Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газов инжeкцион

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Газов инжeкцион

    Днес отстраних част от нещата сам . Реших да не се разправям . Другите са необратими като пробития подкалник . А останалите след като изтече гаранцията .

    Коментар


    • #17
      От: Газов инжeкцион

      Svetli.f7 ти не беше ли вчера за настройка и смяна на филтри със твоя Крайслер , черен с череп на задния капак ? А относно нивото , може да не е спазен градуса на бутилката . Обясниха ми , че вътре има поплавък при различният ъгъл на кръглия издатък върху бутилката в който се намират манометъра за нивото на газта и спирателният кран . Понеже ги попитах дали мога да я извъртя /бутилката/ заради положението на въпросния издатък не му знам точното име ми отговориха , че въртенето и ще промени показанията за нивото на газта .
      Последно редактирано от cernia.1977; 04-04-13, 21:25.

      Коментар


      • #18
        От: Газов инжeкцион

        Първоначално публикуван от cernia.1977 Преглед на мнение
        въртенето и ще промени показанията за нивото на газта .
        Така е !

        Относно монтажа,затова сам си ги монтирам !Има неща на които сам си намирам забележки,обаче се сърдя на себи си !
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #19
          От: Газов инжeкцион

          За монтажа много си прав но нали търсим гаранция а и трябват условия и познания човек не може да разбира от всичко , но май се налага . Имам питане ако сменя свещите трябвали нова настройка на ГИ ?

          Коментар


          • #20
            От: Газов инжeкцион

            Не е нужна настройка,макар че е желателно през някакъв пробег да има такава,виж обаче със смяната на свещите въпроса е доста деликатен,това което знам със сигурност,не слагай разните дву-три и т.н полюсни свещи,слагай еднополюсни,с една идея топлинно число.В общи линии,лично мнение без да имам притенции че съм прав,слагай оригиналните за твоя мотор с 0,2 мм по малко разстояние от това с което са работели досега !

            п.п За твоя ГИ имам и кабел и софтуер,мога да ти я калибрира и настройвам,има много глезотии....! В моята кола ,лаптопа стоя повече от месец на предната седалка,вкл в ГИ,докъто я направя така че да ми гори малко,да върви прилично,при мен имах проблем с това плавното преминаване от бензин на газ,където превключва целиндрите един по един за 1 секунда и след като ги изреди започва отзад напред да ги изрежда и после плавна един по един пак вкл на газ.В тая ситуация минаван от 30 секунди до 1-2 минути да обърне на газ след всяко гасене-палене.В момента моята пали на бензин,след 35 градуса пуска газ,над 50 градуса пали директно на газ,и превклюва моментално дюзите без да ги опипва !Над 4600 оборота включва на бензин на 3000 оборота пуска отново газ...Имам още една заигравка която представлява отношение между диферинциалното налягане и размера на дюзите,и представлява нещо от рода на рязко натискане на педала на газта моментално превключва на бензин още преди да се вдигнали оборотии....това ми дава възможност да се изтрелям на бензин.Не говорим за онова при което над 4600 оборота превклюва на бензин !Разхода на бензин съм го свел до минимум !По принцип е хубаво да пали винаги на бензин,но при мен са къси преходите и се получава че 40% от времето карам на бензин,и затова така съм решил !
            Последно редактирано от Roninn; 06-04-13, 00:23.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #21
              От: Газов инжeкцион

              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
              Не е нужна настройка,макар че е желателно през някакъв пробег да има такава,виж обаче със смяната на свещите въпроса е доста деликатен,това което знам със сигурност,не слагай разните дву-три и т.н полюсни свещи,слагай еднополюсни,с една идея топлинно число.В общи линии,лично мнение без да имам притенции че съм прав,слагай оригиналните за твоя мотор с 0,2 мм по малко разстояние от това с което са работели досега !

