Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121
Свий
X
-
Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 02-02-11, 09:18.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
-
От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121
Червен на +В на бобината. Черен на добре почистена маса. Син на другия извод на бобината. Преди това махаш изцяло и прибираш в жабката кабелчето, което оригинално отива от бобината до делкото. От извода на делкото откачаш и извода на кондензатора. Зеления кабел връзваш към извода на делкото. От бобината откачваш и единия извод на вариатора, който също не се ползва. Успех!Първоначално публикуван от a4o.pepi.krasi Преглед на мнениездравейте, вчера изрових едно транзисторно на което пише ultra transistor ignition от което излизат 4 кабела червен син зелен и черен. моля компетентните да кажат как да го свържа на газ69 с двигател газ24.
благодаря предварително.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121
Добър вечер колеги.
От известно време с приятел стягаме Нива 2121 с мотор 1600.
И така стигнахме до запалителна с-ма.
Момчето твърдо реши,че старата такава с чукче и наковалня ще се сменя с делко с датчик на Хол,Самарска нискоомна бобина и Самарски комутатор.
Нещата са набавени,проблемът е,че досега не съм свързвал такова запалване,нямам и схема,което е и най-кофтито.
Ще бъда много благодарен,ако някой ме насочи със схема или пък даде конкретни обяснения как да свържим нискоомната бобина/комутатора/делкото с датчик на Хол и с-мата да заработи.Последно редактирано от Янко Желязков; 02-09-13, 21:36.
Коментар
-
От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121
Е схема на самара нямате ли? И да нямате, някак не си представям да не може да се намери, еле пък по руските сайтове. Те са 10-ина жици на кръст, а даже и толкова май нямаше.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121
Уникално полезна тема в раздела за НИВА на потърпевшия форумник Фейкот (дано не бъркам).
п.п.след #99
Тема: Постоянни проблеми с Нива...
Последно редактирано от veskov; 02-09-13, 21:35.А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Коментар
-
От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121
На ЗИЛ съм виждал такова.Двата кабела на вариатора защо си ги вързал заедно.Първоначално публикуван от dijn Преглед на мнениеИ аз да покажа моето запалване за сега няма ядове [ATTACH=CONFIG]627989[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]627990[/ATTACH]
Коментар
-
От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121
Не съм много наясно но си върви и с бубина ,тази бубина не става на кондензатор само ,топи чукчетоПървоначално публикуван от Totko Преглед на мнениеТова е някакво тиристорно, "многоискрово"..
И бяха по надеждни от обикновените транзисторни. Не е чудно, че още работи.
Коментар
-
От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121
Тогава е някаква по-модерна с-ма. Старите бобини са няколко ома. Новите около 0,4 или там някъде. За да могат да натрупват "по-бързо" енергия и да не зависят от "ъгъла на затворено състояние" на чукчето. Тая схема на Самарата дето съм я постнал по-горе е така. Ма си требе електроника да я управлява.
Коментар
-
От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121
Не е по модерна система.Като сложиш такъв транзистор слагаш и бубина за безконтактно запалване от самара примерно или от друг западен автомобил.На българските пише БТЗ бубина транзисторно запалване на руските Б118.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар