Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газов инжeкцион

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Газов инжeкцион

    Скъса се задно гърне на заварката м/у тръбата и гърнето . Не знам дали е в следствие на годинките на Нивата 6г или откакто сложих ГИ 1г но при изгаряне газта отделя повече вода което създава предпоставка за ръжда . Така ,че към спестените пари от бензина за годините извадете парите за гърнетата който се амортизират по–бързо . По груби сметки пестя по 9/10 лв на сто/км без да смятам разходи за гърнета обслужване на ГИ и амортизация вследствие на повишено натоварване на ходова част .При малък пробег на ден като при мен 20 км на ден мисля , че не си заслужава да си монтираш ГИ при тази разлика в цената м/у газ/бензин . Почвам да се замислям ???

    Коментар


    • #47
      От: Газов инжeкцион

      За Лада 4х4 газ е задължително. В противен случай се фалира. На гърнето му е дошло времето. Общо взето по толкова изкарват. Другото, което ще сложиш ще изкара даже по малко. Повишеното натоварване на ходовата част е спорно. Обслужването на уредбата в моя случай за 45 000 км. е двукратна смяна на газови филтри. Друго не се е налагало.
      Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

      Коментар


      • #48
        От: Газов инжeкцион

        Първоначално публикуван от cernia.1977 Преглед на мнение
        Скъса се задно гърне на заварката м/у тръбата и гърнето . Не знам дали е в следствие на годинките на Нивата 6г или откакто сложих ГИ 1г но при изгаряне газта отделя повече вода което създава предпоставка за ръжда . Така ,че към спестените пари от бензина за годините извадете парите за гърнетата който се амортизират по–бързо . По груби сметки пестя по 9/10 лв на сто/км без да смятам разходи за гърнета обслужване на ГИ и амортизация вследствие на повишено натоварване на ходова част .При малък пробег на ден като при мен 20 км на ден мисля , че не си заслужава да си монтираш ГИ при тази разлика в цената м/у газ/бензин . Почвам да се замислям ???
        Доколкото ми е известно има производство на БГ алуминиеви гърнета, малко са по-скъпи но би трябвало да издържат доста повечко време

        Коментар


        • #49
          От: Газов инжeкцион

          Сутрин при студено време минавам около 3 км за да включи компютъра подаването на газ към двигателя. Да влезе двигателя в топлинен режим му трябват над 10 км и едва тогава в студено време ще се усети ефекта от подаването на газ към двигателя. При изгарянето на сместа от пропан и бутан се отделя доста вода което влияе на корозията и гърнетата са консуматив. Когато монтирах газовия балаон в купето имах предвид тази особеност да не модифицирам изпускателната система под Нивата за да мога да използвам стандартни гърнета без доработката им за честа смяна.
          Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

          Коментар


          • #50
            От: Газов инжeкцион

            Нещо не ти е настроен ГИ като хората . Много са 10 км за да премине на газ . При мен зимата преминава на газ след 4 мин на место , докато почистя снега от колата и е преминал даже някой път ме изпреварва . Настройката е направена така , че при достигане на 40 градуса да преминава на газ . Да не би да имаш запушвания по охладителната система ? Виж си и настройките .

            Коментар


            • #51
              От: Газов инжeкцион

              Друг вариант , не работещ термостат колата работи непрекъснато на двата охлаждащи кръга и не може да загрее дълго време . Или пък може да са ти вързали ГИ на големия охладителен кръг . Няма логика но майстори всякакви !!!

              Коментар


              • #52
                От: Газов инжeкцион

                Газта се включва след 2-3 км преход с Нивата на бензин при много студено време т.е. трябва да се повиши температурата до 40 оС за да мине на газ. Нямам проблеми с двигателя и охлаждането до сегашните 91 000 км. Ефективно двигателя работи след като загрее, а това става при пробег над 10 и повече километри при студено време. При студени стартове и на къси разстояния в населени места при ниска температура е по-добре да се кара на бензин. Ефект от газта има при топло време и на далечни разстояния като те при мен са от 100 до 1 000 км.
                Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

                Коментар


                • #53
                  От: Газов инжeкцион

                  Не правете грешката да си монтирате газов инжекцион ФОБОС. Аз направих тази грешка, което ми струва много пари и време и най-вече нерви поради не компетентното и отвратително държание на персонала в Д.Богров. Тези хора или си мислят, че падаме от небето или са толкова безскрупулни и нагли за да говорят пълни лъжи в очите на хората, само с една единствена цел да ти вземат парите без да свършат нищо, което да отстрани проблема напълно вместо това се появява нов и така до безкрай. ХОРА НЕ ХОДЕТЕ ПРИ ТЕЗИ ИЗМАМНИЦИ!!!!!!!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                  Зареждам...
                  X