Делкото с датчика ми го прати бгбул,каза,че е от работеща кола и му вярвам,бобината работи при мен с чукчето (каза ми,че всички 12 волтови бобини стават на делко с датичк на Хол) комутатора също от голф свален,който е докаран на ход до моргата...
Делкото с датчика ми го прати бгбул,каза,че е от работеща кола и му вярвам,бобината работи при мен с чукчето (каза ми,че всички 12 волтови бобини стават на делко с датичк на Хол) комутатора също от голф свален,който е докаран на ход до моргата...
Колега,може и да бъркам,но аз имах проблеми заради бобината. Беше обикновенна а колата е с електронно делко и ми създаваше проблеми с паленето. Не съм запознат с тия работи,не искам да давам акъл,но нещо се водеха транзисторни и прочие,но си спомням много добре,че имах проблеми.
Ако всичо е перфектно възниква въпроса ;двигатела върти ли това делко?-да не е привода,както писаха преди. Иначе всички компоненти подлежът на съмнение,дори икабелниа сноп.
Бобината за чукче е със съпротивление от порядъка на 3-3,5ома,за електронно в порядъка на 0,5-1ом(нискоомна),но не е там проблема,искра трябва да има.Със стандартната няма да има енергия искрата,но трябва да запали,най-вероятно комутатора е прецакан(неправилно свързване със захранване,или пренапрежение),корпусът му трябва да е задължително замасен,същото важи и за делкото.
Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Тема от един месец и 8 страници мнения за двигател на Лада, като края му не се вижда-не е ли прекалено?То бива, то може, ама чак толкоз...
Както казва баща ми - тоя двигател му трябва една жица и е готов да запали. Нива без абсолютно никаква ел.инсталация я запалихме и я подкарахме след няколко годишен престой.Буквално имаше само 2-3жици от комутатора към делкото и звяра бръмна
Темата е на 1 месец и отгоре защото имаше много сняг и беше студено и нямах как да работя върху нея Имам чувството,че има някакво проклятие и омраза към електрониката от тая кола.Като сложих ПЗЕТ-а,няма искра,сега слагам всякакви работещи неща и пак няма искра,слагам си чукчето и наковалнята с кондензатора и има...
Каква може да бъде причината,при перфектно свързани кабели,работещ комутатор,работеща бобина и работещо делко с датчик на хол (бгбул) да няма АБСОЛЮТНО никаква искра ?
Ниско напрежение или лоша връзка. Затова ти писах да си провериш кабелите, ама май чакаш врачка да ти каже "Пипни тук и тук и палИ..." Верно голЕм срам. То бутало да нямаше, пак ще запали. Запалването на тая Нива е по-просто от това на моторния ми трион.
"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Колко ома трябва да е съпротивлението на тоя датчик и как да проверя дали комутатора работи ,защото бобината на късо като я връзвам си дава искра,значи остават другите 2 компонента
Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
feikot@abv.bg
Обратно дороги - НЕТ !
Коментар