От: Нива и Vpower 100
Познатия звук на тракащ аванс се чува от хлабината на сегментите в буталните канали,вследствие на ударните вълни.Затова и цъка при нов мотор(или ремонтиран) и трака при износен(хлабината в буталните канали е голяма),звукът е с по-ниска честота и се чува по-нарядко.Резултата от системно тракащ аванс(автомобил управляван от глух водач) е счупени сегменти и(или)счупени сепаратори на буталата!
P.S. При работа със тетраетил-олово да се използват защитни средства,маска,ръкавици т.н. и да се работи на открито.Имам един колега,който се наведе пред шишето с помията,две седмици имаше мехури по лицето.
Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo)
Преглед на мнение
P.S. При работа със тетраетил-олово да се използват защитни средства,маска,ръкавици т.н. и да се работи на открито.Имам един колега,който се наведе пред шишето с помията,две седмици имаше мехури по лицето.

..Случвало се е да ме оставя в гората, малкия филтър..
Коментар