Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с ниските обороти. Гаснене.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

    Което ми напомня всъщност, че при спиране се усещат леки ... не знам как да ги определя... вибрации в педала на спирачката. Все едно нещо лекичко подритва педала обратно. Не е "пружиниране".

    Това съм го усещал на друга кола при смяна на накладки. Докато са нови и още не зацепват добре - леко педала "подритва". После като се поотъркат изчезва.

    При мен обаче едва ли е от нови накладки - не вярвам да съм с такива. Иначе си спира добре - нямам забележки относно спирачен път.

    Коментар


    • #32
      До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

      Честито, криви дискове на предните спирачки. В някакви рамки е само досадно и не влияе на спирането.

      Коментар


      • #33
        До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

        Ясене, защо да се кара на газ студена и като загрее да се кара на бензин? Аз винаги съм правил обратно. Каква е причината да препоръчваш това.

        Коментар


        • #34
          До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

          е, обяснявал съм го.

          Течният бензин в студените цилиндри е враг на мазането, а богатата смес за загряване - враг на икономията, на чистите свещи и на чистия въздух. Студеният двигател се износва много ускорено заради бензина, който мие маслото от цилиндрите, а част от този бензин слиза и в картера, за да разрежда маслото и да вреди на мазането на останалите детайли. Също така, този течен бензин отнася много от топлината на газовете и забавя достигането на работна температура.

          Как се отърваме от всички тези беди - палим на газ. Максимална беда - ускорено износване на мембраните на изпарителя. Цена - 20лв и 1 час смяна. Струва си - практически удвоен ресурс на двигателя, парното заработва бързо, а маслото е прозрачно до времето за смяна. Чак ми свиди да го сменям. А пък и досега не съм сменял мембрани заради износване - не знам какво ги правят хората, та даже ги късат.

          На метан го няма и проблемът с мембраните.

          Извод - палете на газ, а бензин пускайте само на загрял двигател, от време на време, против затлачване на карбуратора и за проверка. Може да потрябва понякога.

          Коментар


          • #35
            До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

            E да, ама като паля на газ на студено (2-3 градуса рано сутрин както е сега) ми гасне колата. Трябва да натискам газта на място доста време докато загрее добре. Може би този принцип е добър за по-топлите дни?

            Коментар


            • #36
              До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

              Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
              E да, ама като паля на газ на студено (2-3 градуса рано сутрин както е сега) ми гасне колата. Трябва да натискам газта на място доста време докато загрее добре. Може би този принцип е добър за по-топлите дни?
              Не е абсолютно забранено да ползваш смукач и на газ. Това, разбира се, ако той донася някаква полза в тези моменти. Което пък зависи от газовата уредба. Иначе, ползата от този принцип е толкова по-голяма, колкото е по-студено.

              Коментар


              • #37
                До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Не е абсолютно забранено да ползваш смукач и на газ. Това, разбира се, ако той донася някаква полза в тези моменти. Което пък зависи от газовата уредба. Иначе, ползата от този принцип е толкова по-голяма, колкото е по-студено.
                Доста интересно. И в друга тема го прочетох от теб. Може би наистина трябва да се направи сериозна (научна) дискусия, защото почти всички хора, с които съм се консултирал, ме убеждават точно в обратното.

                Значи да обобщим - паленето на студено на газ е по-добро за мотора (скъп) и по-лошо за мембраните (евтини). Някой с различно мнение?

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

                  Как се отърваме от всички тези беди - палим на газ. Максимална беда - ускорено износване на мембраните на изпарителя. Цена - 20лв и 1 час смяна. Струва си - практически удвоен ресурс на двигателя, парното заработва бързо, а маслото е прозрачно до времето за смяна. Чак ми свиди да го сменям. А пък и досега не съм сменял мембрани заради износване - не знам какво ги правят хората, та даже ги късат.

                  На метан го няма и проблемът с мембраните.

                  Извод - палете на газ, а бензин пускайте само на загрял двигател, от време на време, против затлачване на карбуратора и за проверка. Може да потрябва понякога.
                  Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                  Доста интересно. И в друга тема го прочетох от теб. Може би наистина трябва да се направи сериозна (научна) дискусия, защото почти всички хора, с които съм се консултирал, ме убеждават точно в обратното.

                  Значи да обобщим - паленето на студено на газ е по-добро за мотора (скъп) и по-лошо за мембраните (евтини). Някой с различно мнение?
                  Ясен е прав ! Няма нужда от дискусия .
                  Карам на газ от 1988 година . Тогава зареждахме на опашки, по няколко нощи спяхме на газстанциите . Даже и купони си имахме за гориво ....
                  Това е малко отклонение - носталгия . 1л бензин = 33 стотинки . Дизела - по-евтин .....
                  Та - винаги паля и карам само на газ .И в най-големите студове. До сега платно не съм сменял . Двигател не съм износвал заради газта . А 400 хил км навъртяхме на един бус . Без ремонти заради газта.
                  Карам от 6 години и на метан . Паля и зимата на метан .
                  Каква дискусия да правим , като над милион км личен опит имаме натрупан само на газ .
                  Айде нещо по-интересно да спорим .

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                    Аз съм на същото
                    Калин Владов,09РСПБЗН

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                      Мерси - тогава и аз влизам "в клуба"

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                        Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                        Говоря само за мястото от което влиза(засмуква ) въздуха . То е леко разширение на пластмасата . Нищо друго - извинявай за за "въздухозаборника" - то е при самолетите и е на руски .
                        На празен ход да работи двигателя , а ти лееееко притваряш отвора с ръка . Трябва да промени оборотите .
                        Ако се вдигнат - търси от къде ти смуче въздух ...
                        Така - с голямо закъснение, но - запушвам леко с ръка и да, вдигат се оборотите. Значи търся откъде смуче въздух...

                        Коментар


                        • #42
                          До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                          Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                          Така - с голямо закъснение, но - запушвам леко с ръка и да, вдигат се оборотите. Значи търся откъде смуче въздух...
                          Не е гаранция. Може просто да е настроена бедно.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                            На мойта ладичка едно време имах същия проблем и излезе скъсана ос на поплавъка в карбуратора.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                              Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                              Така - с голямо закъснение, но - запушвам леко с ръка и да, вдигат се оборотите. Значи търся откъде смуче въздух...
                              Ясен е казал - не е гаранция . Просто от там се започва- като най-лесно .
                              Провери си всички възможни места от които може да смуче .
                              Обърни внимание на маркучите на газта след разклонението .
                              Много трудно ще видиш "дупката" , за това полека опипвай маркуча , леко го огъвай и ще я намериш . Ако я има.
                              Успех !

                              Коментар


                              • #45
                                До: Проблем с ниските обороти. Гаснене.

                                Все пак да си кажа - бягането на оборотите нагоре надолу е само на бензин. На газ проблеми нямам въобще...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X