Здр.колеги-от няколко дни имам следния проблем:при стартиране на двигателя-/най-вече,когато е топъл/ се чува силен гръм в ауспуха след което мотора си заработва най-нормално.Каква може да е причината за това гърмене?Днес,след поредния гръм предното гърне не издържа и се пръсна.Нивата е с бездистрибуторно запалване-/без делко/.Има датчик на коляновия вал и честно казано в него са ми най-големите съмнения за проблема.Явно има пропуски в подавания импулс от него при начално стартиране.При студен мотор проблема не се появява.Вашето мнение колеги....???
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем със запалителната уредба
Свий
X
-
От: Проблем със запалителната уредба
На газ,на бензин нямам спомен да е гърмяла.Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеТова на газ или бензин го прави?
Коментар
-
От: Проблем със запалителната уредба
Най-големия проблем е,че не го прави всеки път,а веднъж на 15-20 стартирания.Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеАми, бягай при газаджия.
Коментар
-
От: Проблем със запалителната уредба
Не бих казал,че глъхне-просто при въртене на стартер понякога гърми в ауспуха веднъж, след което двигателя стартира и оттам нататък си работи безпроблемно във всички режими.Мотора има мощност предоволно,компресия 13.Първоначално публикуван от stankovich Преглед на мнениеколата глъхне и после БУМ. Така ли става?
Коментар
-
От: Проблем със запалителната уредба
Само при стартиране-въртя на стартер 2-3 секунди,гърми и пали.Както писах и по-горе запали ли-ядове повече никакви.Първоначално публикуван от stankovich Преглед на мнениеСамо при стартиране на ДВГ-то ли го прави или и по време на движение?
Колко време върти?
Коментар
-
От: Проблем със запалителната уредба
2-3 секунди са си пак много, нали е 1.7 i. Газ подаваш ли с педала? Газова инжекция или обикновенно газово? Но май е най-добре както каза колегата Пенчо да я види някой газаджия.
Иначе разходката около Ямбол си я направил въпреки проблемите
Техниката в ръцете на дивака е парче желязо.
Dacia Duster 4WD
Коментар
-
От: Проблем със запалителната уредба
Моноинжекцинна е Нивата с обикновен електрически изпарител.П.П.Що се отнася до разходките винаги съм готов за такива,освен ако нямам финансов или технически проблем.Първоначално публикуван от stankovich Преглед на мнение2-3 секунди са си пак много, нали е 1.7 i. Газ подаваш ли с педала? Газова инжекция или обикновенно газово? Но май е най-добре както каза колегата Пенчо да я види някой газаджия.
Иначе разходката около Ямбол си я направил въпреки проблемите
Коментар
-
От: Проблем със запалителната уредба
Слушам.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеЩе гърми, ще гърми, ...
Първо смени въдушния филтър. Ако не помогне - свещите.
Коментар
-
От: Проблем със запалителната уредба
Всъщност сега си погледнах в тетрадката за подръжка:оказа се,че свещите са ми на 35 000км.-/най-обикновени NGK/,а възд.филтър на 9500.Що се отнася до кабелите новички са на има няма 3 месеца и не светят на тъмно-/проверявал съм ги/.П.П.Нещо през последната година,година и половина май само я юркам Нивата,ама то тъй не става...иска си и елементарна подръжка колата.Добре,че поне маслото имам навика да и следя и да го сменям редовно.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеТъй и тъй се занимаваш със свещите, прегледай запалителната уредба на тъмно - ако се наложи, да смениш и кабелите.Последно редактирано от Янко Желязков; 10-10-10, 18:02.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар