До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.
Хайде последно (надявам се) по тази тема, за да споделя опит.
Както споменах в друга тема, все пак проблемът беше в клапанчето. Купих си ново за 6 лева и го смених. Именно когато го сменях обаче направих кофти грешка. Огледах клапанчето и видях, че в края се допира до отвора с гумичка. Реших, че поради тази причина няма смисъл от стягане (ще се повреди гумичката) - затова го затегнах колкото мога на ръка и го оставих така.
Всичко беше наред до... днес на светофара пред хотел Хемус. Още на отсечката между НДК и Хемус усетих, че като подам по-рязко газ колата заглъхва и изведнъж тръгва. Брей...
На самото кръстовище пред мен изкочи момиче (пресичаше на червено). Спрях почти аварийно, тя мина, дадох газ и... колата угасна. Въртя ключа - не пали. Дърпам смукач - не пали. Превключвам на газ - не пали. Естествено колите зад мен започнаха да негодуват... Тогава се сетих и пробвах да запаля на междинно положение на ключа за газта - запалих, след това превключих на бензин и колата тръгна.
Нагоре по баира мощността на колата беше под всякаква критика - направо ужас. Едвам го качих (освен това се наложи да съм с дръпнат докрай смукач). Паркирах срещу семинарията, отворих капака и започнах да мисля.
И бързо го измислих - само докоснах леко клапана и той се врътна. Явно от там смучеше въздух... Яко!
Затегнах го пак на ръка, взех ключ 13 и колкото може го дозатегнах с още четвърт оборот (трудно се бърка без да се разглоби карбуратора). Ефект - мигновен! Всичко се оправи и колата направо "литна"
Та... все още съм на мнение, че не трябва да се натяга силно, но тогава идва логичния въпрос - а колко?
Хайде последно (надявам се) по тази тема, за да споделя опит.
Както споменах в друга тема, все пак проблемът беше в клапанчето. Купих си ново за 6 лева и го смених. Именно когато го сменях обаче направих кофти грешка. Огледах клапанчето и видях, че в края се допира до отвора с гумичка. Реших, че поради тази причина няма смисъл от стягане (ще се повреди гумичката) - затова го затегнах колкото мога на ръка и го оставих така.
Всичко беше наред до... днес на светофара пред хотел Хемус. Още на отсечката между НДК и Хемус усетих, че като подам по-рязко газ колата заглъхва и изведнъж тръгва. Брей...
На самото кръстовище пред мен изкочи момиче (пресичаше на червено). Спрях почти аварийно, тя мина, дадох газ и... колата угасна. Въртя ключа - не пали. Дърпам смукач - не пали. Превключвам на газ - не пали. Естествено колите зад мен започнаха да негодуват... Тогава се сетих и пробвах да запаля на междинно положение на ключа за газта - запалих, след това превключих на бензин и колата тръгна.
Нагоре по баира мощността на колата беше под всякаква критика - направо ужас. Едвам го качих (освен това се наложи да съм с дръпнат докрай смукач). Паркирах срещу семинарията, отворих капака и започнах да мисля.
И бързо го измислих - само докоснах леко клапана и той се врътна. Явно от там смучеше въздух... Яко!
Затегнах го пак на ръка, взех ключ 13 и колкото може го дозатегнах с още четвърт оборот (трудно се бърка без да се разглоби карбуратора). Ефект - мигновен! Всичко се оправи и колата направо "литна"

Та... все още съм на мнение, че не трябва да се натяга силно, но тогава идва логичния въпрос - а колко?
Коментар