Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Водата ври- причина?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Водата ври- причина?

    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
    Главата е заварена некадърно. Тоя, който я е заварявал не си е направил труда да я почисти от боклуци. С толкова шупли даже и да не е спукана на друго място, ще надува. Сменяй главата ако няма кой да оправи заварката и направи хубава профилактика на охладителната система.
    Именно! Ако трябва смени двигателя с този от 2107 - нали каза, че имате такава (вероятно изгнила и със здрав двигател). В пъти по-дуракоустойчив е, а щом си на метан няма да усетиш разлика в разхода. Вярно, че мощността е много по-малка, но какво от това. Може и просто да сложиш главата + хранителната и запалителна система от жигулата - тогава ще имаш лада нива 1.7 карбуратор (това ако сложиш разпределителния вал от сегашната нива).
    Александър

    Коментар


    • #32
      От: Водата ври- причина?

      Във вторник шефа ще купи нова глава. Иначе днес свалих термостата, но той ми каза да го върна обратно. Хич не ми пука вече, връщам го и да правят каквото знаят с колата. Само дето ако не стане пак ще трябва да си троша моята по каманяка.
      Добавки за запичане не са слагани, поне откакто е наша (10000км).
      Може би в сряда ще е готова и ще пиша какво е станало. Имам чувството обаче, че ще пада голям смях като заври отново.
      Ето и снимка откъм колекторите. Качеството не е добро защото е тъмно.
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #33
        От: Водата ври- причина?

        [QUOTE=Ясен;1941531
        Самообезвъздушаването при този двигател е изключително бързо и се прави с отваряне на капачката на радиатора.
        [/QUOTE]

        Да ви кажа от личен опит- много се мъчих със загряването при Москвич 2140. И се оправих след като смених капачката на радиатора! Беше се износило уплътнението й, направо го нямаше (в долният) край.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:product_2046.jpg
Прегледи:1
Размер:14.8 КБ
ID:5407748

        Преди капачката смених няколко термостата... А майстори ми разправяха, че капачката няма никакво значение при Москвича... и парче парцал вършело работа...
        Е, да- ама не!

        Коментар


        • #34
          От: Водата ври- причина?

          Големи майстори явно са ти го казали това...

          Коментар


          • #35
            От: Водата ври- причина?

            Първоначално публикуван от borkotiger Преглед на мнение
            Във вторник шефа ще купи нова глава. Иначе днес свалих термостата, но той ми каза да го върна обратно. Хич не ми пука вече, връщам го и да правят каквото знаят с колата. Само дето ако не стане пак ще трябва да си троша моята по каманяка.
            Добавки за запичане не са слагани, поне откакто е наша (10000км).
            Може би в сряда ще е готова и ще пиша какво е станало. Имам чувството обаче, че ще пада голям смях като заври отново.
            Ето и снимка откъм колекторите. Качеството не е добро защото е тъмно.
            Не е невъзможно да се преправи главата на седмицата за инжекционния всмукател,ако ще я плащаш ти,драсни едно лично,ще измислим нещо.Другата разлика е във хидравличните повдигачи,но може да си върви и с механични.
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • #36
              От: Водата ври- причина?

              Благодаря за подкрепата, но няма да я плащам аз. Цялата тази работа с главата от седмицата няма кой да я прави. Ако беше абсолютно същата щях да се поизцапам малко, но за преправяне... Пък и шефа вече е поръчал глава.

              Коментар


              • #37
                От: Водата ври- причина?

                Здравейте,
                ето какво стана с Нивата. Шефа купи нова глава, но не беше същата. Носи я някъде да я разпробиват и после я монтираха. Когато си взимах колата от майстора, той ми каза че е итърбушил термостата. Вчера го смених с чисто нов и водата пак излезе. Този път го наблюдавах внимателно. Още на студен мотор започнаха да излизат балончета в отвора на радиатора. Когато загрее колата (малко над 90 градуса) се включват и двете перки. Температурата не влиза в червеното, но когато поработи колата водата изведнъж тръгва нагоре и излиза (със и без капачка на казанчето). Балончета естествено излизат през цялото време. Тръгнах да я връщам на майстора,но реших да я пробвам само на бензин. Покарах я из София, заредих бензин работеше нормално. На 100 метра след бензиностанцията спрях да заредя метан и когато отворих предния капак водата изкочи пред очите ми. Двигателя току що беше угасен.
                Майстора каза че днес ще провери радиатора за запушване. Имате ли някакви други идеи?

