Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Постоянни проблеми с Нива...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Постоянни проблеми с нива...

    Абе колеги, не знам, защо се разправяте с електронни делка, глупости, ми То Нивата не струва 200 лева, вия за запалване ще давате 200...Един Пзет и си щракайте с пръсти, да не говорим, че ако тръгнеш, да ги събираш тези части в България, ще ти излезе по евтино...

    За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
    Honda Dominator 650
    088ЧЧ93979-->Борис
    0878956Ч38-->Борис

    Коментар


    • От: Постоянни проблеми с нива...

      Абе аз правилно го вързах,с лаптопа долу до нивата и гледах схемата...тя е елементарна-взима си +,замасява,взима импулс (или -) и с последния праща до делкото.... Ама ми се струва,че е изгоряло (тоя ми каза,че като го свалял и допрял масата до +са на акумулатора и припукало,ама дано да работело и се разбрахме да го смени ако не бачка) ще го погледна дали има предпазител вътре или нещо от сорта,ако не ще взема друго от моргата.

      Току що говорих с тоя авер,каза ела,ще го сменим.
      Последно редактирано от feikot; 22-02-12, 17:28.
      Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
      feikot@abv.bg
      Обратно дороги - НЕТ !

      Коментар


      • От: Постоянни проблеми с нива...

        Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
        Абе колеги, не знам, защо се разправяте с електронни делка, глупости, ми То Нивата не струва 200 лева, вия за запалване ще давате 200...Един Пзет и си щракайте с пръсти, да не говорим, че ако тръгнеш, да ги събираш тези части в България, ще ти излезе по евтино...

        Бобчо,хваляш запалителна с-ма от 50-те години.Знаеш ли колко недостатъка има тя спрямо запалителна с-ма с датчик,основан на ефекта на Хол или пък спрямо бездистрибуторна запалителна с-ма???
        Само се позаинтересувай колко киловолта получаваш на свещите от твоята с-ма с чукче,после се позаинтересувай и за по-съвременните с-ми и ще разбереш за какво говорим!
        Карал съм Лада с чукче,сега карам пак Лада,но с бездистрибуторно електронно запалване-разликата е огромна в полза на втората с-ма.
        Ето и малко архив...-/хубавото на с-мата с чукче е,че въпросната Нива в язовира запали без никакви проблеми след излизане.Ако беше с електронна с-ма най-вероятно това нямаше да се случи/.Иначе във всяко друго отношение електронните зап. с-ми са много по-добри и изгарянето,а оттам и икономичността и мощността са значително подобрени.
        Прикачени файлове

        Коментар


        • От: Постоянни проблеми с нива...

          Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
          Пичове,споко бе,ще се оправи.Елементарна работа е,ама аз искам да го направя по сложния начин.
          бгбул-...............ако имаш такова драсни едно лс)
          Както казах - за Нива имам ВСИЧКО.Казвай какво да ти пращам и къде ?
          Взимаш, пробваш и дано да стане. (ще стане)
          Ако ти хареса - поръчвай си каквото искаш и ми връщаш джаджите. Ако ти харесат тези (втора употреба) ще се разберем - споко.
          Поздрави !

          Коментар


          • От: Постоянни проблеми с нива...

            Направо не искам да коментирам,чуковете са отживелица,топлата вода отдавна я има,че и горещата е открита,Янко ти обяснява за схемата със блок бобина,първото нещо което направих по моя дрегел,беше да разкарам чуковете,на аватара съм със едис-4,направи си извод и не се занимавай с глупости...
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • От: Постоянни проблеми с нива...

              Въпрос към колегите с "насъсканите" запалителни системи: какви резервни части си носите в колите на 150 км /примерно/ от цивилизацията? Или разчитате на "помощ от приятел" ? Моля да не се приема за заяждане, но аз бих си возил още един комплект електронни компоненти "за спокоен сън". Това веднага дублира разходите за преминаване към съвременна запалителна система.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • От: Постоянни проблеми с нива...

                Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                Въпрос към колегите с "насъсканите" запалителни системи: какви резервни части си носите в колите на 150 км /примерно/ от цивилизацията? Или разчитате на "помощ от приятел" ? Моля да не се приема за заяждане, но аз бих си возил още един комплект електронни компоненти "за спокоен сън". Това веднага дублира разходите за преминаване към съвременна запалителна система.
                Когато бях ''лададжия'' си носех в багажника конвенционалния комплект. ( чукче,кондензатор,бобина и някой и друг кабел) . Не ми се е скапвала електрониката,но дори и да беше,старите неща се монтират бързичко и те закарват там,където отиваш.

                Коментар


                • От: Постоянни проблеми с нива...

