Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нива и Vpower 100

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Нива и Vpower 100

    Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
    Така де и в цилиндрите се удря
    Познатия звук на тракащ аванс се чува от хлабината на сегментите в буталните канали,вследствие на ударните вълни.Затова и цъка при нов мотор(или ремонтиран) и трака при износен(хлабината в буталните канали е голяма),звукът е с по-ниска честота и се чува по-нарядко.Резултата от системно тракащ аванс(автомобил управляван от глух водач) е счупени сегменти и(или)счупени сепаратори на буталата!
    P.S. При работа със тетраетил-олово да се използват защитни средства,маска,ръкавици т.н. и да се работи на открито.Имам един колега,който се наведе пред шишето с помията,две седмици имаше мехури по лицето.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #32
      От: Нива и Vpower 100

      Всеки може да си провери бензина или дизела. Звънка в най-близката акредитирана лаборатория и пита колко ще струва включително и с октаново число за бензина и колко литра трябват. Мога да питам за цената, ама мисля че отива около 200 лв.

      И бензина от 95 октана да е реално 90 няма такова нещо, освен ако не е някоя мушингия на малка забутана бензиностанция. При разтоварване и съхранение бензина има естествени фири, при които се изпаряват леките фракции и октановото число намалява. Затова той винаги излиза с по-висок октан от рафинериите. Идеята е като влезе в резервоара на колите да е задължително над 95 октана.
      ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
      Е250 1998-продаден
      Субару Пустош

      Коментар


      • #33
        От: Нива и Vpower 100

        Нещо не ми е ясно. Лани бях по работа в Турция - ЮИ Тракия, по горите и малки градове и села. Зареждахме колите все по малки б-станции, но нямахме никакви проблеми. Питах и комшиите - изобщо не разбираха въпроса. Какво става у нас?...
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • #34
          От: Нива и Vpower 100

          Там са си научили урока, че рекламата на ушенце е най-силна. Ще ти предложи чайче, кафенце, горивото е в час и с нагласата че ако ти не заредиш утре пак, ще споделиш с накой и така... и маржовете сигурно им са по-големи. Тука като погледнете цената на едро и сравнено с цената на дребно, разходи по доставка и фири и остават едни 10-12 ст. марж. И като ти оферират по-ниска цена от тази на големите вериги, или карта за отстъпки с до 5 ст., еми замисляйте се какво е горивото. Миналата зима клиент се оплака че филтъра на дизела бил задръстен с няколко милиметров слой парафин. Такъв има само в промишленото гориво !!!
          ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
          Е250 1998-продаден
          Субару Пустош

          Коментар


          • #35
            От: Нива и Vpower 100

            Това мнение за мене не е нито обяснение, нито оправдание за лошото качество на горивата, напротив. Ако качеството има цена у нас - нека да е качена на таблото. Който може - може и колкото може. Иначе ни скапват колите, печалбата - за тях, а ремонтите и ядовете за - нас. Е, такъв "сериен филм" при нормалните хора нема.
            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

            Коментар


            • #36
              От: Нива и Vpower 100

              Първоначално публикуван от krismarg Преглед на мнение
              Там са си научили урока, че рекламата на ушенце е най-силна. Ще ти предложи чайче, кафенце, горивото е в час и с нагласата че ако ти не заредиш утре пак, ще споделиш с накой и така... и маржовете сигурно им са по-големи. Тука като погледнете цената на едро и сравнено с цената на дребно, разходи по доставка и фири и остават едни 10-12 ст. марж. И като ти оферират по-ниска цена от тази на големите вериги, или карта за отстъпки с до 5 ст., еми замисляйте се какво е горивото. Миналата зима клиент се оплака че филтъра на дизела бил задръстен с няколко милиметров слой парафин. Такъв има само в промишленото гориво !!!
              А. Че дизеловото гориво не съдържа ли парафин бре?

              Коментар


              • #37
                От: Нива и Vpower 100

                Те затова отпадат малките частни бензиностанции. Които искат да работят се връзват на франчайзинг или стават дилъри в големите вериги, а там има стриктен контрол на качеството.
                ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
                Е250 1998-продаден
                Субару Пустош

                Коментар


                • #38
                  От: Нива и Vpower 100

                  Първоначално публикуван от krismarg Преглед на мнение
                  ... в големите вериги ... има стриктен контрол на качеството.
                  Това за коя страна става дума?
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар


                  • #39
                    От: Нива и Vpower 100

                    Първоначално публикуван от krismarg Преглед на мнение
                    ...в големите вериги, а там има стриктен контрол на качеството.
                    Че има - има! Ама нивото на качеството нали знаем, че тръгва от "нула" до "първа класа"? Нашите "големи" към кое точно качество контролират стоката е големия въпрос. Ниското или високото?

