Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с ниските обороти. Гаснене.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

    Хайде последно (надявам се) по тази тема, за да споделя опит.

    Както споменах в друга тема, все пак проблемът беше в клапанчето. Купих си ново за 6 лева и го смених. Именно когато го сменях обаче направих кофти грешка. Огледах клапанчето и видях, че в края се допира до отвора с гумичка. Реших, че поради тази причина няма смисъл от стягане (ще се повреди гумичката) - затова го затегнах колкото мога на ръка и го оставих така.

    Всичко беше наред до... днес на светофара пред хотел Хемус. Още на отсечката между НДК и Хемус усетих, че като подам по-рязко газ колата заглъхва и изведнъж тръгва. Брей...

    На самото кръстовище пред мен изкочи момиче (пресичаше на червено). Спрях почти аварийно, тя мина, дадох газ и... колата угасна. Въртя ключа - не пали. Дърпам смукач - не пали. Превключвам на газ - не пали. Естествено колите зад мен започнаха да негодуват... Тогава се сетих и пробвах да запаля на междинно положение на ключа за газта - запалих, след това превключих на бензин и колата тръгна.

    Нагоре по баира мощността на колата беше под всякаква критика - направо ужас. Едвам го качих (освен това се наложи да съм с дръпнат докрай смукач). Паркирах срещу семинарията, отворих капака и започнах да мисля.

    И бързо го измислих - само докоснах леко клапана и той се врътна. Явно от там смучеше въздух... Яко!

    Затегнах го пак на ръка, взех ключ 13 и колкото може го дозатегнах с още четвърт оборот (трудно се бърка без да се разглоби карбуратора). Ефект - мигновен! Всичко се оправи и колата направо "литна"

    Та... все още съм на мнение, че не трябва да се натяга силно, но тогава идва логичния въпрос - а колко?

    Коментар


    • #77
      До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

      С малко повече опит (и 1-2 смачкани жигльора в моя случай) се уцелва моментът, в който съпротивление оказва не само гумичката, но и челно опряният жигльор. Съпротивлението рязко нараства и въпреки че с лекота могат да се направи още половин-един оборот, не бива.

      Смачканият жигльор си личи по трите странични отвора - стават елипсовидни, а оригинално са си кръгли. До някаква степен може да работи и така, но при напреднала деформация губи калибровка.

      Коментар


      • #78
        До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

        Ами не знам... принципно не съм силен - натягане на ръка + четвърт оборот според мен е добре. Ако ми се случи същия екшън пак - ще знам и ще съм готов с ключ 13 в задния джоб

        Аз съм тренирал с тези гумени уплътнения вкъщи с "безконечните кранчета" за вода... Пренатягал съм до чупене на пластмасата два пъти докато се светна, че нещо не правя както трябва

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X