Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SS852184.jpg
Прегледи:1
Размер:83.1 КБ
ID:5249635 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SS852185.jpg
Прегледи:1
Размер:91.7 КБ
ID:5249637 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SS852186.jpg
Прегледи:1
Размер:93.4 КБ
ID:5249636
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 02-02-11, 08:18.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #47
      От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

      здравейте, вчера изрових едно транзисторно на което пише ultra transistor ignition от което излизат 4 кабела червен син зелен и черен. моля компетентните да кажат как да го свържа на газ69 с двигател газ24.
      благодаря предварително.

      Коментар


      • #48
        От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

        Първоначално публикуван от a4o.pepi.krasi Преглед на мнение
        здравейте, вчера изрових едно транзисторно на което пише ultra transistor ignition от което излизат 4 кабела червен син зелен и черен. моля компетентните да кажат как да го свържа на газ69 с двигател газ24.
        благодаря предварително.
        Червен на +В на бобината. Черен на добре почистена маса. Син на другия извод на бобината. Преди това махаш изцяло и прибираш в жабката кабелчето, което оригинално отива от бобината до делкото. От извода на делкото откачаш и извода на кондензатора. Зеления кабел връзваш към извода на делкото. От бобината откачваш и единия извод на вариатора, който също не се ползва. Успех!
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • #49
          От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

          благодаря за бързия отговор тия дни ще го пробвам

          Коментар


          • #50
            От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

            Добър вечер колеги.
            От известно време с приятел стягаме Нива 2121 с мотор 1600.
            И така стигнахме до запалителна с-ма.
            Момчето твърдо реши,че старата такава с чукче и наковалня ще се сменя с делко с датчик на Хол,Самарска нискоомна бобина и Самарски комутатор.
            Нещата са набавени,проблемът е,че досега не съм свързвал такова запалване,нямам и схема,което е и най-кофтито.
            Ще бъда много благодарен,ако някой ме насочи със схема или пък даде конкретни обяснения как да свържим нискоомната бобина/комутатора/делкото с датчик на Хол и с-мата да заработи.
            Последно редактирано от Янко Желязков; 02-09-13, 20:36.

            Коментар


            • #51
              От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

              Е схема на самара нямате ли? И да нямате, някак не си представям да не може да се намери, еле пък по руските сайтове. Те са 10-ина жици на кръст, а даже и толкова май нямаше.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #52
                От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

                Уникално полезна тема в раздела за НИВА на потърпевшия форумник Фейкот (дано не бъркам).
                п.п.след #99
                Тема: Постоянни проблеми с Нива...

                Последно редактирано от veskov; 02-09-13, 20:35.
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника
                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                Коментар


                • #53
                  От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

                  Това е за Самара...Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6521185N.jpg
Прегледи:1
Размер:119.0 КБ
ID:5515449

                  Коментар


                  • #54
                    От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

                    И аз да покажа моето запалване за сега няма ядове Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00199.jpg
Прегледи:1
Размер:157.5 КБ
ID:5519200Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00200.jpg
Прегледи:1
Размер:150.1 КБ
ID:5519201

                    Коментар


                    • #55
                      От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

                      Първоначално публикуван от dijn Преглед на мнение
                      И аз да покажа моето запалване за сега няма ядове [ATTACH=CONFIG]627989[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]627990[/ATTACH]
                      На ЗИЛ съм виждал такова.Двата кабела на вариатора защо си ги вързал заедно.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

                        Ами да на ГАЗ ЗИЛ и нещо друго може би ,за втория кабел това е за газовата уредба от там вземам ток +

                        Коментар


                        • #57
                          От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

                          Това е някакво тиристорно, "многоискрово".. И бяха по надеждни от обикновените транзисторни. Не е чудно, че още работи.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

                            Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнение
                            Това е някакво тиристорно, "многоискрово".. И бяха по надеждни от обикновените транзисторни. Не е чудно, че още работи.
                            Не съм много наясно но си върви и с бубина ,тази бубина не става на кондензатор само ,топи чукчето

                            Коментар


                            • #59
                              От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

                              Тогава е някаква по-модерна с-ма. Старите бобини са няколко ома. Новите около 0,4 или там някъде. За да могат да натрупват "по-бързо" енергия и да не зависят от "ъгъла на затворено състояние" на чукчето. Тая схема на Самарата дето съм я постнал по-горе е така. Ма си требе електроника да я управлява.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Контактно-транзисторно запалване за класиката 2121

                                Не е по модерна система.Като сложиш такъв транзистор слагаш и бубина за безконтактно запалване от самара примерно или от друг западен автомобил.На българските пише БТЗ бубина транзисторно запалване на руските Б118.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X