От 2-3 дена имам следния проблем. Както си работи нормално двигателя, в един момент колата започва да гасне, ниските обороти стават нестабилни, даже май изобщо ги няма. Колата се кара предимно на газ, но след като премина на бензин двигателя се държи по същия начин. Пак прекъсва, гасне и няма стабилни обороти. Това само на празен ход. Иначе се форсира добре и си върви нормално. Интересното е че се оправя от самосебеси. Днес тъкмо щеше да я погледне мой познат които е по-в час от мене, и колата се оправи сама. Нивата е ВAЗ 2121-1600. Въпроса ми към по-запознатите е на какво може да се дължи този проблем.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с ниските обороти. Гаснене.
Свий
X
-
До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.
Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнениерегулирай ги и ще се оправи
Коментар
-
До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.
Щом е и на газ и на бензин вероятно отнякъде смуче въздух под карбуратора, директно в смук. колектор и обеднява сместа. Най-чести причини - разхлабени шпилки на карба, стегни ги; спукан (нацепен) маркуч на сервоапарата, който взима подналягане от смук. колектор. Пробвай тези неща, може и да помогне...
Коментар
-
До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.
Тези корбуратори имат навик с течение на времето да изкривяват долната част . В този случай проблема го има постоянно . Според мен проблема е в маркуча за сервоапарата или в сервоапарата . Имали промяна в работата на тихи обороти и натискане на спирачка ?MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.
Коментар
-
До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.
делкото какво е контактно или електронно провери кабели лули свещи може нещо от тях да излиза от строя от време на време щом прекъсва и на двата вида гориво.ако смуче въздух от някъде ще прекъсва постоянно.
Коментар
-
До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.
Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнениеделкото какво е контактно или електронно провери кабели лули свещи може нещо от тях да излиза от строя от време на време щом прекъсва и на двата вида гориво.ако смуче въздух от някъде ще прекъсва постоянно.
Коментар
-
До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.
На времето масата на кондензатора беше ми извадила нервичките. Разхлабило се болтчето и има няма има няма.Видях го случайно.
За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.
Първоначално публикуван от gsp Преглед на мнение. А делкото по какво се познава дали е контактно или електронно?Където Бирата, Там и Аз...
Коментар
-
До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.
А моята нива тоя номер го прави само на бензин.На газ няма грешка.И по бързо върви и не гасне,На бензин или трябва да карам на лек смука4 или постоянно да давам газ.Но за да е по весело - не винаги.Сега съм я дал на маистор да ми свърши 1 друга работа и да прегледа що така става на бензин.Ако открие проблема ше пиша.
Коментар
-
До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.
Първоначално публикуван от MKostov Преглед на мнениеА моята нива тоя номер го прави само на бензин.На газ няма грешка.И по бързо върви и не гасне,На бензин или трябва да карам на лек смука4 или постоянно да давам газ.Но за да е по весело - не винаги.Сега съм я дал на маистор да ми свърши 1 друга работа и да прегледа що така става на бензин.Ако открие проблема ше пиша.Където Бирата, Там и Аз...
Коментар
-
До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.
Първоначално публикуван от MKostov Преглед на мнениеА моята нива тоя номер го прави само на бензин.На газ няма грешка.И по бързо върви и не гасне,На бензин или трябва да карам на лек смука4 или постоянно да давам газ.Но за да е по весело - не винаги.Сега съм я дал на маистор да ми свърши 1 друга работа и да прегледа що така става на бензин.Ако открие проблема ше пиша.
След последното зареждане на А95H в Петрол (ако това има значение) нещата се промениха доста. Сега оборотите варират от между 200 до 500, което е доста, ама много по-зле. Колата направо си гасне. При потегляне има леко "замисляне", което го нямаше преди това. На бензин ми се налага вече да карам на "полусмукач".
В същото време на газ проблеми нямам абсолютно никакви. Работи като пушка. Аз попринцип карам 50:50 газ/бензин. Когато съм на кратки разстояния (често) карам само на бензин, а на газ превключвам при по-дълги преходи.
Не знам дали горивото е виновно (може да е случайност - ще видим на следващото зареждане), но на мен симптомите ми изглеждат същите както твоите. Та ако може да дадеш малко информация за това "какво беше", "колко струваше" и/или "как се оправя" - ще бъда много благодарен.
Коментар
-
До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.
Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение... Аз попринцип карам 50:50 газ/бензин. Когато съм на кратки разстояния (често) карам само на бензин, а на газ превключвам при по-дълги преходи.
Твоята е доста по-нова и това, което е било при него (деградирал кондензатор) не може да е проблем при теб - нямаш този детайл. Ще я видим и твоята.
Коментар
-
До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.
Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнениеТакааа, при мен като я взех попринцип имаше нещо странно при карането на бензин. Оборотите бяха що-годе добре, но "варираха", т.е. на празен ход пада
След последното зареждане на А95H в Петрол (ако това има значение) нещата се промениха доста. Сега оборотите варират от между 200 до 500, което е доста, ама много по-зле. Колата направо си гасне. При потегляне има леко "замисляне", което го нямаше преди това. На бензин ми се налага вече да карам на "полусмукач"......
Та ако може да дадеш малко информация за това "какво беше", "колко струваше" и/или "как се оправя" - ще бъда много благодарен.
Пробвай да запушиш отвора на въздухозаборника , не целия а само частично .
Как е - промемя ли оборотите ?
Освен това си провери отдушника на резервоара да не е запушен и да създава вакум .
Но по-вероятно е първото . Второто е за западняците .
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар