Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с ниските обороти. Гаснене.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

    Вижда се на снимката нали? Един бял куплонг?

    Коментар


    • #62
      До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

      Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
      Вижда се на снимката нали? Един бял куплонг?
      Това, което се вижда на снимката е датчикът за празен ход, по-точно неговият кабел. Клапанът е от другата страна на карбуратора, а куплънгът е непосредствено върху него.

      Коментар


      • #63
        До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Това, което се вижда на снимката е датчикът за празен ход, по-точно неговият кабел. Клапанът е от другата страна на карбуратора, а куплънгът е непосредствено върху него.
        Мерси, след час ще пробвам

        Коментар


        • #64
          До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

          Така, не съм сигурен, че "отскубнах" правилния кабел, но - този на снимката е точно "отзад" на карбуратора, т.е. в посока назад сочещ към стъклото на колата. С и без него няма никаква разлика.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #65
            До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

            Това е правилният клапан. Честито, някой ще го сменя. Или ще познае що не стига до него ток.

            Или, така и така си на газ, просто ще му извадиш котвичката.

            п.с. нещо ми липсва в картинката, но като видя моята Нива, ще кажа какво.

            Коментар


            • #66
              До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

              Ок процедурата е следната:

              *. Проверявам дали има ток
              -. Ако има ток - сменям клапан (т.е. сменят ми клапана)
              -. Ако няма ток - плача и бачкам

              Коментар


              • #67
                До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                Приблизително така. След като на бензин рядко ще караш, можеш да "шунтираш" този клапан да е отворен непрекъснато. На газ той е без значение, на бензин докарва 2-3% икономия, като спира притока на бензин при "спиране с двигател".

                Шунтирането е по два начина - или го захранваш с ток от захранването на бобината (това ако той работи, а няма ток) или просто му вадиш пластмасовото работно щифтче.

                Коментар


                • #68
                  До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                  Хммм, звучи така, сякаш смяната на клапана е нещо доста кофти във финансово измерение?!?

                  Коментар


                  • #69
                    До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                    Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                    Хммм, звучи така, сякаш смяната на клапана е нещо доста кофти във финансово измерение?!?
                    5-10лв, ама само ако има смисъл. Иначе даже е просто, само да има кой да ти каже да не го пренатегнеш. И ако някой не го е пренатегнал предварително.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                      Убеди ме. "Работното щифтче" утре най-вероятно ще отиде в пенсия.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                        Не беше проблема в клапана. Оказа се, че си работи.

                        Напръсках карбуратора със "спрей за карбуратори" и нещата живнаха. Изглежда имам нужда от продухване и основно почистване...

                        Коментар


                        • #72
                          До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                          бива. Щом си минал по лесния път, ...

                          Коментар


                          • #73
                            До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                            Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                            Не беше проблема в клапана. Оказа се, че си работи.

                            Напръсках карбуратора със "спрей за карбуратори" и нещата живнаха. Изглежда имам нужда от продухване и основно почистване...
                            Това е нещо ново за мен , но аз бързо схващам хубавото и го прилагам директно .
                            Сега ще знам , че най-лесното е с такъв спрей . Какво представлява ?
                            Във въздушния поток ли го впръскваш ( като студено палене на дизел)?
                            Не съм ползвал до сега .

                            Коментар


                            • #74
                              До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                              Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                              Това е нещо ново за мен , но аз бързо схващам хубавото и го прилагам директно .
                              Сега ще знам , че най-лесното е с такъв спрей . Какво представлява ?
                              Във въздушния поток ли го впръскваш ( като студено палене на дизел)?
                              Не съм ползвал до сега .
                              Нещо като обезмаслителните спрейчета. За почистване. Видимите части поне, стават като нови. За другите - не знам.

                              Коментар


                              • #75
                                До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                                Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                                Това е нещо ново за мен , но аз бързо схващам хубавото и го прилагам директно .
                                Сега ще знам , че най-лесното е с такъв спрей . Какво представлява ?
                                Във въздушния поток ли го впръскваш ( като студено палене на дизел)?
                                Не съм ползвал до сега .
                                Този спрей се намира трудно - заради фреоните предполагам е вреден за озоновия слой. Изключително агресивен е към масло и други мазни утайки. Изключително летлив газ е - кагато напръскаш с него буквално виждаш как мърсотията отлита във вид на пара с него. За предишната си кола го използвах, за да си измия двигателя по-лесно - целият беше омацан в масло заради дългогодишен теч от гарнитура. На практика напръсках отгоре-отгоре върху маслото и след това се отми с обикновен маркуч стиснат в края за по-силна струя.

                                Та какво направих при Нивата - отворих капака на карбуратора и в работещо положение напръсках по всички видими отвори. Или дръпнете смукача докрай или някой да натиска газта - в противен случай колата се задавя от спрея. Ефекта се чувства моментално след изпарението.

                                Ще видя какво точно пише на флакона. Със сигурност пише "Carburateur". В магазините питаш "спрей за почистване на карбуратор". Обикновено няма...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на Днес.

                                Зареждам...
                                X