Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газов инжeкцион

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Газов инжeкцион

    Мисля да монтирам ГИ . Търся ГИ който да е евтин за подръжка и ремонтопригоден навсякаде .

  • #2
    От: Газов инжикцион

    Фобос -добър за качество цена

    Коментар


    • #3
      От: Газов инжикцион

      Аз лично се колебая м/у Фобос и Мега Джет . Ползвате ли някой от двата ГИ ? Споделете мнения .

      Коментар


      • #4
        От: Газов инжикцион

        Каргаз и вега1 на БСМ,мисля че по-ниска цена няма да намериш !И двата модела са безпроблемни !Монтирах си я сам,настроих си я сам и то на автомобил 2009 г.,кабела си направих сам !под 400 лв. без бутилката ми излезна всичко !За нивата ли става въпрос !Евтин за подръжка.....? Всички модули са стандартни без компа и са взаимозаменими !Важното е газовия компютър и софтуера,останалото като изпарител,рейка,клапани са еднакви като функционалност,стига возилото да не е изчанчено,в смисъл 6-8 цилиндрово с две рейки и т.н или газовите времена да са прекалено къси като при хондите и други подобни!Така или инъче има всичко за всички .
        Последно редактирано от Roninn; 24-02-13, 23:30.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          От: Газов инжикцион

          Колеги никой ли няма Нива с газов инжекцион да сподели за нея ? Как се държи колата , колко харчи , дрябва ли да се свалят газовите колектори при монтаж ?Мисля да монтирам бутилката под колата някой имал ли е проблеми с така монтирана бутилка?

          Коментар


          • #6
            От: Газов инжикцион

            Колега Roninn имаш ли софтуер за БСМ и ако да можеш ли да ми го пратиш ?

            Коментар


            • #7
              От: Газов инжeкцион

              Аз карам нива с ГИ. Ще излъжа обаче каква марка са точно компонентите. Монтираха ми я за ден общо взето. В началото при мен се беше появил проблем, че се самоизключваше. След допълнителни настройки този проблем бе отстранен. До колкото знам понякога има проблем при това от къде да чете оборотите ГИ и ако се закачало на еди си какво давало грешка и прочие. Мисля, че някои датчици правят проблеми, ако не се лъжа на разпределителния вал и ако ГИ е вързан към него също дава проблем.
              За разхода между 10-12 л/100км, смесен разход. Зависи как я караш, от къде сипваш и прочие. Под 10 ми се вижда нереално да падне, над 12 пък вече, ако е, това значи тежък крак, форсиране и прочие.
              Говоря за шосейно каране. За гора не коментирам.
              Относно бутилката под багажника е удачно, като се модифицира леко изпускателната система и се изкара ауспуха под десния праг. Аз все пак предпочетох да сложа напречно 40л бутилка в багажника. Наистина намалява обема му, но така реших.
              За друго не се сещам за сега Поздрави !

              П.С. Колата се държи изключително добре. Изобщо не забелязвам загуба на мощност или подобни неща. Прехвърлянето от едното към другото гориво не се усеща, единствено по индикацията на таблото разбираш, че си на газ
              Лада Нива 21214 1,7i a.k.a. Магаренцето :)

              Коментар


              • #8
                От: Газов инжикцион

                Първоначално публикуван от cernia.1977 Преглед на мнение
                Колега Roninn имаш ли софтуер за БСМ и ако да можеш ли да ми го пратиш ?
                Разбира се !Има го и на сайта им също ! Мога и да разяснявам кое какво е и за какво се използва !БСМ не използват датчици за обороти и положение на колянов вал !Оборотите ги чете ГИ от бензиновите инжектори!
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #9
                  От: Газов инжикцион

                  Първоначално публикуван от cernia.1977 Преглед на мнение
                  Колеги никой ли няма Нива с газов инжекцион да сподели за нея ? Как се държи колата , колко харчи , дрябва ли да се свалят газовите колектори при монтаж ?Мисля да монтирам бутилката под колата някой имал ли е проблеми с така монтирана бутилка?

                  Ето, аз съм твоят човек. Исках да си монтирам ГИ, бутилката да е под багажника, на мястото на задното гърне ( моята нива е 21214 - 200. И стана перфектно - есента на 2012г. До сега съм и навъртял 10000км. На газ няма разлика, върви еднакво добре, сменя автоматично от бензин на газ, ако свърши газта в движение - моментално обръща на бензин, не се усеща. Карал съм дълги години с обикновена газова на другата кола - удоволствието от газовия инжекцион е неизмеримо, струва си парите. Разходът е с до два литра повече на 100км. Разбирай, че в момента харчи на газ около 12,5. Като беше много студено стигаше до 14л/100км. Аз обаче карам много бързо и хич не я жаля - винаги над 100км/ч извънградско.

