Лада Нива 1.7i 2002 г. при нормално загрял двигател стартера не върти. След 5,10 мин престой върти и пали нормално. Сменен автомат на стартера с нов и пак същото. Някакви идеи ? Колата е на бензин и върви много добре.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
при загрял двигател стартера не върти
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: при загрял двигател стартера не върти
 
 И аз гласувам за втулки.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
 
 Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: при загрял двигател стартера не върти
 
 Няма да чука щото като е тръгнал акумулатора не му стига тока.Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнениеАко са втулки не трябва ли поне да чука шалтера.Аз залагам на някоя окислена връзка.А от към десния калник май имаше и един куплонг за стартера.. LRE Bulgaria.
 RRC SE V8 91г.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: при загрял двигател стартера не върти
 
 Ако е тръгнал акумулатор-при опит за стартиране ще гаснат лампите,
 Ако е от втулки-ще се опитва да върти, но ще е тегаво, и пак-лампите.
 Може да е четки, или слаба маса. На старото ни жигули нямаше маса през нормалния начин(през оплетката), а вземаше маса през жилото на смукача. Вкара нив нерви този стартер, докато един ден жилото не се зачерви, и тогава видяхме проблема. И за други такива случаи знам...
 Та руските коли си я имат тази болест, не е лошо да се провери връзката.
 
 А най-добре при компетентен авто еладжия, там няма начин да не се реши проблема. С мерене(и по-скоро знаене къде да се мери)-всичко ще си проличи.Има ли желание-има и начин!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: при загрял двигател стартера не върти
 
 Сменял съм акумулатори и двата перфектни. Сменял съм автомат на стартера. Сложих предпазна ламарина между стартера и ауспуха да не нагрява. Пуснах допълнителна маса - перфектна. Днес я пробвах пак същата работа. Когато е загряла между 90 и 100 градуса като я изгасиш не пали. Като поизстине след 5,6 мин. пали от раз. Между другото, ако я бутнеш като не иска да пали, пали от раз. Вече си мисля за четки или стартер. Въпреки че са сменяни и втулки и четки.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: при загрял двигател стартера не върти
 
 А , я като "не пали" дай ток на тънкия кабел на шалтера при контакт и не на скорост.Па кажи какво се случва.Първоначално публикуван от Данчо T Тенев Преглед на мнениеСменял съм акумулатори и двата перфектни. Сменял съм автомат на стартера. Сложих предпазна ламарина между стартера и ауспуха да не нагрява. Пуснах допълнителна маса - перфектна. Днес я пробвах пак същата работа. Когато е загряла между 90 и 100 градуса като я изгасиш не пали. Като поизстине след 5,6 мин. пали от раз. Между другото, ако я бутнеш като не иска да пали, пали от раз. Вече си мисля за четки или стартер. Въпреки че са сменяни и втулки и четки.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: при загрял двигател стартера не върти
 
 Проверка дали има 12 В на бобината( най -добре с пробна лампа) на стартера при положение на контактния ключ в положение за палене ? Ако има , и не се чува нищо - бобината , или масата .Ако няма -по веригата назад , предпазител , връзки , контактен ключ ( може да прегрява нещо контактния ключ и да не дава връзка ) .
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.







Коментар