Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Постоянни проблеми с Нива...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Постоянни проблеми с нива...

    Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
    Има и то е 1500S или 1600.Погледни щифта на стар разпред.вал как се зацепва към ангренажното колело и ще се сетиш
    И аз немога да разбера какво е 1432.Какво искаш да ни обясниш?

    Коментар


    • #77
      От: Постоянни проблеми с нива...

      Колега, ако си тръгнал да слагаш "Контактно-транзисторно запалване"/ погледни тази тема/ако не си я видял, вече де../: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=104126
      Утре ще ходя да взимам, за нашата/ако цената ме устройва/ ето такова: Последното от линка: http://www.ael-bg.com/prod_ae_zm.html
      Ето това: Електронен транзисторен ПЗЕ 4032
      Ако искаш да ти купя и на теб?
      Ако нещо, звънни, телефони е в подписа
      За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
      Honda Dominator 650
      088ЧЧ93979-->Борис
      0878956Ч38-->Борис

      Коментар


      • #78
        От: Постоянни проблеми с нива...

        Да,точно такова искам да слагам.Ами виж днес какво ще ти кажат и колко струва и да видим
        Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
        feikot@abv.bg
        Обратно дороги - НЕТ !

        Коментар


        • #79
          От: Постоянни проблеми с нива...

          Един съвет от мен-съобрази цената за комутатор за чукче и нак.,но истината е ел.комутатор,делко с датчик на хол,бобина за точно този комутатор-руски/руска,евр./евр.,дългото делко на ОСКОЛ/датч.на хол,комутатора и бобината ще са не повече от 80-90 лв,майстор,който разбира от лади,1-2 часа и си почти вечен,мисля,че тези компоненти вече преболедуваха детските си болести.Но все ми се ще да се съобразиш и с писаното в 46,центровки,регулировки,вакуми.Въобще дреболии за човеци работили с лади и старите прости бенз.ДВГ.Навремето в Габрово в магазина на старата Деница имаше фирма ЛЕОНАРДО,имат и склад в Пловдив май на карловския път-само за руски коли и тези неща винаги са ги имали.
          Последно редактирано от veskov; 16-02-12, 10:06. Причина: п.п.
          А тези простотии се правят от името на всички ни.
          Даника
          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

          Коментар


          • #80
            От: Постоянни проблеми с нива...

            Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
            Да,точно такова искам да слагам.Ами виж днес какво ще ти кажат и колко струва и да видим
            24-Лева е, сега отивам да купя за нашата Ако те устройва звънни да се разберем и да ти кажа евентуално фирмата

            Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
            Един съвет от мен-съобрази цената за комутатор за чукче и нак.,но истината е ел.комутатор,делко с датчик на хол,бобина за точно този комутатор-руски/руска,евр./евр.,дългото делко на ОСКОЛ/датч.на хол,комутатора и бобината ще са не повече от 80-90 лв,майстор,който разбира от лади,1-2 часа и си почти вечен,мисля,че тези компоненти вече преболедуваха детските си болести.Но все ми се ще да се съобразиш и с писаното в 46,центровки,регулировки,вакуми.Въобще дреболии за човеци работили с лади и старите прости бенз.ДВГ.Навремето в Габрово в магазина на старата Деница имаше фирма ЛЕОНАРДО,имат и склад в Пловдив май на карловския път-само за руски коли и тези неща винаги са ги имали.
            Колега, разгледах им каталозите имат бая части на поносими цени, но имат и някой на малко по високи, но това не е фатално Мерси за фирмата
            За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
            Honda Dominator 650
            088ЧЧ93979-->Борис
            0878956Ч38-->Борис

            Коментар


            • #81
              От: Постоянни проблеми с нива...

              Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
              И аз немога да разбера какво е 1432.Какво искаш да ни обясниш?
              Някакъв НОВ ред на палене при ВАЗ за който явно никой не е чувал.
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • #82
                От: Постоянни проблеми с нива...

                Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                Има и то е 1500S или 1600.Погледни щифта на стар разпред.вал как се зацепва към ангренажното колело и ще се сетиш
                При зацепване на белег на ангренажното колело спрямо кожуха на разпределителния вал,пали 4-ти,реда за палене на всички ВАЗ-ове е изписан на главата между 2 и 3 цилиндър,прочети...
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • #83
                  От: Постоянни проблеми с нива...

                  Може! Ако е с блогбобина(и). Изкрата се подава едновременно по двойки; на 1и4 и на 3и2

                  Коментар


                  • #84
                    От: Постоянни проблеми с нива...

                    Първоначално публикуван от raico Преглед на мнение
                    Може! Ако е с блогбобина(и). Изкрата се подава едновременно по двойки; на 1и4 и на 3и2
                    Прочети по-горният пост, Мнение на veskovИма и то е 1500S или 1600.Погледни щифта на стар разпред.вал как се зацепва към ангренажното колело и ще се сетиш
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • #85
                      От: Постоянни проблеми с нива...

                      Да така е, но това не значи че няма нов ред.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Постоянни проблеми с нива...

                        Ми как ще ще запали 1ви и след него да запали 4ти.Това наистина е някъкъв нов ред.Който е невъзможен.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Постоянни проблеми с нива...

                          Горните два поста ги написах с лека закачка. В същност имаме две различни понятия. Едното е, ред на подаване на запалителна изкра, другото е ред на работните тактове в четрицилиндров двигател. Извинявам се ако съм оспамил.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Постоянни проблеми с нива...

                            Има някакъв си форд "Таунус/Кортина",който е с ред на работа 1-2-4-3,но и там първи и четвърти цилиндър не са последователно в работа.Абе конструктори-направили разпределителния вал симетрично на 180градуса
                            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Постоянни проблеми с нива...

                              То и при УАЗ е така и сигорно има и други марки автомобили.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Постоянни проблеми с нива...

                                Написал съм велика глупост,за което се извинявам.В стремежа си да помогна на колегата с нивата исках много бързо да му разкажа за най простите типове ДВГ,и то конкретно за ВАЗ.Имах в предвид 1243 ,а не 1432.ИЗВИНЕНИЯ и благодарности
                                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                                Даника
                                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X