриза и кой знае как обезвъздушиха
                          3. Скапа се термостата насред магистралата, докато карах със 130 щото бързах занякъде, и не видях че загрява.
                          Оттам - висока температура и последствията от нея.
                          4. Опасявам се , че после ми сменяха гарнитурата в същия сервиз.

                          П.П.
                          А какво значи "мехури" Аз не виждам да се образуват, но понякога има нещо като пяна - 20-тина мехура по 2-3 милиметра събрани наедно в средата на разширителния съд. Иначе не ми се вдига нивото - винаги си седи някъде между минимума и максимума, колкото съм му налял.
                          Александър

                          Коментар


                          • #28
                            До: проблем с кранчето за парното

                            еее, то стана дявол на магаре. Намери си някой сервиз в който да ти измерят изгорели газове в антифриза. Ако има - да ти кажа от коя умряла жигула пред моя блок да си вземеш глава, къде да я дадеш на ремонт и т.н.

                            Мехури значи, както си работи двигателя, от маркуча в разширителния съд да излиза мехур след мехур. Малко на повърхността не са интересни - те винаги се образуват от плискането.

                            Коментар


                            • #29
                              До: проблем с кранчето за парното

                              Издържливостта на новото кранче ,без малко две години.Смених го когато пуснах темата,а вчера пак сменях кранче.

                              Коментар


                              • #30
                                До: проблем с кранчето за парното

                                Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ПЕТКОВ Преглед на мнение
                                Издържливостта на новото кранче ,без малко две години.Смених го когато пуснах темата,а вчера пак сменях кранче.
                                Колега,ако пак ти създаде проблеми кранчето аз имам преправено с месингово пиро от чешма,доказано и здраво-ще ти го изпратя даси решиш проблема

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X