                  Сега и детайли:
                  1. Отидох в ЕМ комплект на околовръстното - там за 136лв ми изместиха ауспуха, така че да има място за газовата под багажника. Направиха го перфектно(занимавал съм се с тенекеджийство малко и имам наблюдения). Сложиха тяхно последно гърне, много прибрано, почти не се вижда. Няма разлика с шума.
                  2. Отидох при едни газаджии на горнобански път, срещу бившия електрокарен завод. Там монтират български газов инжекцион 860лв май струваше, не съм се интересувал какъв е. Дадох им капаро и взех бутилка - тип пура, турска - ама все едно за там е правена - 40литрова. Боядисах я в нас с Боди, че държа аз да си ги правя тия работи и я монтирах отдолу(и газаджийте ще ти я монтират срещу малко пари). А, купих си още шини за закрепване, че ми се стори несериозно да е само с двете, които ми дадоха. Сложих още 3 бр. Боядисах втора ръка Боди, вече на колата. Закарах я на газаджиите сутринта, следобед беше готова. Нямам забележки.
                  Сега да почерпиш за изчерпателната информация от човек - ценител и с опит.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Газов инжeкцион

                    При добра настройка,и каране в нормални обороти ,разбирай нормално каране без да си състезател по светофарите ,разлика газ/бензин =0:0 ....!Докарал съм ГИ да ми гори с около 2 литра по малко газ,отколкото бензин !На границата на бедна смес съм ,понякога на студено и с натоварване компа отчита бедна и светва чека....Обаче върви доста добре и гори малко ! На Ceed-а дава разход на бензин около 9-10 литра на 100 км. Показанията на газ са 7.48-8.4 литра градско ! Разликата в извънградско обаче е в полза на бензина около 6 литра на 100 км.със скорост не по-висока 80-100 км. докъто на газ си остава 7-7.5 литра !Това разбира се е индивидуално .Да се има в предвид също че в градско каране ГИ тръгва на бензин,и докъто обърне на газ,километрите влизат в разхода на газта !При извънградско и проължително каране ,показанията са чисти !

                    Когато се хваща отоплението на редуктора,задължително да е последователно на радиатора а не както е масовата практика паралелно !При мен държи 80-84 градуса на изпарителя,в обратния случай понякога и 60 градуса не стига !
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #11
                      От: Газов инжeкцион

                      Колега ''Roninn'' имаш ли впечатления от '' Bardolini '' ? Или някой друг със такъв ГИ ?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Газов инжeкцион

                        Бардолинито е висок клас ГИ,има емулатор на дюзите и някои друго неща,които в случая мисля не ти влизат в употреба на теб !Софтуера е един и същ !Имам поне 10 познати които имат бардолини няма оплаквания освен че греят компютрите малко,между другото и при мен лятото го имам този проблем макар да е строго индивидуален,при мен изпускателните колектори са отзад зад мотора и катализатора ми е горе под капака,жегата която се събира под предния капак е голяма така че е нормално,свалих ГИ компа ниско долу отпред и всичко е ок,инъче като прегрее прекъсва и прави мизерии,особенно като пуснех климатика !
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • #13
                          От: Газов инжeкцион

                          Включване и от мен колеги: По мое мнение Фобос като съотношение цена-качество са оптималният вариант, а също и за подръжката. Имам 2ма познати, които са си монтирали такива газови инжекциони и като цяло нямат проблеми, само ги донастройваха допълнително малко. Иначе аз си монтирах на Хондата LOVATO за малко повече парички, отколкото ми се даваха, но пък качеството си заслужава, а и съм сигурен, че са ми вложили само качествени компоненти, издържливи във времето според мен. Монтираха ми я от powergas.bg, надявам се не е проблем че пуснах линк, но видях че и други са го правили, та затова. Иначе ми препоръчаха по-късно един малдеж в Модерно предградие-Наско се казва и основно се занимавал с Хонди май, но незнам със сигурност.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Газов инжeкцион

                            Днес ми монтираха ГИ "Bertolini " във Софгаз сервиз " кв "Горубляне " Направо съм бесен от начина на монтаж .
                            1. Кутията на въздушния филтър след монтажа се намираше в бестегловно състояние в двигателният отсег .
                            2 . Част от въздушният филтер /хобота след него / бе изхвърлен с обяснението , че няма място за изпарителя . М.А.Р бе монтиран със свински опашки под кутията на въздушния филтер и надигаше въпросния филтер . Компютъра бе монтиран със свински опашки под резервната гума , вседствие на което гумата се повдигна и опря в капака и натисна компа . Кабелите за комютъра бяха прекарани така , че при вкючване на чистачките шината която задвижва двете чистачки жули в кабелите . Малкуча за антифриза от изпарителя минаваше много–близко до колекторните траби и създаваше предпоставка за протриване и прегаряне на въпросния маркуч
                            . Утре ще отида да отстранят забележките , надявам се ... Стойката на изпарителя бе монтирана така , че бе пробит преден дясен подкалник .
                            Последно редактирано от cernia.1977; 03-04-13, 22:45.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Газов инжeкцион

                              И моят ГИ " Bardolini '' е монтиран в Софгаз септември месец миналата година на Крайслер вояджър и вече почти 5000 км върви добре единствено датчика, който показва нивото на газта не отчита вярно. Предполагам че
                              ще се коригират от сервиза като отидеш при тях-поне така ми казаха като попитах ако се получи проблем след монтажа ще гледат да отстраняват такива бързо за да не губят от клиентите си които чакат за монтаж.Успех

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X