Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с ниските обороти. Гаснене.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

    я друго:
    отиди на тихо място, загаси колата и веднага се заслушай в сервото. Ако прави ссссссссс - кажи, ще го борим.

    Коментар


    • #47
      До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      я друго:
      отиди на тихо място, загаси колата и веднага се заслушай в сервото. Ако прави ссссссссс - кажи, ще го борим.
      Тихо място в София... Зор! Ще го направя днес през нощта пред блока (за кеф на съседите)...

      Коментар


      • #48
        До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

        Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
        Тихо място в София... Зор! Ще го направя днес през нощта пред блока (за кеф на съседите)...
        И в София става. Няма нужда да даваш много зор на двигателя, просто спираш, излизаш, отваряш капака, изгасяш и слушаш.

        Коментар


        • #49
          До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

          Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
          Все пак да си кажа - бягането на оборотите нагоре надолу е само на бензин. На газ проблеми нямам въобще...
          Ние четем винаги внимателно . Знам , че е на бензин - просто от някъде ако смуче въздух - това е проблем.
          Газопроводите са такова място . Поне при мен смучеше от единия маркуч след тройника . Смяна със здрав и готово .
          Айде да обобщим :
          Проверка на всички възможни места от където може да смуче въздух.
          Това е едната стъпка.
          При теб газта как е вкарана в карбуратора - с плочка или с пробиване на карбуратора ?

          Коментар


          • #50
            До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

            Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
            Ние четем винаги внимателно . Знам , че е на бензин - просто от някъде ако смуче въздух - това е проблем.
            Газопроводите са такова място . Поне при мен смучеше от единия маркуч след тройника . Смяна със здрав и готово .
            Айде да обобщим :
            Проверка на всички възможни места от където може да смуче въздух.
            Това е едната стъпка.
            При теб газта как е вкарана в карбуратора - с плочка или с пробиване на карбуратора ?
            Плочка... май

            Заемам се днес да огледам за дупки по маркуча.

            Коментар


            • #51
              До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

              Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
              Плочка... май

              Заемам се днес да огледам за дупки по маркуча.
              Абе я ела довечера да я осъдя без право на обжалване

              Коментар


              • #52
                До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                За огледи може сряда. Пиши ми на ЛС къде и в колко часа да мина ако е удобно

                Иначе - направих две неща. Видях, че един от маркучите е омокрен с бензин (малко е скрит - №1 от първата снимка). Беше доста разхлабен - въртеше се на ръка. Извадих го, махнах щипката, резнах му края (малко след белега от щипката), нанизах го обратно и стегнах.

                После запалих - нямаше ефект. Отново оборотите на бензин са ниски и си скачат нагоре-надолу. Когато угасих обаче се излезе малко пушек. Един съсед беше там и каза, че нещо горещо е прокапало от маркуча отбелязан на снимката с №2. Той изглежда е за газ защото ходи в изпарителя (иначе както се вижда от снимката е преходен къс маркуч вмъкнат в по-дебел). С него повторих процедурата описана преди малко - скъсих го и го хванах отново. Пак ефекта е никакъв...

                Ослушвах се за съскането, за което ми каза, но не чух абсолютно нищо. При угасване колата млъква веднага и ... тишина

                Сега работи прекрасно на газ и на полусмукач на бензин. Почти всички маркучи са сравнително нови (то и на снимките се вижда). Само от другата страна на колата (от шофьорската) има едни по-старички и леко напукани, които са за смяна. Може би са за спирачки.

                Всички лични съмнения ме водят до това да се прави регулиране на оборотите...
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #53
                  До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Абе я ела довечера да я осъдя без право на обжалване
                  А бе вие сте си градски - шопета , какво пишем - до сега да бяхте изпили по една бира .
                  И после пишете и на нас !

                  Коментар


                  • #54
                    До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                    Маркуч 1 е картерна вентилация. Оттам може да капе масло. Нормално е и без скоба, защото там най-често е вакуум. Фактът, че има там масло, говори за нуждата от профилактика на маслоотделителя. Който маслоотделител се намира на другия му край.

                    Маркуч 2 е вода/антифриз. Там отоплява карбуратора, а ходи в изпарителя, за да отоплява и него. От него капе антифриз върху изпускателните тръби и затова си видял пушек (пара).

                    Газта от бутилката до изпарителя се движи по медна тръба, евентуално увита в пластмасова изолация. От изпарителя до карбуратора се движи отначало по един гумен маркуч (той би трябвало да има метална оплетка, но твоя няма), после минава през тройник с два крана и после по два гумени маркуча до карбуратора.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Маркуч 1 е картерна вентилация. Оттам може да капе масло. Нормално е и без скоба, защото там най-често е вакуум. Фактът, че има там масло, говори за нуждата от профилактика на маслоотделителя. Който маслоотделител се намира на другия му край.

                      Маркуч 2 е вода/антифриз. Там отоплява карбуратора, а ходи в изпарителя, за да отоплява и него. От него капе антифриз върху изпускателните тръби и затова си видял пушек (пара).

                      Газта от бутилката до изпарителя се движи по медна тръба, евентуално увита в пластмасова изолация. От изпарителя до карбуратора се движи отначало по един гумен маркуч (той би трябвало да има метална оплетка, но твоя няма), после минава през тройник с два крана и после по два гумени маркуча до карбуратора.
                      "Профилактика на маслоотделителя" ще рече какво точно? Инак напълно съгласен съм - може да е било масло... Свикнал съм да виждам маслото черно и гадно, а това беше бистричко, та помислих, че е бензин...

                      Коментар


                      • #56
                        До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                        Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                        "Профилактика на маслоотделителя" ще рече какво точно? Инак напълно съгласен съм - може да е било масло... Свикнал съм да виждам маслото черно и гадно, а това беше бистричко, та помислих, че е бензин...
                        На това място маслото е дестилирано, та може да е по-бистро и от оригинала. Ако двигателят не чади много.

                        Профилактика на маслоотделителя е да го разглобиш и измиеш в бензин. Функцията му е да отделя маслените капчици от картерните газове, а като се задръсти със смоли, престава да го прави добре. Не бързай с него, оправи другите ядове първо.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                          Ами засега мисля, че просто трябва да се вдигнат оборотите на празен ход на бензин (200-300 са ми доста ниски). От там трябва да се види дали все още я има играта на стрелката нагоре-надолу и колко е и откъде е...

                          На газ е перфектна и това засега закрепва положението...

                          Коментар


                          • #58
                            До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                            Я кажи как ще вдигнеш оборотите само на бензин?

                            Коментар


                            • #59
                              До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Я кажи как ще вдигнеш оборотите само на бензин?
                              Никак не знам Сигурно върви в комплект с оправяне на проблема. Факт обаче е, че оборотите на бензин са 200-300, а на газ 1000-1100

                              Коментар


                              • #60
                                До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                                Ясно, проблемът е в бензина. Я друго направи - карбураторът има един клапан с електрическо задействане (т.е. жица) непосредствено под тенджерата на филтъра, отляво. Извади му кабела и кажи променя ли се нещо на бензин. Ако не - купуваш нов клапан и пак ще говорим.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X