              п.п За твоя ГИ имам и кабел и софтуер,мога да ти я калибрира и настройвам,има много глезотии....! В моята кола ,лаптопа стоя повече от месец на предната седалка,вкл в ГИ,докъто я направя така че да ми гори малко,да върви прилично,при мен имах проблем с това плавното преминаване от бензин на газ,където превключва целиндрите един по един за 1 секунда и след като ги изреди започва отзад напред да ги изрежда и после плавна един по един пак вкл на газ.В тая ситуация минаван от 30 секунди до 1-2 минути да обърне на газ след всяко гасене-палене.В момента моята пали на бензин,след 35 градуса пуска газ,над 50 градуса пали директно на газ,и превклюва моментално дюзите без да ги опипва !Над 4600 оборота включва на бензин на 3000 оборота пуска отново газ...Имам още една заигравка която представлява отношение между диферинциалното налягане и размера на дюзите,и представлява нещо от рода на рязко натискане на педала на газта моментално превключва на бензин още преди да се вдигнали оборотии....това ми дава възможност да се изтрелям на бензин.Не говорим за онова при което над 4600 оборота превклюва на бензин !Разхода на бензин съм го свел до минимум !По принцип е хубаво да пали винаги на бензин,но при мен са къси преходите и се получава че 40% от времето карам на бензин,и затова така съм решил !
              Това си е направо висш пилотаж...Моите поздравления!

              Коментар


              • #22
                От: Газов инжeкцион

                Нямах време да се уча и да обикалям и днес ми монтираха едно Ловато. Някой знае ли нещо за тоя инжекцион?
                Софт и кабел от къде?
                Имам ли нужда от тях?
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • #23
                  От: Газов инжeкцион

                  Да ти е честито , хиляди безаварийни . Ако ти харесва как върви и разхода на газ не ти трябват софтуеар и кабел . Доколкото знам "Ловато" са почнали да използват китайски части а и цената за поддръжка е скъпа .

                  Коментар


                  • #24
                    От: Газов инжeкцион

                    Не ми харесва нивомера. Нямах възможност да зареждам, карам и да се връщам пак при майсторите. Монтираха я в София а колата е подарък за бабата. Пищи, мига и такива работи. Бутилката е на мястото на резервната гума. 25-30литра. Казаха ми, че нивомера се регулира само с кабел и софт. Не знам дали самия нивомер не е сложен като хората или просто не е програмиран. Нямам мерак да карам колата пак в София.
                    Пловдив, Хисаря, Карлово.
                    Дайте някой дето разбира от тия градове или кабел и софт.

                    Това с китайските части не е хубаво. Бая парици дадох...
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • #25
                      От: Газов инжeкцион

                      Който ти е казал , че нивомера се регулира със софтуеар според мен греши. Нивомера е като балона в тоалетното казанче . Като ти е накриво казанчето /бутилката/се пълни по–вече или по–малко и не отчита правилно .

                      Коментар


                      • #26
                        От: Газов инжeкцион

                        Утре ще снимам и ще публикувам позициите на бутилката . Не издържах до утре ето позициите ...
                        Прикачени файлове
                        Последно редактирано от cernia.1977; 26-04-13, 00:00.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Газов инжeкцион

                          Това че пищи и мига без да познавам ловато ,би трябвало да е функция на датчика за налягане или абсолютно налягане,обикновено под 0.7 отчита че газта свършва и обръща на бензин като съответно се включва зумер и мига копчето за газ/бнзин !Това се коригира с кабел и софтуера !Инъче поплавъка си е механичен като мени съпротивление и го чете ГИ компютъра но дали е свършила газта си го взема от датчика !
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #28
                            От: Газов инжeкцион

                            Първия път на мен ми писна веднага след първото зареждане. После млъкна и писна пак след второто. На пълна бутилка отчита половина. на моменти една 1/4. На бабата започнало постоянно да пищи но си върви на газ. Мисля, че не е от датчика за ниско налягане. Н'ква друга гад е. Отчитането според съпротивлението на нивомера програмира ли се?


                            ПП Къде и за колко мога да си купя кабел и софт?
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • #29
                              От: Газов инжeкцион

                              След няколко месечна експлоатация за сега съм доволен . Даже имам чувство , че ускорява по–бързо отколкото на бензин . А може и да се лъжа , сега натискам повече педала на газта . Нали газта е по–евтина от бензина .Мощността е същата а за разхода още не съм го засичал защото досега карах с развален датчик детонация . След смяната му не свети чек енерджи въобще иначе светваше от време на време .

                              Коментар


                              • #30
                                От: Газов инжeкцион

                                Последно засичане на разхода на газ . Градско 12/14 л бензин 14/16 л газ на сто километра . Извън градско бензин 8/9 л газ 10/11 л на сто .При скорост , градско 50/60 км/ч и обороти 2500/3000 . Извън градско 80/100 км/ч и обороти 2500/3000 . Сигурно може да се намали но за сега този разход ме удовлетворява .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X