От: V на Нива 21214
Колеги, още веднъж благодарение на този прекрасен форум, проблема е решен почти напълно.
Утечката беше 6-7 ампера и се оказа от неправилно монтиран датчик за спирачката (от мен) - просто снощи по тъмно се мъчих да разбера защо не ми работят стоповете. Вероятно причината е била в разхлабен бушон.
След като оправих тази грешка, утечката дойде 1 ампер, но след като затиснах датчика за отворен капак на мотора, падна до 13,5 Ma.
Остава един проблем - напрежението на клемите на акумулатора при работещ ДВГ ми дава 17 волта ! Това не е никак добре и вероятно проблема е в реле регулатора, но там ще се справя някак.
Всъщност акумулатора го зареждах около 2 часа и го занесох в колата, ще се дозарежда по пътя...
Колеги, още веднъж благодарение на този прекрасен форум, проблема е решен почти напълно.
Утечката беше 6-7 ампера и се оказа от неправилно монтиран датчик за спирачката (от мен) - просто снощи по тъмно се мъчих да разбера защо не ми работят стоповете. Вероятно причината е била в разхлабен бушон.
След като оправих тази грешка, утечката дойде 1 ампер, но след като затиснах датчика за отворен капак на мотора, падна до 13,5 Ma.
Остава един проблем - напрежението на клемите на акумулатора при работещ ДВГ ми дава 17 волта ! Това не е никак добре и вероятно проблема е в реле регулатора, но там ще се справя някак.
Всъщност акумулатора го зареждах около 2 часа и го занесох в колата, ще се дозарежда по пътя...
Коментар