Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нива и Vpower 100

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нива и Vpower 100

    Нива 1.7 карбураторна - какви са плюсовете и минусите при употребата на 100 октанов бензин. Стреляйте на воля.
    Александър

  • #2
    От: Нива и Vpower 100

    През есента на 1996 се прибирах от Пловдив с Лада 2107. На бензиностанцията на разклона за Панагюрище напълних резервоара до горе (40 л) със супер А-98 и колата се скапа. През цялото време до София карах на 1-ва, с газ до дупка и изтеглен смукач, иначе гаснеше. Ако руски мужик беше изпикал самогона от снощи, по-добре щеше да върви. Отидох право в сервиза на мой приятел в Дървеница, да източиме резервоара, но той беше вече празен - 40 л за 100 км. Е, ово е стандарт.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • #3
      От: Нива и Vpower 100

      Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
      През есента на 1996 се прибирах от Пловдив с Лада 2107. На бензиностанцията на разклона за Панагюрище напълних резервоара до горе (40 л) със супер А-98 и колата се скапа. През цялото време до София карах на 1-ва, с газ до дупка и изтеглен смукач, иначе гаснеше. Ако руски мужик беше изпикал самогона от снощи, по-добре щеше да върви. Отидох право в сервиза на мой приятел в Дървеница, да източиме резервоара, но той беше вече празен - 40 л за 100 км. Е, ово е стандарт.
      От личният ми опит си мисля - някой ти е скроил шапката. Не знам как .... но със ЗИЛ да беше - 40 л/100 км щяха да ти стигнат.

      Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
      Нива 1.7 карбураторна - какви са плюсовете и минусите при употребата на 100 октанов бензин. Стреляйте на воля.
      Според мен - трябва да регулираш запалването(изгарянето) с няколко градуса и няма да имаш проблеми.
      Като пишеш карбуратор - предполага ли се , че си без компютър? И предварението подлежи на промяна.
      И защо ти трябват 100 октана?
      Много ще кажат - ще прегориш клапани, сегменти. Аз не вярвам.....
      Друг да стреля......

      Коментар


      • #4
        От: Нива и Vpower 100

        Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
        През есента на 1996 се прибирах от Пловдив с Лада 2107. На бензиностанцията на разклона за Панагюрище напълних резервоара до горе (40 л) със супер А-98 и колата се скапа. През цялото време до София карах на 1-ва, с газ до дупка и изтеглен смукач, иначе гаснеше. Ако руски мужик беше изпикал самогона от снощи, по-добре щеше да върви. Отидох право в сервиза на мой приятел в Дървеница, да източиме резервоара, но той беше вече празен - 40 л за 100 км. Е, ово е стандарт.
        Само от бензина е било!Ладичката от 100 окатана може само да и стане хубаво.
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • #5
          От: Нива и Vpower 100

          Да, без компоти съм. Днес сложих 10 литра , но имаше около 5 литра обикновен в резервоара. Не съм пипал нищо по запалването , но колата върви повече и не си въобразявам. Всъщност колко по - висока е температурата на изгаряне на този бензин?
          На въпроса защо ми трябва 100 октанов - по принцио слагам 95 обикновен , но просто искам да си експериментирам, ще ти разкажа по нататък, че сега пиша от телефона.
          Александър

          Коментар


          • #6
            От: Нива и Vpower 100

            За температурата на горене нямам мнение, но по-високооктановия бензин гори по-бавно. По тази причина на теория ще имаш закъснение на запалването и от там повишена температура на изгорелите газове. Би трябвало да се увеличи първоначалния ъгъл на изпреварване с 2-3 градуса за оптимизиране на процеса.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • #7
              От: Нива и Vpower 100

              С една дума - ако не карам постоянно на 100 октанов, трябва да си сменям центровката при всяко зареждане на такъв.
              Александър

              Коментар


              • #8
                От: Нива и Vpower 100

                Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                С една дума - ако не карам постоянно на 100 октанов, трябва да си сменям центровката при всяко зареждане на такъв.
                По-скоро можеш да опиташ постоянно предварение от 7-8гр. и ако с 95 не чука аванс да караш така без разлика с какво зареждаш.
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • #9
                  От: Нива и Vpower 100

                  Разбира се, че проблемът ми от постинг №2 не е от многото октани, а от малкото на гнусотията, която са ми сипали. Ако карбураторна Лада Нива ще се кара постоянно със 100 октанов бензин, трябва да се регулира запалването. При 21214 (с комп) съм пробвал за 100-тина км - върви добре, но колко да е по-добре...?
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нива и Vpower 100

                    Колкото до
                    но със ЗИЛ да беше - 40 л/100 км щяха да ти стигнат.
                    не съм съгласен - имах Зил 157 Ремонтно Танкова Работилница - със струг...и хиляда благинки още и ми гореше 57 л./100 км. - двигателя беше на 1300км. като го взех. Ех спомени спомени - хубави времена бяха! Та на темата -на НИВАТА ми съм им изсипвал в гърлото бездънно какво ли не като гориво - върви и гори еднакво! Абе ние нямаме пари за боб вие САЛАМ ще ядете!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нива и Vpower 100

                      Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                      Нива 1.7 карбураторна - какви са плюсовете и минусите при употребата на 100 октанов бензин. Стреляйте на воля.
                      Аз карам с А98H когато не съм на газ. На Шел/Шет не им вярвам за 100те октана.

                      Няма никакъв проблем да караш с такъв бензин, но центровка трябва да се прави, иначе колата няма да върви добре. При всички положения с 98 е по-добре да се кара отколкото с 95, но пренебрежимо - може би хич не си заслужава парите. При каране на газ трябва да се кара с високооктанов заради центровката.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нива и Vpower 100

                        За нивата не знам, но на витарата и сипах по погрешка оловен бензин в Словакия,и щеше да се скъса да върви.15 литра само, но така се развърташе.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Нива и Vpower 100

                          В крайна сметка има ли някакви рискове за двигателя ако не се пипа центровката - няма да я карам постоянно с високооктаново гориво поне за сега.
                          Александър

                          Коментар


                          • #14
                            От: Нива и Vpower 100

                            На колата и е по добре да работи с това гориво.За да се извлече повече мощност е по-добре да се увеличи предварението на запалването,иначе малко ще забива нос когато натиснеш до ламарината.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Нива и Vpower 100

                              Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                              С една дума - ако не карам постоянно на 100 октанов, трябва да си сменям центровката при всяко зареждане на такъв.
                              Нищо такова. Просто АКО , само АКО усетиш чукане на аванса . Ако си върви добре - пей си.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X