                  Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                  Бобчо,хваляш запалителна с-ма от 50-те години.Знаеш ли колко недостатъка има тя спрямо запалителна с-ма с датчик,основан на ефекта на Хол или пък спрямо бездистрибуторна запалителна с-ма???
                  Само се позаинтересувай колко киловолта получаваш на свещите от твоята с-ма с чукче,после се позаинтересувай и за по-съвременните с-ми и ще разбереш за какво говорим!
                  Карал съм Лада с чукче,сега карам пак Лада,но с бездистрибуторно електронно запалване-разликата е огромна в полза на втората с-ма.
                  Ето и малко архив...-/хубавото на с-мата с чукче е,че въпросната Нива в язовира запали без никакви проблеми след излизане.Ако беше с електронна с-ма най-вероятно това нямаше да се случи/.Иначе във всяко друго отношение електронните зап. с-ми са много по-добри и изгарянето,а оттам и икономичността и мощността са значително подобрени.
                  Хахаха, май не си ме разбрал добре!!Аз не казвам, че не е хубава...Просто не си заслужава парите...200-те лева...Това си е мое мнение и никой не ангажирам с него..Сложих си Пзет-а и сега си ми е добре...Къде са 200, къде са 24...Нито съм водолаз с тази кола, нито нищо..Знам, че това се увеличава, защото се слагат спецялни кабели иначе старите нещо им ставало!
                  Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                  Направо не искам да коментирам,чуковете са отживелица,топлата вода отдавна я има,че и горещата е открита,Янко ти обяснява за схемата със блок бобина,първото нещо което направих по моя дрегел,беше да разкарам чуковете,на аватара съм със едис-4,направи си извод и не се занимавай с глупости...
                  Карай си дълги години..!!.Ако смятаме, по тази логика Ваз 2121, вече е отживелица, защото няма електроника..??? За мен това са излишни разходи.. Не се заяждам с никой, просто си изказах мнението.... Пък дали искаш да коментираш или не, мен не ме засяга...

                  В багажника винаги има по 2-3 чучета и дистрибуторна капачка..Един кашон части съм метнал..Да има...
                  Последно редактирано от Борис Хаджиценев (bob4oo); 23-02-12, 09:08.
                  За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                  Honda Dominator 650
                  088ЧЧ93979-->Борис
                  0878956Ч38-->Борис

                  Коментар


                  • От: Постоянни проблеми с нива...

                    Карай си дълги години..!!.Ако смятаме, по тази логика Ваз 2121, вече е отживелица, защото няма електроника..??? За мен това са излишни разходи.. Не се заяждам с никой, просто си изказах мнението.... Пък дали искаш да коментираш или не, мен не ме засяга... В багажника винаги има по 2-3 чучета и дистрибуторна капачка..Един кашон части съм метнал..Да има...



                    Със тази отживелица,за два месеца имам към 10000км,намразил съм чукчетата,ако попаднеш на качествено-може да изкара доста+комбинация с пзет си е направо вечно,но нямаш енергията на искрата която дава електронното.Не съм и слагал фабрично,просто монтирам нещо за без пари от моргата,заигравка си е,но резултата е поразяващ,магнито-индукторно палене от ситроен-вх в ладово делко+инсталацията,комутатор и бобина,комутатора е защитен от пренапрежение и на практика е вечен,докато тези на лада(фабрични),същите са и на ФВ,при пренапрежение дават фира.В жабката си нося палец и дистрибуторна капачка,ей така за спокойствие.
                    На времето през 90-те произведох това,трудеше се безпроблемнно на жигулито по една схема руска разработка,комутатора го бях вкарал в кутията на пзет-а. Някой знае ли от къде мога да си купя палец и капачка със такива надписи?
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • От: Постоянни проблеми с нива...

                      Цяла България ни гледа.Във всички форуми(не само автомобилни) хората се препращат към този форум за съвет и информация
                      А тези простотии се правят от името на всички ни.
                      Даника
                      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                      Коментар


                      • От: Постоянни проблеми с нива...

                        Ми да си гледа колега пари нали не им вземаме.
                        Land Rover Discovery II 3,9 V8
                        Лада Нива 21214 1,7i

                        Коментар


                        • От: Постоянни проблеми с нива...

                          Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                          Въпрос към колегите с "насъсканите" запалителни системи: какви резервни части си носите в колите на 150 км /примерно/ от цивилизацията? Или разчитате на "помощ от приятел" ? Моля да не се приема за заяждане, но аз бих си возил още един комплект електронни компоненти "за спокоен сън". Това веднага дублира разходите за преминаване към съвременна запалителна система.
                          Моята както я гледаш с блокбобините и датчика на к.в. при проблем точно след 5 мин. всичко е измахкано и е сложено делко с чукче и обикновена бобина.
                          Тренирал съм занятието за всеки случай.

                          Коментар


                          • От: Постоянни проблеми с нива...

                            Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение

                            бгбул-карбуратора е нивовия с вакуума,но ще го сменям с механичен.комутатора и делкото за които си ме питал са неактивни за сега ( с чукчето си стои докато реша дали да взимам с датчик на хол делко,ако имаш такова драсни едно лс)
                            Кое ти трябва за пробата от това на снимките?
                            Кажи какво да ти изпратя? Ако днес до 17.00 кажеш, утре в 9.00 е при теб в Казанлък или друг град.
                            Освен това на снимките, има още един комплект на нивата (не съм ги свалил... и дано не са ги ''познали").
                            Делко, бобина,плочки за електронно запалване,палец.... кабели за присаждане ще ти отрежа и ще ти сложа и тях , ако кажеш.
                            Въобще ..... какво се притесняваш. Нива.... колеги... форум ....няма закъсала Нива.....като сме колеги.
                            Поздрави !
                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от bgbul; 24-02-12, 11:58.

                            Коментар


                            • От: Постоянни проблеми с нива...

                              Каква може да бъде причината,при перфектно свързани кабели,работещ комутатор,работеща бобина и работещо делко с датчик на хол (бгбул) да няма АБСОЛЮТНО никаква искра ?
                              Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                              feikot@abv.bg
                              Обратно дороги - НЕТ !

                              Коментар


                              • От: Постоянни проблеми с нива...

                                Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                                Каква може да бъде причината,при перфектно свързани кабели,работещ комутатор,работеща бобина и работещо делко с датчик на хол (бгбул) да няма АБСОЛЮТНО никаква искра ?
                                Закарал си Нива в града или гората.
                                Как се разбра, че всичко от системата е работещо?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X