                Коментар


                • #38
                  От: Водата ври- причина?

                  Така както го обясняваш,излиза че мехурчетата са МЕТАН ,т.с. спукан редуктор и охладителната система се пълни с метан. При мен си миришеше жестоко на пропан-бутан от капачката на радиатора.
                  Последно редактирано от ivan_; 26-09-12, 12:26.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Водата ври- причина?

                    Смени майстора по причина, че на Нива и на задноприводни ВАЗ термостат не се изтърбушва, защото още по-вече се влошава проблема с прегряването. Евентуално изтърбушване, но запушване с тапа отвора на главата. Само по този начин водата ще циркулира през целия двигател.
                    Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Водата ври- причина?

                      Сега се връщам от сервиза и да той каза, че е запушил нещо, явно го е направил както трябва. Сага го отпуши и трябваше да си работи нормално, но... Спрях пред офиса и водата си вреше, нищо че на таблото ми показва 90 градуса. Къде най-близо до Павлово могат да ми измерят газовете в охладителната система? Така най-точно ще се види какъв е проблема.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Водата ври- причина?

                        Почна да ми става интересно!
                        Колко антифриз събра? Трябва да е 10.7 литра по книжка заедно с отоплителя и да се обезвъздуши добре. Събере ли толкова значи е обезвъздушена.
                        Чета по-горе си писал, че се обезвъздушава бързо. Не се обезвъздушава толкова бързо и по време на процедурата водата си ври и е възможно изхвърляне ако прекалено бързо доливаш без да чакаш термостата да отвори достатъчно и системата да си я поема.
                        Последно редактирано от fireman160; 26-09-12, 18:21. Причина: допълнение
                        Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Водата ври- причина?

                          Виж си радиятора,още от началото на темата признаците са за запушен такъв.
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Водата ври- причина?

                            Вчера и днес за малко я гледах тази колица.
                            Вчера. Беше топла, палим, след малко започва да бълбука в разширителния съд. Температура по уреда около 90. Маркучите мекички, няма налягане в системата. Погледнах капачката на радиатора, долната гумичка липсваше, клапана беше леко деформиран. Теглих няколко на майсторите дето толкова време я правят пък никой не погледнал капачката как е.
                            Днес нова капачка и пак същата работа. Проверка на маркучите, меки. Свалих капачката, уж немска. На първо четене пружината по мека ми се видя, а на второ... намерих уплътнението от старата капачка в гърловината на радиатора. Явно пречеше на херметизацията. Махнах уплътнението, върнах новата капачка, долях в разширителния съд и запалихме. В началото изкара няколко мехурчета. След туй загря си до 90, подмина 90, включиха се вентилаторите. Поработиха минута и върнаха температурата на 90. След малка почивка повторихме упражнението. Няма кипеж в разширителния съд.
                            Колегата изчезна да я пробва, утре ще се разбере как сме.
                            Последно редактирано от galinvayov; 27-09-12, 20:55.
                            A Lone Rider

                            Коментар


                            • #44
                              От: Водата ври- причина?

                              Ако си сложиш нова капачка,но оригинална ще си още по-доволен-/тези дето ги продават за Немски са с много мека пружина на паровъздушния клапан и не си вършат пълноценно работата-в Ямбол също са нашумели и нещем да ги видим/.
                              Аз онзи ден подмених моята с оригинална и съм изключително доволен-6.80лв.
                              Тук в Ямбол имаме магазин,който работи само с части на ОАО "АвтоВАЗ".Скъпичко е,но каквото съм закупил от там е безпроблемно и няма нищо общо със стоката,която ми предлагат в другите още 4-5 магазина в града.
                              Старата капачка беше с много омекнала пружина и почти постоянно пускаше антифриз към разширителния съд,т.е.с-мата не подържаше почти никакво налягане.
                              Сега този проблем изчезна и освен това двигателят за щастие загуби предишната си склонност към прегряване-/стрелката даже и при стръмни и продължителни изкачвания си стои около 90гр./.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Водата ври- причина?

                                И другия път да си смени(колегите),щото от неправилна диагностика са натрупали дивотии в геометрична прогресия.Както каза Ясен:почнат всекакви с инструменти-и майсторлък
                                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X