Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    В класическата схема, искрата е слаба, точно както я описваш, ако няма кондензатор /прекъснал, не свързан/. Същото е и ако пробваш бобините само с подаване и пекъсване на напрежение - без кондензатор искрата е слаба. На електронното кондензаторът му служи само за да може да се върне към класическата схема с ключето.

    Коментар


    • #77
      Точно така.Освен това, ако нямаш кондензатор при класическата схема контактите на чукчето нагарят за отрицателно време.

      Коментар


      • #78
        Благодаря за препоръката, до колкото разбрах в интернет "алуминиевото" се произвежда от Автоелектроника Пловдив, имат сайт и телефон мисля да го поръчам от тях. То и в това алуминиевото няма кой знае какви елемнти, но изглежда по стабилно.

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20210504_142812.jpg Прегледи:0 Размер:428.9 КБ ID:6738848
        Прикачени файлове

        Коментар


        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Само докато го пипнеш трябва да ти стане ясна разликата в качеството на изработката.Като започнеш от проводниците, охлаждането на транзистора, защитата от вода, качеството на материалите.Наглед дребни неща, но това ще работи и след първата локва и след стотната, а същото такова без заливка ще изкара точно едно мокрене

      • #79
        Това на снимката ако не ме лъже паметта го правеха не в Автоелектроника а в може би не същаствуващия вече завод за запаметяващи устроиства. ЗЗУ .Обаче може и да греша.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X