                    Коментар


                    • #40
                      От: Нива и Vpower 100

                      Първоначално публикуван от Filthy@JvruceR Преглед на мнение
                      Че има - има! Ама нивото на качеството нали знаем, че тръгва от "нула" до "първа класа"? Нашите "големи" към кое точно качество контролират стоката е големия въпрос. Ниското или високото?
                      Мене ако питаш,даже и около средата не клонят,а контрол НЯМА!
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Нива и Vpower 100

                        В големите бази се прави анализ на горивото в резервоарите, преди да започне товарене на автоцистерни за доставка към бензиностанциите. Горивата трябва да си отговарят на стандартите приети за работа у нас. Изследват се много параметри - сяра, плътност, октаново число или цетанов индекс за дизела, помътняване за дизела ...... Ако е необходимо се слагат добавки. Такива анализи се правят и на определено време на горивото от бензиностанциите, на не по-малко от 3 месеца, като проби се взимат директно от колонките. От края на миналата година се слагат и биодобавки. Горивата "първо качество" също си отговарят на стандарта. Някой параметри са от - до. Други са не-повече от...Например плътност на А95Н трябва да е между 0,72 до 0,77 по спомени. Зависи и от използвания нефт. По лекия бензин е с по-добри антидетонационни показатели но е по-летлив. Такъв е да речем Румънския. На Лукоил обикновенно е по-тежък, по-малко летлив, но и двата отговарят на стандарта. В този смисъл и производители и вносители гонят стандарта и то до крайния потребител. Не че не може да се произведе у нас по-добро гориво. Дизела за военните навремето излизаше от рафинерията на -27 до -32 градуса.
                        Последно редактирано от krismarg; 10-02-11, 10:14.
                        ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
                        Е250 1998-продаден
                        Субару Пустош

                        Коментар


                        • #42
                          От: Нива и Vpower 100

                          Тъй като темата малко се отклони от първоначалния замисъл, но пък за сметка на това се сподели доста полезна информация за горивата с които караме, нека и аз да споделя нещо. На нашата нива се налива само от "големите" бензиностанции - преди основно от OMV, Shell и ЕКО. След около 90 000 км започна да се задънва карбуратора - чистиш го, пак се задънва и колата почва да гасне. Накрая я оставих да измият резервоара и нещата се оправиха. Та така за чистотата на горивата по нашите бензиностанции. В момента зареждам основно от ШЕЛ и то най-вече на едно и също място.
                          Александър

                          Коментар


                          • #43
                            От: Нива и Vpower 100

                            Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                            Тъй като темата малко се отклони от първоначалния замисъл, но пък за сметка на това се сподели доста полезна информация за горивата с които караме, нека и аз да споделя нещо. На нашата нива се налива само от "големите" бензиностанции - преди основно от OMV, Shell и ЕКО. След около 90 000 км започна да се задънва карбуратора - чистиш го, пак се задънва и колата почва да гасне. Накрая я оставих да измият резервоара и нещата се оправиха. Та така за чистотата на горивата по нашите бензиностанции. В момента зареждам основно от ШЕЛ и то най-вече на едно и също място.
                            Защо не си сложиш филтър преди карба?

                            Коментар


                            • #44
                              От: Нива и Vpower 100

                              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                              Защо не си сложиш филтър преди карба?
                              Правилно, на нашата и сложих още преди бенз.помпата и досега, нямам проблем с задръствания, е, тя се кара малко на бензин, но когато карам, няма проблеми, а зареждам от всички бензиностанции, повече от ментетата, защото са ми по път А за гаста, там филтъра ми се пълни с някакви графитни стружки, но пък, него го сменям редовно и няма проблем ..Случвало се е да ме оставя в гората, малкия филтър..
                              За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                              Honda Dominator 650
                              088ЧЧ93979-->Борис
                              0878956Ч38-->Борис

                              Коментар


                              • #45
                                От: Нива и Vpower 100

                                Не съм се сетил. Трябва да лови много фини частици, щом горивния не ги хваща смятай какво става. Може би по-читав горивен филтър ще предотврати подобни проблеми. Въпроса е как може такава гняс да се слага в бензина.

                                П.П. Тя нивата не е ли фабрично с такъв филтър преди бензиновата помпа???
                                Александър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X